PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník standum
Vloženo 17.1.2011
Aktualizováno 7.2.2012
Zobrazeno 2 563x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Je to mazel od podívání, za zmínku určitě stojí krásný zvuk díky Leo Vince podpořený KN filtrem. Časem určitě přibude osazení bočními a horním kufrem- plánujeme totiž spokojeně cestovat.

Více fotografii

Recenze

Foto zatím jen jedno, nyní totiž bez kapot...léčí si Honďáckou nemoc regulátor dobíjení.
Trochu koketujeme i se změnou barvy na rudě červenou, ale to je prozatím daleká budoucnost.
Zkušenosti podám až oschnou silnice a bude ji možnost pořádně protáhnout.

Červenec 2011: Tak s Hondicí jsem urazil zdárně a hravě cestu do Portugalska :)na 30.ročník moto srazu Faro. Cesta byla přes mnohá známá místa jako je GG, Stelvio, Grand Canyon, Andorra. VFR toho zažilo opravdu hodně a hodně jsme se sblížili. Na cestu motorce přibily padáky od Rutana, boční origo kufry-opravované s dělanýma držákama (sloužili bezchybně), top case Givi, tlumič řízení (snad mě i zachránil v jedné krizovce na mokré dálnici) a snad všechno spotřební zboží jako kapaliny, desky CL, řetězovka EK (zatím větší spokojenost jak z DID). Možná jsem ještě něco zapomněl- těch drobných vychytávek jsem ladil spoustu. Velice kladně mě překvapili nové Michelin Pilot Road 1- i na mokru drželi s klidnou rukou dobře a po ujetých takřka 10tis km je vzorku ještě snad polovina!!! to je zatím ve srovnání s jinými značkami pro mě šokující zjištění. Ale pravda taky- dříve jsem moc mezi cestovatele nepatřil.
Jediná vada po cestě, která mě hlavně z počátku zneklidňovala, byla tekoucí pravá vidle- která byla taktéž dělaná nově před cestou. Těžko říct čím to, že začala téci již po cestě tam. Snažil jsem se ji šetřit a úmysl byl výměna ve faru. Nicméně jsem zjistil, že žádné brutální zhoršení jízdních vlastností se nekoná, tak jsem risknul a odjel s ní i domů, kde to budu dále řešit v klidu. Nejhorší byl právě psychický blok (jsem zvyklý mít moto vždy ve 100% technickém stavu, jinak to nejde).

7.7.2012> na žádost přikládám nějaké fotky doplňkových vychytávek, kterými vfr oplývá
Krátké povídání k nim:
TLUMIČ- byl vyroben jako prototyp u firmy http://www.tribleperformance.com/ Žádná firma ho do té doby nevyráběla, nyní ho již mají ve standardní nabídce. Spokojenost s výrobkem i firmou stoprocentní! Troufám si říci, že mi již stihl jednou zachránit kůži při krizovce na mokré dálnici.
UKAZATEL zařaz.rychlosti- Nejlevnější co sem našel (cca 1tis), samodomo napájeno, pohoda. Funguje jak má.
PADÁKY- sou od Rutana- opět 100% spokojenost s výrobkem i firmou. Spolu s padáky sem dostal návod jak vrtat kapoty. Chtělo to v klidu celé letní odpoledne, ale žádný problém nenastal.
VÝFUKY- pěkně vypadají i zvučí. S homologací se taky jezdí klidněji- dřív sem ji neřešil.
DRŽÁKY BOČNÍCH KUFRŮ- vyrobené podomácku s pomocí zámečníka v naší firmě. Již od počátku jsem je dělal pro funkčnost, né pro estetiku. Slouží dobře- stejně jako opravené origo kufry. I přes to, že nevypadají moc vábně na motorce, tak je ani nesundávám.

Jinak motorka teď spinká v garáži, plně nachystaná na sezónu- nové gumy,oleje,filtry, vše promazané, očištěné. Teď jen čekat na pěkné počasí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ivulisek1
ivulisek1 napsal 18.10.13 v 21:54 10b.

krásný kousek, dávám 10b a přeji hodně štastných kilometrů

mr.t
mr.t napsal 25.06.11 v 03:28

červená je nej , ale i tak máš pěknej kousek :o)

O.N.E.
O.N.E. napsal 05.05.11 v 22:28

Pěkně pěkně Ať to slouží a dělá radost
Taky jsem chtěl změnu ale nadařilo se prodat a za 60tis si to radši nechám...

eMko69
eMko69 napsal 25.04.11 v 13:51

Je to krásnej stroj 10b. snad se letos potkáme

Cosmogagy
Cosmogagy napsal 31.01.11 v 22:31

no Stáno, vypada to luxusne a cervenou podporuju, v te to bude este lepčí, ale ať je to pořádně ohnivá, a hlavně lesklá červená

Více komentářů



TOPlist