Výměna stávající TDM za Caponord přišla jako blesk z čistého nebe a vše se odehrálo během jedoho týtne. I když jsem byl s původní TDM spokojený, po zhlédnutí Aprílie v bazaru, jsem se jí už nemohl ubránit. Zatím se s ní teprve seznamuji, tak uvidíme.
Recenze
Mám na ní najeto teprve 450km, ale už teď vím, že s Aprilií asi nebude taková zábava jako s TDM. Je sice neskutečně pohodlná a i motor je dostatečně svižný, ale je tak nějak těžkopádná a neohrabaná. Daleko hůře se skládá do otáček a zatím co TDM mě pada do ruky po pár kilometrech, s Aprílkou se pořád nějak nemůžu z žít. Asi to bude chtít více času. Jinak je to něco nádherného. Již před čtyřmi roky jsem po ní mlsně koukal, v té době jsem měj ještě Pegaso, ale tehdy pro mě byla cenově nedostupná. Moc se mě u Aprilie líbí zpracování (to mluvím o této značce všeobecně). Vše je dotažené, všude spousta hliníku a i na drobnostech je vidět, že konstruktéři nic nezanedbali (alespoň po designové stránce). Původní majitel asi věděl, jaké má tahle motorka přednosti a tak byla již od něho téměř plně dovybavená pro dálkové cestování (padáky, kufry, vyhřívané hefty, vysoké plexi. tvrdší kit pérování, blástry atd.) . I já ji kupoval pro tyhle cestovatelské přednosti, tak jen doufám, že mě nezklame.
Na Waldas28. To je v pohodě , tvůj názor se s přibývajícím věkem může ještě změnit. Já ve třech letech taky ještě neměl zcela vytříbenej vkus
vzhedově je to teda strašný jen můj názor
Zajímavej stroj, Italové mají vkus na motorky. Osobně se mi líbí a ta barva k ní sedí. Tak přeju mnoho km v sedle. Koukam že si ze Sušice, tam to znám. Jsem přespolní
A jsme u toho, Dobíjení na Capu. Po palivové spojce, asi druhá nejrozšířenější závada téhle motorky . Uvidíme co se z toho vyklube . Jinak na "petr_guss" dík za příspěvek a musím s tebou souhlasit, že tuhle mašinu si koupí asi opravdu jen skutečný nadšenec pro dobrodružství .
ahoj, pěnnej capoušek (trochu mladší než mám já, ale jinak dost podobnej ) Co se týče názoru, že "na východ bych se s nim nedal", tak já bych se toho až tak nebál, jen bych si pro jistotu přibalil regl dobíjení, zapalovací cívku a to je vlastně vše co nejsi schopen na silnici opravit pokud to hned nevyměníš... Já jsem si s capoušem taky užil už dost nádrž a plasty jsem kvůli opravám sundaval snad tolikrát, kolik má motorka natočeno tisíc km, ale když víš co a jak, tak je to relativně levná záležitost (viz muj profil). Jinak bych chtěl zdůraznit, že tuhle mašinu si koupí opravdový nadšenec pro dobrodružství, není to KTM LC8, ale zas oproti ní je pohodlnější a pružnější na silnici a dávám ji tedy do stejné roviny s BMW 1150GS (GS spolehlivější a dražší na všechno, Capo rychlejší, levnější a v terénu stejně odolné). Varadero a VStrom jsou radobyenudura - uznejte zaslouží si název cestovní enduro něco co má alu ráfky??? čaues