Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Ve srovnání s konkurencí, příznivá |
Troufám si tvrdit, že maximální pohodlí a univerzálnost, řadí tuto motorku mezi absolutní cestovatelskou elitu.
Z vlastní zkušenosti považuji za slabost motorky elektriku, přesněji dobíjení. To asi nebude zdaleka jen můj postřeh. Jinak je poměrně častá závada vytečení zadního centrálu, ale to už naštěstí řešil předchozí majitel výměnou. Motorka je poměrně těžká a na můj vkus také docela baští. Na obranu však musím uznat, že těch skoro 100koní přece musí něco žrát.
Moje úpravy |
Není co upravovat. Vyhřívané hefty, blastry, padáky, tři kufry, vysoké plexi a jiné. To vše již měla motorka namontované od předchozího majitele. Pouze jsem přidal zásuvku pro navigaci a osadil nové blinkry na gumě. Původní jsou totiž na pevno a to není u endura moc šťasné řešení. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Páteřový z duralové slitiny |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |
Obecné
Moje závady | Regulátor dobíjení |
---|
Sport
Úpravy motoru | Asi není potřeba, snad jen v budoucnu možná laďáky a KN filtr. |
---|---|
Úpravy podvozku | Nový zadní centrál od fa. Wilbers |
Použité pneumatiky | Metzeler Tourance |