zatím naprostá spokojenost.
Díky creptusu je to pořádnej rachot .
Jediný velký minus je za digitální tacho.
a pak nechápu lidi co na ní dokážou jet za 4l
Recenze
2.10.2011
no proběhla výměna pár dílů a znovu letí jak z praku
zábava v každé zatáčce
18.4.2011
no tak první půlka Dubna se moc nepovedla. Dvakrát potupnej návrat domu na půl plynu. Poprvý na mě koukly dráty z gumy. Takže batožinu přesadit na spolujedoucí motorku a vopatrně dom ... A najednou je ERko pohodlná motorka i pro batoha (oproti GSX-R 600 )
No a podruhý, hamba mluvit. Jen bacha na šroubky ... ztratit kvuli vlastní blbosti zadní třmen není úplně ok.
13.3.2011
první jarní kilometry ... na pohodičku, z toho bordelu na silnicích by jeden blil ...
s novými destičkami to brzdí o poznání lépe
15.11.2010
uplynulý víkend se povedl, bylo snad lepší počasí než většinu léta. Namontován takový malinký CREPTUS, kterej dělá velikej bordel Ten zvuk je jednoznačně lepší než Akrap, ktery jsem na ERku slyšel. Po montáži samotného výfuku (žádný filtr, jednotka) je za řidítky znát změna průběhu výkonu. Pod 4krpm jednoznačně ztráta, ale koho by to trápilo. Zato nad 9krpm krásně táhne až do omezovače.
2.9.2010
"Tento způsob léta se mi zdá býti poněkud nešťastný" Nezbývá něž sledovat aladina a jiný meteroologický podfuky a doufat, že to pude ...
BT016 se ochotně ohřívají a drží i v tom čemu se letos říká léto ...
21.8.2010
stupačky "skoroSBK" namontovány a už to zase jezdí. ještě během týdne na plastickou chirurgii (a-moto.cz) ať je zase krásná ;)
15.8.2010
troska akrobacie s Mototravelem na letisti. Parakotoul se povedl na jednicku.
7.7.2010
maximálka s baťužkem a přetíženým kufrem (to byste nevěřili ci všechno potřebuje baba na koupaliště) 192. Po 4 hodinách v sedle baťůžek již na cokolli jiného nepoužitelný
25.6.2010
no květen sem si moc neužil, byla porucha, nic za co by mohla motorka. docela to jede, občas to i padá. při normální jízdě absolutně netušim kolik jedu, ty digitalni budiky stojej fakt za ho*no. jinak maximálka zatím 204 tachometrovejch a to totalne zalehlej bo by mi jinak vitr asi utrh hlavu. zkuste se pred vetrem skovavat za tu kaplicku s budikama
19.4.2010
100% spokojenost. Nedělá jí problém poskakování po městě a proplejtání se zácpama, vpohodě přede 2-3 rpm. Ploužení se rychlostí 12kmh na volnoběh při prvním rychlostním stupni ji nevadí.
A mimo město? Mezi 7 a deviti tisicema bouchnou saze. Kolik to jede netušim, tachometr fakt sledovat nestiham. Brzdi to, ze se sotva udrzim. Na vyjezdech ze zatacky se to zveda na zadni. Zábava na celej den.
9.4. 2010
Poskládáno, vše důležité na místě. Zbývá jen trochu kosmetiky. Nedosáhnu pořádně na zem a snižení pomocí povolení centrálu se neosvědčilo. Podvozek je pak příliš měkký. Budu řešit později.
2.3.2010
po lehké bouračce, řidítka, plasty, páčka, stupačka atp.
nic vážného, ale člověk pak nestačí koukat co stojej díly
Moc pěkná kawa, pěkně zvolená barevná kombinace. Creptus mám taky a vážně super
Kurňa,ta je nádherná.Ať dělá stále radost. 10 b.
Hele jako dost dobrý
Dneska jsem ten výfuk namontoval a teď čtu tvoje řádky - naprostý souhlas, AKRAP se může jít za 12000 zahrabat, CREPTUS je skvělý ,dělá bordel i s vložkami a jen za 4500 ,- navíc žádné další seřizování, akorat borec co mi ho z CREPTUSu poslal prvně blbě navrtal Lambda sondu, ale už je to v pohodě :D