Úžasný zátah, super podvozek...Vyměnil jsem ji za čtyřválec a jsem velmi spokojen!
Recenze
RSV 1000 Mille
Vlajková loď továrny z Noale se začla vyrábět v roce 1998 a že si od začátku vedla skvěle dokazuje i fakt, že si právě model RSV Mille našel za první dva roky existence více jak jedenáct tisíc zákazníků. Myslím že to byla trefa do černého vklínit dvouvalovej bajk mezi skvělou , ale předraženou Ducati a zbytkem šikmookých strojů. Samosebou mluvím o kategorii supersportů abych někoho neurazil.
Na tomhle bajku je nutnost vzhlídnout k skvělému italskému designu, jedinečnému propracování detailů a skvělému barevnému provedení, který se umocňuje v záplavě japonských značek.
Tento supersportovní dvouválec prošel výraznou modernizací v roce 2001, kdy byly vychytány všechny nedostatky předchozího modelu a bylo vyměněno více jak 200 dílů včetně nové palivové nádrže, která je vyrobena z plastu a má kompaktnější rozměry. Stejně tak i tvary kapotáže byly přizpůsobeny proudění vzduchu, čímž se stroj posunul téměř k dokonalosti. Proto do sezóny 2002 přichází pouze se změněnou grafikou a barvami.
RSV 01 2x SRV in action
Technické údaje:
motor čtyřdobý , počet válců 2 , rozvod/ventily dohc/4 , chlazení kapalinou , vrtání x zdvih(mm) 97 x 67,5, zdvihový objem(ccm) 997,6 , točivý moment(N.m) 105 , při otáčkách(1/min) 7 000 , převodovka šestistupňová,
přední vidlice teleskopická, zdvih(mm) 120 , zavěšení zadního kola kyvná vidlice , zdvih(mm) 135 , přední brzda/d(mm) kotoučová/320, zadní brzda/d(mm) kotoučová/220 , dél./šíř./výš.(mm) 2070/725/1180 , rozvor kol(mm) 1415, výška sedla nad zemí(mm) 825 , hmotnost(kg) 189 , nádrž(l) 20
Největší motor italské značky se od obvyklých dvouválců poněkud liší úhlem jejich os, který činí 60°, zatím co například u harleye je to 45°, u ducati, suzuki i hondy 90° a podobně. Proto je motor vybaven dvěma protiběžnými vyvažovacími hřídeli, které eliminují vibrace. Jinak stroj koncepčně odpovídá elitě litrových superbiků. Jeho zajímavostí je dvojité zapalování Twin Spar s dvěma svýčkami na válec i elektronicky řízené vstřikování paliva Denso, zejména však podtlakový posilovač ovládání spojky tzv. antihopp, bránící současně zablokování zadního kola při razantním brzdění motorem. Zvlášť zdařilá je konstrukce prostorového rámu z dutých profilů z lehké slitiny.
Buchlovský pilot
Jasných 10 bodíků
Tobě taky! 10b.
dík za komentář,tobě taky ať to jezdí,hlavně bez nehod a poruch.
Pilot každým coulem strýýcu na kopci
Strýc zabíják 10 bodů draku hlavně opatrně