PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník yabog
Vloženo 1.3.2010
Aktualizováno 27.2.2011
Zobrazeno 1 675x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Úžasný zátah, super podvozek...Vyměnil jsem ji za čtyřválec a jsem velmi spokojen!

Více fotografii

Recenze

RSV 1000 Mille

Vlajková loď továrny z Noale se začla vyrábět v roce 1998 a že si od začátku vedla skvěle dokazuje i fakt, že si právě model RSV Mille našel za první dva roky existence více jak jedenáct tisíc zákazníků. Myslím že to byla trefa do černého vklínit dvouvalovej bajk mezi skvělou , ale předraženou Ducati a zbytkem šikmookých strojů. Samosebou mluvím o kategorii supersportů abych někoho neurazil.

Na tomhle bajku je nutnost vzhlídnout k skvělému italskému designu, jedinečnému propracování detailů a skvělému barevnému provedení, který se umocňuje v záplavě japonských značek.

Tento supersportovní dvouválec prošel výraznou modernizací v roce 2001, kdy byly vychytány všechny nedostatky předchozího modelu a bylo vyměněno více jak 200 dílů včetně nové palivové nádrže, která je vyrobena z plastu a má kompaktnější rozměry. Stejně tak i tvary kapotáže byly přizpůsobeny proudění vzduchu, čímž se stroj posunul téměř k dokonalosti. Proto do sezóny 2002 přichází pouze se změněnou grafikou a barvami.

RSV 01 2x SRV in action

Technické údaje:
motor čtyřdobý , počet válců 2 , rozvod/ventily dohc/4 , chlazení kapalinou , vrtání x zdvih(mm) 97 x 67,5, zdvihový objem(ccm) 997,6 , točivý moment(N.m) 105 , při otáčkách(1/min) 7 000 , převodovka šestistupňová,
přední vidlice teleskopická, zdvih(mm) 120 , zavěšení zadního kola kyvná vidlice , zdvih(mm) 135 , přední brzda/d(mm) kotoučová/320, zadní brzda/d(mm) kotoučová/220 , dél./šíř./výš.(mm) 2070/725/1180 , rozvor kol(mm) 1415, výška sedla nad zemí(mm) 825 , hmotnost(kg) 189 , nádrž(l) 20

Největší motor italské značky se od obvyklých dvouválců poněkud liší úhlem jejich os, který činí 60°, zatím co například u harleye je to 45°, u ducati, suzuki i hondy 90° a podobně. Proto je motor vybaven dvěma protiběžnými vyvažovacími hřídeli, které eliminují vibrace. Jinak stroj koncepčně odpovídá elitě litrových superbiků. Jeho zajímavostí je dvojité zapalování Twin Spar s dvěma svýčkami na válec i elektronicky řízené vstřikování paliva Denso, zejména však podtlakový posilovač ovládání spojky tzv. antihopp, bránící současně zablokování zadního kola při razantním brzdění motorem. Zvlášť zdařilá je konstrukce prostorového rámu z dutých profilů z lehké slitiny.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Michal-GSX-R
Michal-GSX-R napsal 29.09.10 v 20:49

Buchlovský pilot
Jasných 10 bodíků

BERIK
BERIK napsal 06.09.10 v 22:19

Tobě taky! 10b.

gsxrbiker
gsxrbiker napsal 01.09.10 v 13:30

dík za komentář,tobě taky ať to jezdí,hlavně bez nehod a poruch.

Petan.2101
Petan.2101 napsal 27.08.10 v 17:17

Pilot každým coulem strýýcu na kopci

Gabuška
Gabuška napsal 27.08.10 v 14:47

Strýc zabíják 10 bodů draku hlavně opatrně

Více komentářů



TOPlist