Můj první vlastní cvajtakt a také první motorka, na které jsem v podstatě jel (nepočítám fichtla, babettu a tak), když mi ji na asi 2 minuty půjčil kámoš. Nutno dodat, že od té doby jsem neměl v hlavě nic jiného než nějakou motorku.
První dojmy - Můj první vlastní cvajtakt a také první motorka, na které jsem v podstatě jel (nepočítám fichtla, babettu a tak), když mi ji na asi 2 minuty půjčil kámoš. Nutno dodat, že od té doby jsem neměl v hlavě nic jiného než nějakou motorku.
Recenze
Pořízena v zanedbaném stavu, poslední majitel snad jen jezdil a to ke všemu asi jen rovně (přední pneu ve tvaru kvádru). Výměna "gum" za skutečné pneumatiky, koupě nových zadních tlumičů + repas předních a pořízení origo výfuku udělaly z emzy poměrně stabilní a svižný strojek. Motorka je trochu "vytuněná" takže zde je stručný popis: výstuha zadní kyvné vidlice, laděný výfuk, přední maska + podsedlo, budíky, palubní deska, zvednutý zadek, 120 v zadu a pár drobností. Jinak je to cvajtakt, takže vibrace jak blázen, proto je pozřeba furt něco dotahovat a občas se mi podaří ji přechlastat když se mi nepodaří nastartovat tak jako vždy, ale jinak je spolehlivá.
Takže v srpnu 2013 si našla nového majitele, chuděra od výroby putuje stále na východ, nyní brousí kopce někde na Slovensku. Bude mi po ní smutno, ale co už, uvolnilo se místečko v garáži a to nezůstane dlouho prázdné...
Hezká MZ, máš ji ještě? Minimálně 3x do roka pořádáme MZ srazy, tak by ses někdy mohl přijet ukázat
www.MZ-WORLD.cz - staré fórum na nové adrese!
hodne povedena uprava a i pekne fotis!!!
Skvěle upravená eMzetka...výztuha na kyvce a ostatní super taky na svou vzpomínám, ale měl jsem je stopade za 10b
No, vypadá fakt dobře