renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hellspider
Vloženo 27.12.2009
Aktualizováno 27.12.2009
Zobrazeno 4 140x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Suzuki Bandit gsf600n
rv. 2000
najeto cca.32000km/ z toho pres 7500km mnou

Recenze

Tak tuto motorku jsem si koupil letos na jaře a pro tento typ jsem se rozhodl ze dvou dúvodů:
1. Je to moje první větší mašina a nejsem žádný svatoušek , chtěl jsem se naučit pořadně jezdit a ne se zabít hned první sezonu..
2. A za druhé se Mi naháče dost líbi
No ke zkušenostem...moc jich nemám, jak říkam, mám ji teprve rok a jen 7500km v kolech od jara...ale snažím se ji pořádně užívat, není to žádný divoch, má spíš plynulé rozjezdy a maximálka je kolem 230km/h. ale to bohatě stačí. V zatáčkách sedí skvěle, dokonce bych řekl, že ve dvou ještě líp, než když jedu sám:).. Na cestování je dobrá ( dost pohodlná), ale pokud bych se časem rozhodoval koupit něco většího, koupím asi S verzi. Ono se to nezdá, ale pokud za den člověk najede kolem 300km a víc a je větrno, tak má večer vceku dost:)..ale ten pocit z toho působení větru je skvělý:)...na jaře to bylo nejhorší, to jsem měl dost i po 100km v sdele, ale těd na podzim jsem už v klidu dával vyjížďky kolem těch 300 - 400km za den:)...jenom ten benzín:D:D..
Jinak mašina krásně drží stopu i za mokra.
Ja teda používám středně tvrdou směs a pneu zn. Dunlop a jsem nadmíru spokojen, i za mokra při vyšších rychlostech báječně sedí..
Jak jsem již dříve zmínil, nejsem žádný svatoušek a občas Ji dám pěkně zabrat, v poslední době už Mě vcelku často brzdil omezovač otáček:)
A co se týče prújezdu zatáček...začínám se o sebe bát...:)..
Na to, že je to cesťák, tak Ji dávám poměrně dost zabrat a už mám dost odřené stupačky i boty:)...
Jediné, co bych této motorce krapet vytknul je měkkost předních tlumičů a (kroucení) rámu při krapet prudším brzdění před zatáčkami. Motorka jde dost na předek a dolů, dalo by se říct s špetkou nadsázky, že je nervózní.. A chce to sílu v rukou, protože sedíte jinak , než na sportu. Při intenzivním brzdění máte pocit, že vás chce splujezdec přeskočit a sám se tak i cítí.. A pokud se navíc neumí správně držet, bude Vás to pěkně bolet, jste-li chlap:) Jak budete prudce brzdit a hned jůdete do prudšího nákolnu, začnete pociťovat nejistotu v důsledku vlnění a silnějších vibrací zde použitého trubkového rámu...
Ale člověk si zvykne..:)
Ale motorka se skvěle hodí pro lidi, kteří si chtějí jízdu užít i v menších rychlostech..i v 50km/h se v klidu, aby si to člověk krásně vychutnal, dají odřít stupačky, při krásně plynulém prújezdu zatáčkou...A to se mi na Ní líbí... Člověk nemusí vůbec divočit a přesto si jízdu krásně vychutná...
Pokud si však chce trošičku zařádit, je třeba holku držet krapet vytočenou:D... Oživa totiž kolem těch 5- 5500 ot/min. ale nárust neni nijak brutální..nezapomínejte, má jen 57kw :) další mírné ožití je kolem 7500ot/min. ale to je zanedbatelné...Ovšem slušný zátah má, když vytočíte jedničku na omezovač a jak začnou v jeho důsledku kolísat otáčky, rychle zařadite těsně po jejich pádu, když opět začíná jít holka k maximu druhý rychlostní stupeň a to samé uděláte mezi dvojku a trojkou...pokud to trefíte v ten správný okamžik, je to lahoda...:)...ale pozor!!!...nedělat bez řádně zahřátého motoru!!... to dělají jen barbaři..
A to si myslím, že zatím stačí...
Rád uslyším připomínky a další zkušenosti..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Haesty
Haesty napsal 27.03.14 v 19:23

Hezká Bandaska Ať to šlape

Jochy-30361
Jochy-30361 napsal 04.05.10 v 18:59

Tož co už jsi letos vyjel...

mirďa-1
mirďa-1 napsal 29.12.09 v 19:03

Danke
Danke napsal 27.12.09 v 19:30

Krása mám tu samou akorát Sko, tak už se těším na jaro

Více komentářů



TOPlist