PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník -Jandys-
Vloženo 28.10.2012
Aktualizováno 19.7.2013
Zobrazeno 5 089x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zaujal mě vzhled,pohodová jízda,na menší objem(600ccm) celkem dobrý motor který má i zátah

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZR 7: Kdysi jesm jezdil lepší verzi "S" a zkoušený nahač se nějak moc vlnil v zatáčkách,tak teda ne

První dojmy - Po ujetí prvních 100km mi dobře sedla a padla do rukou.Dokáže jet svižně a i na kochačku,bez nutnosti řadit,takže pohoda.Do zatáček jde ochotně a sama,žádné přemlouvání či nervozita,střední pásmo otáček je takové neurčité ale má spodek i vršek,tak co,hlavně že se člověk sveze :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny,pro ty co už nikam nespěchají,nebo pro ty co sem tam jedou rychleji a jezdí s nima prdko jistič a taki NA kaši :-) to jest pro ty co se rádi dobře svezou a kapoty a supersporty je neberou.

Doplňky na motorce - Dostane jiný vzhled oproti klasice

Recenze

Tento Bandit mě zaujal na první pohled už na fotkách,proto i ten výběr.Po předchozím 1.válci rozhodně změna a ve všem.Na jaře r.2012 jsem jezdil ještě na Suzuki TL což je divoké 2v a po dvou a půl sezonách na něm jsem se rozhodl trochu zpomalit.Výsledek a zjištění že jsem zpomalil až moc stále častěji přicházelo a tak myšlenka opět posílit v něco silného ale né moc,nedalo klidu a musela přijít změna.Volba pro Bandita byla jasná už dříve před TL a chtěl jsem spíše B-12,no časem jsem dospěl k názoru,že na moje ježdění a mou potřebu nemusím mířit tak vysoko abych se dobře a spokojeně svezl.Naháč byl a je pro mě vždy jasná volba a když je to SUZUKI tak dvojnásob Výhodou je že se takto svezu úplně s kýmkoliv kdo má čas a chce vyjet a nezaáleží na tom co má za moto a jak silné,za to je u BANDITA velké plus!

Tak a teď trochu k motorce: Správně by měla být ve škatulce ve verzi "S" což je s polokapotou.Tak jako asi každá 2-3 ojetá mašina po více majitelích byla bouraná a tím byla přední část pryč,proto to předělání na naháče.Vzhled,jízda,motor a povozek mě ale fakt zaujal,takže jsem ji vzal.Byla to výzva a já neodolal.Přední vidle je pro mě zatím "NO-NAME" tuším jen že asi z nějaké GSX-R staršího data,má seřiditelný útlum i odskok-třeba výhoda ale fakt funguje parádně,světlo je druhovýroba-ne origo,přední brzdiče zatím taky záhada a až je rozeberu tak snad zjistím z jaké jsou moto,no a přední kolo není od Suzuki ale Honda,jaké to je překvapení Zbytek už je a patří Banditu,aspoň že tak

Tak zatím jen ve zkratce,až zas něco najedu a zjistím tak napíšu.Začíná zima a bude dost času ji v díně prohlídnout,vytunit a proklepnout na to aby se z toho LEGA stal dobře fungující a plně schopný bajk!!!

Tak po delším hledání jsem se dopátral k tomu,že celá přední vidle,včetně kola a brzd je implantovaná z HONDY VF1000f






11.11.2012 Počasí ještě dovoluje jezdit,teploty parádní nad 15.c ideální pro zkoušení nově sedlaného BANDITU Po zahřátí a zvolení kratší a přijatelné trasy(vzhledem k času) jsem se rozhodl jít do toho naplno a zjistit o čem to je.Výsledek-jsem nadšený,jede to a dost ochotně za plynem,kdo říká že "šestka" nejede tak nevím co si mám pak o něm myslet,jo má i slabší pásmo ale jak dáš plný tož to je fofr,na naháči dvojnásob bo se není kam a za co schovat,dlouhá rovinka a 180km/h ještě snesitelných bylo tam!Brzdy určitě mohou být i lepší,třeba aspoň posíleny pancéřkama místo origo hadic,jenže nejsou Bandita ale z Hondy VF a tady teda dělají práci na výbornou a tak samo i přední vidle z téhož modelu s možností nastavení nahoře ůtlum 1-3 kdy na 3. je měkká tak akorát a na 1. dostatečně tuhá,dole pak 3.stupně odskok,zatím na 3. a dobrý,jinak je to kombinace olejo vzduch a ikdyž jsem jezdil i na jiných mašinách s jinými vidlemi,tak tyhle se mi fakt zamlouvají.A teď k motoru,ten mě dostal ůplně,projev jakým se vytáčí a jak se chová,síly má dostatek,na zařazenou 6.r nechá klidně (sorry) projet obec na poctivou 50.tku,může někdo namítat že jej dusím ale zkusit se to musí .Pak se mi líbí že kdekoliv zastavím a po té poslouchám jak motor chladne a jak ty zvuky jdou i do svodů a výfukového potrubí-to je paráda poslech,to praskání No a výfuk SCORPION je pro mě vzhledově a zvukově zatím to nej,na nižší otáčky temně bručí a při vyšších to jsou orgie pro uši Podvozkově mi taky stačí,nic záludného,i nějaké kroucení-nic co bych neznal,pro mě velmi dobrá ovladatelnost,jízda do zatáček a výjezdy v pohodě



Dne 19.7.2013 - Po všech předchozích špatných věcech co jsem na Banditu našel a napravil je aby se znovu vrátil do hry jsem se rozhodl jej opět poslat dál do světa,né daleko a možná jej i občas zas uvidím,takže už je prodaný a novému majiteli bude jistě dělat jen radost jako mě!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Melli
Melli napsal 01.06.13 v 18:55

Ať slouží

PIT-BULL
PIT-BULL napsal 29.05.13 v 19:26 10b.

Čus jak bus.Pěkná a určitě zábavná...Kolama na zem,na to nezapomeň!!!Max jedno do vzduchu...

zdend.a.
zdend.a. napsal 30.04.13 v 15:15 10b.

Čaues no to víš osvědčená klasika taky máš pěknou bandasku,tak ať jezdí :) za 10b

ducatistax
ducatistax napsal 26.04.13 v 22:58 10b.

banditos bezchybný, hodně legrace za přiměřené koruny, myslím , že podřazení z TL1000 není špatné rozhodnutí, určitě přináší také dostatek zábavy, jen v trochu jiném podání...

alty46
alty46 napsal 08.04.13 v 14:14 10b.

Více komentářů



TOPlist