PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník .Tony.
Vloženo 19.3.2011
Aktualizováno 28.8.2012
Zobrazeno 7 840x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


je to u. Od jara najeto 2500km a 18.4. jsem trefil srnu a je konec.

Více fotografii

Recenze

Smazal jsem všechny dlouhý texty, který jsem tu měl a píšu od znovu.

Rok 2011:

Na jaře jsem dodělal řidičák a začátkem května jsem vybíral motorku. Líbil se mi hornet, ale jelikož má o 72 kw, uvažoval jsem o něčem slabším, přičemž bandit novější model z těch vzduchem chlazenejch byla jasná volba.
Zanedlouho se tedy Bandit objevil doma.

V dobrém stavu, rok 2000, přivezen z německa a podle servisky najetou 23tkm (nevím jestli je to pravda)
Kromě gum nebyly nutné žádné další investice.
Pomalu mi banďour ukazoval, co dokáže a co dovolí mě.
Během léta jsme si spolu začli dávat kolínka na obě strany, brousit stupačky, chvíli jezdit i po zadním ale z toho sešlo kvůli starosti o spojku, řetězovku a rychlýmu ubytku zadní pneu na středu :D

Projeli jsme spolu a s kámošem s jeho dragstárem českou republiku a kousek Rakouska. Moc krásný vejlety jsem si užil. Sem tam nějaká krizovka, když mi někdo nedal přednost, přepískl jsem zatáčku a tak, ale vše se obešlo bez potíží.
Během sezony jsem nechal vyměnit destičky, olej, filtry a jednu přdní a 2 zadní gumy.
Celkově se za ten necelej rok 2011 na tacháči natočilo nějakých 12 000 km :)

Rok 2012:
Hnedka po zimě motorka dostala novej olej, filtry, destičky, seřízení ventilů, podtlaků, novou zadní gumu a další drobnosti.
Pořádně pro mě sezona začla někdy začátkem dubna. S motorkou jsem najel něco kolem 2 tisíc km a 18.dubna, při projížďce okolo komína mi do cesty skočila srna... Bylo to v zatáčce, do které jsem já blbec najížděl okolo 120km/h. Na zem jsem šel tak ve stovce. Kousek jsem se stejně jako motorka klouzal po silnici a následných (podle Policie) asi 62 metrů příkopem. To byly všelijaký kotouly. Najednou se zastavim a ležim. První, co mi bliklo v hlavě bylo: ,,jo! žiju, děkuju bože..." Snažil jsem se zvednout ale bolelo mě koleno, opřel jsem se o ruce a rameno mi skočilo zpět do jamky (bylo vykloubený) :D No já zařval, to byla bolest :D
Nakonec jsem vstal a šel okouknout motorku, která ležela na boku o pár metrů dál taky v příkopu.
Pohled to byl hroznej, chtělo se mi brečet. Bylo pro mě jasný, že motorka je na odpis. Zlomený vydle, nakoplá podsedlovka do vrtule, zaražená parabola atd atd.

Vzal jsem telefon, zavovolal to odmů, pak kámošovi, kterej přijel s vozejkem pro motorku.
Z místa nehody mě rovnou bratr dovezl do nemocnice radši aby mě zrengenovali a prohlídli.
Jen to vykloubený rameno a pohmožděný koleno. Doktor nevěřil, že jsem jel 90, natož pak tolik, kolik jsem jel. Děkoval jsem hlavně kamarádovi, kterej srážku se srnou v roce 2011 bohužel nepřežil. Možná jsem měl jen štěstí, ale věřim, že to byl muj anďěl strážnej :)
V nemocnici to nahlásili na policii, s nima jsem pak musel jet na místo nehody, kde si všechno z,ěřili a sepsali. Pak jsem jen podal vysvětlení, uzavřeli to jako srážku se zvěří a konec.

Motorku mi kamarád přivezl, byl to ještě horší pohled než dřív, bouchlej krk, brejle vohlý, kolo a kotouč bouchlý, estetika mě nezajímala.

Podle pár lidí motorka na odpis, ale další lidi, hlavně skvělí hoši ze suzukibandit.cz mi se vším poradili, já jsem to chtěl dát za každou cenu dohromady. Odstrojil jsem z motorky celej předek i zadek a pomalu začal dělat vše, co jsem mohl. zařídil jsem si brigádu, kde jsem si něco vydělal. Nakonec jsem koupil nový trubky do vidlí,sestavil vidle, nechal srovnat brejle a kolo s kotoučem u opravovejch odborníků, prostě vše co bylo potřeba jsem časem dal dohromady.
Nejvíc mě na tom potešilo to, že jsem si všechno, kromě rovnání brejlí, rámu a kola s kotoučem udělal sám.
Rozebral a sestavil motorku, tlumiče, prostě všchno.
Vše co bylo potřeba jsem srovnal, hlavně držáky světla a přístrojů a tak no.
Motorku jsem chtěl složit do konce července, takovej jsem si v dubnu stanovil limit. Nakonec jsem limit přetáhl přesně o 3 dny, což bylo krásný, na to, že jsem v červnu přestal doufat, že se letos projedu.
Takže třetího srpna motorka vstala z mrtvých, s velkým strachem, jak se bude chovat podvozek a jakou bude mít stopu jsem sednul do sedla a vyrazil.
No nádhera, samozřejmě jsem se bál klopit jako na začátku, ale když jsem pustil řidítka, nikam to netáhlo, nic nehzelo, nic necukalo, ani ve velký rychlosti, ani při prudkym brždění se řidítka neklepaly, prostě nic.
S úsměvem na rtech jsem zaparkoval a šel spát. Hnedka další den jsem vyrazil na krásnej okruh bez provozu zkusit, co dělá v náklonech a jak drží stopu. No paráda, náklony na hranu pneumatiky, na kolínko a stupačku dovolila krásně, takže se vše vydařilo uplně nejlépe,jak mohlo.

šestého srpna mě tedy čekal výlet po jižních čechách a kousek po Rakousku. Krásná příroda, spaní v kempu a já jsem se nemohl nabažit pocitu, že sedím opět v sedlem hlavně pořád v tom samém.
Moje Suzinka to vše přežila a najezdí se mnou spoustu dalších ticíc km :)
Teďka je konec srpna, já mám za tuhle sezonu najeto něco kolem 6tkm, což je paráda, když jsem nepočítal s tím, že se letos ještě projedu.
navštívili jsme spolu i Pekelný doly, Sázavu a další krásy naší země...

Tímto bych chtěl poděkovat všem, kteří mi s Banditem poradili, oni vědí na koho to je. Hlavně jeden člověk, kterej mi radil nejvíce a zařídil mi i rovnání, tomu jsem vděčnej nejvíce ;) Děkuju všm i za povzbuzení, psychika dělá hodně :)

Přidám sem nějaký fotky, motorky po bouračce. Má nový diodový kouřový zadní světlo, blinkry a prostě co bylo potřeba.

Většina fotek, které sem dám, budou už z léta 2012 foceny po bouračce, možná všechny.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 20.01.21 v 12:21 10b.

Tak to je silný příběh s dobrým koncem! taky už jsem potkal srnu , naštěstí autem...Hodně šťastných km bez blízkých setkání chlupatého druhu!

Frankie23
Frankie23 napsal 06.02.17 v 12:12 10b.

Pěknej kus práce, klobouk dolu!

Archib
Archib napsal 01.11.16 v 21:42 10b.

Však už na motorkářích psali, že Bandit je nesmrtelný stroj...

m.a.kina
m.a.kina napsal 29.09.15 v 17:52 8b.

fatman
fatman napsal 17.02.15 v 21:31 10b.

Dooobrý pane !
Gratuluju k Banditovu zmrtvýchvstání! Co mu takhle začít říkat Fénix?
Tak ať dlouho slouží! A anděl strážnej ať stále hlídkuje!

Více komentářů



TOPlist