renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník martycaesar
Vloženo 18.4.2011
Aktualizováno 21.4.2014
Zobrazeno 3 828x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Všichni jej známe, většina z nás jej vyzkoušela. Každopádně zkušenosti s ní můžeme mít každý jiné a ty moje najdete popsány níže

Motorka koupena od jeník-mi (Ostrava - Slezská Ostrava) - Férové jednání. Motorka byla v perfektním stavu, nic nebylo zatajeno.

První dojmy - Při přechodu z MZ 150 ohromný rozdíl. Ze začátku respekt, který s přibývajícími kilometry neopadá.

Motorku bych doporučil pro - Vhodný pro všechny, kdo chtějí za pár peněz hodně muziky. Bandiťácké motory jsou držáky. Ideální jsou okrskové cesty, na pravidelné dálniční cestování nedoporučuji.

Doplňky na motorce - držák navigace, cyklotachometr z důvodu tripů, Givi Maxia 52l, plexi podle podřeby

Recenze

Po MZ 150 ETZ první velká motorka. Určitě k ní cítím velký respekt. Přeci jen je to něco nesrovnatelného. Dokonce mě napadlo, že bych si tam dobrovolně nechal namontovat omezovač, ale to mě asi přejde

[03.05.2011]
První stovky km jsou úspěšně za námi, přichází čas hodnotit.
Řazení
To bych nečekal, jak často bych chtěl zařadit sedmý kvalt! Naprosto bezproblémů se dá jezdit i na šestku při 70 km/h. Podotýkám, že akcelerace je pak mizerná, ale vždycky si můžu pro předjetí podřadit, takže pohoda..
Řazení je nejhlasitější kolem 5-6 tisíc otáček.
Pohodlná rychlost
Ať mi říká kdo chce co chce, ale B6 je cestovatel. Má dostatečné pohodlí, vzpřímený posez a od toho se odvíjí i rychlost. Podle mě nad 110 km/h dost fouká hodně a nad 140 km/h to nemá s požitkem a pohodičkou nic společného, to už je pak jenom divočinka, při které je třeba se přilepit na nádrž - nic pro mě.
Spotřeba
Spotřeba mi zatím vychází mezi 4-5 litrů na sto kiláků. Je to proto, že jsem zatím jezdil sám a motor neměl šanci zažít víc než 8tisíc otáček.

31.8.2011
Tak, první léto za námi. Bohužel z časových důvodu najeto pod 2tis km (od koupě v květnu), ale příští rok to napravíme.
Žádná krizovka nás nepotkala, všechno šlo podle plánů. Za odměnu přijde na podzim výměna oleje, kontrola vůlí a výměna zadní gumy. Na řetězovku se dostane asi až příští rok, byť se mi teda nelíbí, že řetěz mám v některých místech vytahaný více, ale jak praví peněženka - nejde všechno naráz. To samé platí pro baterku, snad se mnou ještě sezónu vydrží.

11.5.2012
Velký servis udělán až na jaře, ale stálo to za to.
Vyměněny kotouče, veškeré náplně, svíčky, filtry, dvě karburátorové membrány, nová papučka na zadku (Road Attack), nové destičky jak na předku tak na zadku od Brembo a baterka. Pořídil jsem i staršího, ale zachovalého GIVI 52l.
Také jsem koupil nepromoka od Nazranu a přilbu Caberg Duke, věřím, že jsme nyní oba připraveni na nějakou tu zahranniční cestu ve stylu populistického Grossglockneru - snad se to podaří v červenci!

6.6.2012
Pár set kilometrů od servisu najeto. Zdá se, že přípravy na Grossglockner, co se týče motorky, jsou hotovy (včera jsem vyměnil přední gumu - opět středně tvrdá směs). Taky jsem si pěkně počkal na největší slejvák, abych vyzkoušel dřív než bude pozdě nepromoka. Musím říct, že to zvládnul na jedničku. Opravdu mohu doporučit (poř. cena cca 1.700,-) Na narozky jsem od přátel dostal perfektní rukavičky, které i v dešti vydržely, což mi udělalo velkou radost (díky Jirko a Moniko).
Bohužel postarší botky to už nezvládly, takže se ještě budu muset po nějakých poohlédnout.. začínám si říkat, že největší radost mám z toho, když na motorce nejedu, protože pak nemusím myslet na to, co bych všechno ještě chtěl jiného nebo lepšího :)))

23.7.2013
GG jsme zvládli bez problému, letos nás čeká Slovensko, Maďarsko a opět Rakousko. Co se týče údržby, tak na jaře jsme si nadělili novou řetězovku, výměnu náplní, kontrolu podtlaků a držák na navigaci jinak nebylo třeba nic řešit. Všechno funguje tak jak má.

01.2014
Pořídil jsem obrovské plexi Ranger a nové přední světlo, protože to staré už bylo přece jen trochu zašlé. Plexi ale budu nasazovat opravdu jenom, když pojedu fest daleko.

4.2014
Klasický servis za námi, opět žádné vady. Zadní guma už není to co bývala, ale ještě něco určitě snese. Snad mě další investice už nečekají.

4.2014
No, tak jsem měl pravdu s těmi investicemi - Banditek už je zase o dům dál a doma stojí nová fešanda. Vzpomínat budu jenom v dobrém, snad udělá i novému majiteli tolik radosti, co mě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kubajzik
kubajzik napsal 19.04.14 v 23:58 10b.

SkidOV
SkidOV napsal 12.01.12 v 22:41

Priteli, kamarade, gratuluju k vyberu :o)))) Dej nekdy vedet, protahnem je :o))))

martycaesar
martycaesar napsal 27.04.11 v 18:42

Chlapi díkes za příspěvky.
Zatím najeto 200km a je opravdu hodný. Ono nad 140 to už fest fouká, takže jsem přišel na to, že nejlepší bude přírodní "omezovač".

sidar
sidar napsal 20.04.11 v 20:12

špica stroj , rychle si zvyknete a na zaškrcení výkonu zapomeneš... uvidíš Bandit je hodnej. Tak jen samý pěkný zážitky v sedle 10b

snowflake600
snowflake600 napsal 20.04.11 v 00:02

pěknej stav, tak ať jezdí!!!

Více komentářů



TOPlist