Motor: 647ccm 41kW při 7750 ot./min,cetovní rychlost 90-130 km/h (v mezích zákona :) ), maximální rychlost 184 km/h (zatím neodzkoušeno).
5-ti stupňová převodovka, váha provozní/maximální 243/435,kola P - 120/70-17 Z - 150/70-17, spotřeba 5l/100km.
Recenze
Psát recenzy na motorku s mými schopnostmi a zkušenostmi by bylo odvážné až trapné. Tak tu snad uvedu jen první pocity po přechodu z VNka na tento užasný stroj. Tím nemyslím že VN ko není užasné ba naopak, jen kontrast obou motorek je tak markantí až nesrovnatelný. Proč jsem vlasně přešel z chopera na cesťák. Tuhle otázku si pokládám hodně často a musím se přiznat, že odpověď je velmy nejistá.
1. Po 160 a více kilometrech za den mě bolely nohy, vysvětloval sem si to konstukcí VNka na postavou nízké japonce kdy za jízdy jsem měl nohy více ohnuté což trochu ubíralo na pohodlí.
2. Skupina se kterou jezdím,je složena z pestré škály stojů kde VNko tvořilo nejslabší stroj (ZX-9R, XJ-650, NX650,XRV 750)a tak sem při skupinových výjezdech po čase stejně dojížděl solo. Neberu to jako nedostatek VNka, ale sladit takovouhle skupinu nebylo opravdu jednoduché.
3. Nakonec jsem zavrhl enduro, protože kdo se bojí nesmí do lesa, a mě spíš přecijen sedne víc asfalt než lesní cesta a tuny bláta.
Co jsem Deauvillem získal:
výkon a potřebné zrychlení, pohodlí na delší cesty, větší úložný prostor, tichý chod motoru (ocení 4 z 5ti sousedů), bohužel i o litr a půl větší spotřebu, lepší manevrovatelnost, o něco dražší náhradní díly, vestavěné padáky, pohon kardanem, vylepšený brzdový systém (2+1 kotouč)
Co jsem s Deauvillem stratil:
Jedinečný zvuk v rytmu běžícího mustanga, požitek z jízdy i při nižší rychlosti, vysokou odolnost vůči poryvům větru z boku.
To je tak asi pár slov pro začátek, až to pořádněprojedu tak snad dám vědět víc.
Konečně můžu hodnotit objektivně protože sem si ho taky pořídil a je to jasná desítka
Pěkná pohodová motorka at ti dobře slouží dávám 10B