PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník špilas
Vloženo 25.7.2009
Aktualizováno 20.5.2014
Zobrazeno 5 269x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Můj první 4T stroj vyssi kubatury, rychlosti, výkonu a hlavně spolehlivosti! Ke dnesnimu dni ji mam tyden..mam najeto 1200 bez problemu. Perfektne padne do ruky a konecne muj první bijec Octávií:P

Více fotografii

První dojmy - Láska na první pohled. Přesně taková jakou jsem si ji vysnil. Prostě přijedeš, vidíš...a je ti jasné že všechny ostatní řeči jsou zbytečné. Prostě je to ONA! Mimochodem od této doby dávám opravdu hodně na první dojem. Když jsem se do něčeho nutil a nebyl jsem si jistý správným rozhodnutím...řekl jsem NE a ukázalo se nakonec, že jsem vždycky dobře udělal.

Recenze

Pro motku jsem jel dlouhých 350km pres celou republiku z Přerova do Českých Budějovic. Láska na první pohled. Pomalu si na ni zacinam zvykat a ona na me. Mam ji sice jen tyden...ale uz mam 1200km...opravdu to jede samo a to v 90% jedu podle predpisu.

Spotreba 4,2l pri jízdě 50/90 az po 4,8 l pri jízde po dálnici 110/150. Pri podrazovani se ovsem porad neorientuju jestli tam mam 2 nebo 3ku.zatim nemam naucene otacky vs. rychlost pri jednotlivych rychlostnich stupnich. Rozdil oproti MZ251 neskutecny.přízvisko,,konecne uz trochu dospela motorka" je znát na první pohled. Otáčky od O-4500 jsou nebezpečné jak krabice s koťatama.mezi 5000-6000 se ozve rezonujicně-dunici zvuk vyfuku a od 6500 do 10000 chytá Súza líbivý a velmi návykový ,,druhý dech".při kterém rozzuřený Octávián mizí ve zpetném zrcátku.



Zatím jsem vyměnil olej s filtrem a 2x domazával řetězovku po chytnutých deštích. Jinak jen leju benzín a jezdim:)



16.9.Můj další ohlas. Září je tu a casu na jezdeni moc uz nezbyva..jenom o vikendech. Zatim jsem se dovybavil oblecenim od firmy Psí a kotoucakem Xena. Na oboje si nemohu vubec stezovat a tak nejak uz me prepada pocit, ze to s motorfáráním myslim opravdu vážně.

K Suze: zatim jsem nemel jediny problem. Od koupě uběhly bez jednoho dne 2 měsíce a mame spolu najeto 5368km. Zadni guma, ktera byla funglova se zacina pomalicku sjizdet..ale vzorku mame porad dost. Spotreba oleje...dolival sem 0,2l po 2000km coz myslim, ze je uplne super. Tyden jsem stravil jezdenim v Jesenikach, coz byla supa...kor kdyz potkate Ducati 749 a zkusite si na cervenohorskym sedle kdo z koho:D Budu menit zrcatka za kulata - moje jsou original Suzu hranata..ale jsou strasne zvetsovaci. kdyz za mnou jede auto, tak vidim jenom ho a nic jineho za sebou. nejhorsi situace nastava kdyz se napriklad ve meste nebo na dalnici pripojuju najezdem na hlavni cestu...to jsou zrcatka uplne nepouzitelna.Navic jsem videl ty kulata nazivo a jsou mirne vypoukla..takze mate za sebou daleko vetsi rozhled vertikalne i horizontalne. Premyslim, jestli budu zimovat nebo nebudu...slysel jsem nekolik nazoru, ze nejlepsi je nezimovat.) a navic ted s oblecenim to do trosku vetsi zimy pujde, nez v riflich. Tak to je zatim vse

10.3.2010 Edit:
No už je ta zima ukrutně dlouhá..už mi to fakt vadí. Poslal sem Suzu do takoveho maleho duveryhodneho servisu. Prece jenom sem ji chtel nechat poradne prohlidnout pred sezonou, protoze s ni jeste pár tkm plánuju, i když šlapala jako hodinky. Požadavek byl na výměnu oleje ve vidlích, seřízení karbeců..pač se mi nechca podařilo koupit neoriginální vzduch.filtr a potom občas škytala při pobídnutí plynem nebo nestartovala tak dobře. no a nějaké další drobnosti na které bych si doma netroufl..páč to už není MZ251. Pořídil sem tanvak na nádrž..a konečně dokoupil motobotky..tak už aby bylo teplo. Tento rok bych rád udělal aspoň 15tkm

25.3.2010 Edit:
Takže sezóna odstartovala..mám prvních 200km. Po servisu přestala cukat při přidávání plynu a mám dojem že mi spadla spotřeba..ve dvou lidech, s tanvakem a chvilkama honitbou v kopci za plechovkama na plný plyn si vzala 4,5l coz sem předtím jezdil jako průměr, kdyz sem jel sám bez jakýchkoli věcí. Tak uvidíme. Zítra v plánu 175km výlet po Hostýnských vrších...tak se ukáze jestli je to i po zimě a servisu stále špičkový stroj!

24.5.2010 Edit:
Před pár dny jsme spolu trhli prvních společných 10000km. Naprostá spokojenost. Dostala vyhřívane heftíky Oxford..což je v dešti nebo chladném pozdním návratu naprostá bomba. Dále už čeká Stebel Nautilus na uchycení..aby byl při tom troubení trochu tanec:) jezdime jezdime..a pomalu se chystáme na delší výlet za hranice někam do Němec

11.7.2010 Edit:
Přední gumě začínájí mizet postranní vzorky, zadní guma sjetá po kontrolní body. Celkově na Suze - i na zadní gumě najeto 14346 km..z čehož je 10662 letošních.Všiml jsem si, že při prudším brždění mi vibruje předni kolo dopředu dozadu. Zřejmě povolený krk řízení? Nic fatálního..možná to dělá už od začátku, ale nevěnoval jsem pozornost asi. Stebel Nautilus Air compact horn je pecka. Chodci uskakujou..děcka na ulici pištijou, důchodci kvapem zavírají víka od popelnic. Ale hlavně řidiči slyší, což je nejdůležitější...taky je pravda, že ho používám dost často vzhledem k návykům lidí, jezdících po našich silnicích. Až budu mít někdy své vysněné GSX, tak na něm budu mít dva..už sem rozhodnutej. 2 x 139dB by mohlo být zajímavé.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bulit69
Bulit69 napsal 28.03.14 v 19:56 10b.

super stroj, super popis, super vybavení 10 jasnejch

saxtex
saxtex napsal 22.07.13 v 14:38

Je to, dokonalá mašina :) taky jsem si jednu pořídil před 14 dny :)
Jsem rád , že v předmostí nejsem sám ;)

saddova
saddova napsal 08.06.13 v 12:19 10b.

Suzanka nezklame... teda,pokud ma benzin..

baruš20
baruš20 napsal 04.09.11 v 11:04

No bomba Suzukíí, co si budem povídat, že? Deset ti letí

biker243
biker243 napsal 19.08.11 v 12:38

pěkný stroj a taky popis , po mé MZ to bude jasná volba . 10b

Více komentářů



TOPlist