PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nexartesus
Vloženo 1.8.2016
Aktualizováno 24.9.2018
Zobrazeno 954x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


První mašina po autoškole, zatím mi přijde silná, ale je mi jasné, že to časem přejde.

Motorka koupena od BusterJoe (Havířov (Město)) - Dlouhé jednání kvůli, jeho časové vytíženosti.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 125R: Při řidičáku A2 jsem se rozhodl, že budu mířit k hranicím mojeho řidičáku.

První dojmy - Neopečovávaná motorka, která je ale z řady GS a to z ní dělá nesmrtelný stroj. Nízký poset mi umožňuje pohodlně dosáhnout na zem s mými 170cm.

Motorku bych doporučil pro - Majitelé A2 řidičíku, lidi co chcou klidnou motorku, seznámení s motorkama

Doplňky na motorce - CNC páčky
Puig větrný štít

Recenze

Ihned po koupi vyhledávám první servis, který mi seřídí karburátory a celkově omrkne mašinu.

Motorku předchozí majitelce ukradli, strhali VINka a přestříkali, ale za pár dní s ní projeli na červenou a byli dopadeni. Motorka dána do původního stavu, ale SUZUKI nové VINka nemůže dát a proto poslali pouze náhradní nálepky, místo plechového štítku.






Motorka po servisu: (soukromník z Paskova, který se tvářil znale)
Udělané karburátory, ventily, nový primární řetěz, oba filtry a olej.
Už jen si pohrát s volnoběhem, až na to budu mít více času. Startuji vždy se sítičem a 30s nechám zahřát, má malé problémy se startem v studeném počasí cca (10°C) tlačítko startu je potřeba přidržet trošku déle, nevím jestli to nemůže být směsí, ale zatím OK.

Po 500km:
Zatím jsme toho spolu moc nenalítali, většinou jen kratší cesty z kterých si tolik neužiju, protože sotva se to pořádě ohřeje tak už končím.
Dnes jsem musel jet po dešti na brigádu na moto a málem přišel prví dršťkopád.
Při výjezdu ze zahrady, kde byla vysoká mokrá tráva mi při otáčení v rychlosti 5km/h ujelo zadní kolo, ale naštěstí jsem to ustál. No ikdyby tak bylo mokro a motorka by se jen zaryla do hlíny a nic by se nestalo. Ještě nemám cit pro jízdu v ruce, tak ji občas trápím nízkýma otáčkama a pak mi nechce táhnout na 1 do prudkého kopce, když se snažím ho vyjet rychlostí 4km/h. Ale to se vše časem dostaví, jen jezdit, jezdit a jezdit.

Po 2000km:
Tak přišlo první zazimování v roce 2016 a já musím řešit problém se startováním. Prostě to nejede ! Když už ji nahodím tak otáčky vyletí a pak chcípne. Baterkou to není napětí i proud je dostatečný. Po konzultaci s někým zkušeným jsem přišel na to, že motorka má špatně seřízené karburátoru, nebo saje falešný vzduch. Moc si s tím nevím rady tak to posílám do KSK motoservisu v Rožnově. Pánové s velmi profesionálním přístupem se mi vrhli na mašinu a průběžně mě informují o stavu.
Zjištuju, kde nastal kámen úrazu a proč je zapotřebí znova seřídit karburátory. Onen soukromník z Paskova to udělal celé špatně, volnoběžná tryska úplně nefukční. Vše jde přes hlavní. Směs údajně ještě horší. A po oznámení chlapům z KSK, jak se onen pán jmenoval se jen začínají usmívat a říkají, že je to známá firma... Tak jsem jako mladý, blbý a důvěřující naletěl. Tak pro info se mě ptají co vše mi opravoval, nebo měnil. Pro zhoršení nálady mi oznamují, že primární řetěz je pořád původní a těsnění u víka ventilů je nasazené špatně.






V zimě:
přezuto na nové pneumatiky Pirelli deamon sport. (předek i zadek)
nová řetězová sada DID
seřízené karburátory
nové brzdové destičky na předním kole
nové CNC modré páčky
motorka dostává nový lak na nádrž, podsedlovku (aplikováno v domácím prostředí)
nové zrcátka
puig větrný štít
nalepeny reflexní proužky na ráfky

Jaro 2017:
Tak jsme zahájili druhou motosezónu a zatím nám to jezdí skvěle. Startuje na první dotek startéru při jakémkoliv počasí, nové gumy drží pěkně a já se můžu jen vozit a lít benzín.











Léto 2018
Dlouho jsem tu už nic nenapsal... Důvod je především ten, že jsem skoro vůbec nejezdil. Za Loňské léto a letošní jaro jsem nalítal asi jen 1000 km. Přesto jsem před zimou vyměnil olej, filtr, dal nové svíčky a vrátil na motorku originální zrcátka (je v nich vidět mnohem lépe). GSko půjde z domu vzhledem k tomu, že dělám papíry na A a nejspíše koupím Horneta.

30.7.2018
Tak a motorka už je u nového majitele, posunula se pouze o pár kilometrů, takže předpokládám, že ji budu stále vídat. Teď padlo konečné rozhodnutí na Hondu CBR 600 F4i, takže pokukuju po nejlepším modelu co se dá za v mém rozpočtu sehnat.

Motorka prodána v létě novému majiteli, který udělal řidičák A2. Doufám, že ho bude těšit minimálně stejně jako mě !
A já si nakonec koupil Suzuki SV 650N

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist