PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vovce
Vloženo 20.5.2010
Aktualizováno 4.1.2013
Zobrazeno 21396x
HODNOCENÍ PROFILU OD 88 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Po třech společných sezónách a nějakých 16 tisících kilometrech putovala dál...snad bude nová majitelka spokojená, tak jako já

Moje nová přítelkyně...snad se na mě nevykašle, protože já se asi vážně zamilovala.

Více fotografii

Recenze

Po třech společných sezónách a nějakých 16 tisících kilometrech putovala dál...snad bude nová majitelka spokojená, tak jako já

Narodila se v roce 98... bydlela s jedním dědou kdesi v Praze, ale ten jí nechával padat ze stojánku a kdesi cosi Tak si jí vzal jeden hodný kluk a ten z ní udělal krásku...jenže osud tomu chtěl, že nás tenhle hodný kluk seznámil, přeskočila jiskra (mezi mnou a motorkou ) a pak už to trvalo jen chvíli, než jsem si ji vzala k sobě domů.

A jak už to v prvopočátcích každého vztahu bývá...já si myslím, že je naprosto dokonalá a ona mi zase na oplátku bude odpouštět moje začátečnické chyby, jako je zběsilé lovení neutrálu nebo křečovité svírání řídítek.

Trocha sebeironie nezaškodí

Mám za sebou prvních 150 km na sólo vyjížďce a už za tak krátkou dobu jsem pochopila několik věcí:
...jeden chytrý člověk řekl, že není nic krásnějšího, než se sám projíždět krajinou, a já mu teď musím dát za pravdu. Pro "totálního" začátečníka je asi mnohem lepší si na začátek vyjet někam sám, odpadá tak nervozita z toho, že na mě musí někdo čekat, trasu si můžu vybrat podle toho na co mám, když sebou fláknu tak se mi žádnej namachrovanej pseudorossi nebude smát a to ani v případě, když se moje nájezdová rychlost do zatáček někdy blížila čtyřicítce...
...taky už vím, že štěrk opravdu ale opravdu kurevsky klouže, no z fleku bych mohla jezdit plochou dráhu
...pak už taky vím, že 120 jet umím, ale že od 80 je můj Caberg (V2R) tak děsně hlučnej, že neslyším motor...hm aspoň mám rozumnej důvod proč jezdit pomalu
... na benzínku je lepší jet někdy brzo ráno nebo naopak v noci, ale rozhodně ne v době, kdy polovina města odjíždí na víkend a chce si natankovat plnou. Leda má někdo sílu odolávat znechuceným pohledům okolo čekajících motoristů, když zmatená holčina zastavuje u stojanu, půl hodiny leze z rukavic a helmy, pak další půl hodinu zápasí se stojánkem a dvacetkrát se přesvědčuje jestli mašina stojí a neskácí se hned jak se otočí pro pistoli. Pak pro změnu laboruje s onou pistolí, která ne a ne naskočit a dát jí to, pro co přijela...
...parkování a manipulace s motorkou, ze který dosáhnete na zem jen špičkama, je opravdu zábava (sakra jak on to ten Pedrosa jen dělá, když měří o 2 cenťáky míň něž já? Jo aha...má na to lidi )


Shrnutí po jedné sezóně



Ač vzhledem klasický naháč, překvapil mě sportovní posez. Vzhledem k tomu, že většina váhy je na rukou, na dlouhý cestování to fakt není. I když sedlo je vcelku pohodlný, úzký a nízký (výhoda pro holky s krátkýma nohama), ale hodně nakloněný dopředu (nevýhoda pro kluky s velkým...). Každopádně spolujezdec vám asi za svezení moc vděčný nebude, protože tu má míň pohodlí než na kdejakým supersportu. Jakýkoli odkládací prostor pod sedlem prakticky neexistuje. Stěží tam narvete lékárničku a nářadí. Já tam občas při troše štěstí nacpala řetěz se zámkem. Praxe s hlavolamy mi v těch chvílích byla opravdu ku prospěchu

Na palubce nic nepřebývá (dva budíky a pár kontrolek) ani nechybí (pokud teda nevyžadujete vymoženosti jako je ukazatel kvaltu nebo palivoměr), všechno je přehledný, dobře podsvícený. Světlomet, při správným seřízení, ukáže cestu i tou nejčernější tmou. Velkou výhodou je větrný štítek. Musí se teda vaše estetický cítění poprat s praktickou stránkou věci. Ono totiž ve 150 už se opravdu není kam schovat a ve vyšších rychlostech už to spíš než jízdu připomíná závod o to, kdo se dýl udrží na motorce

A proč je tak oblíbená mezi začátečníkama? Hlavním důvodem bude fakt, že to není žádnej trhač asfaltu, ale máte jistotu, že většině aut ukážete záda. Motor táhne krásně v celým průběhu otáček a pochroupe i občasný podtáčení při nešetrným řazení. Komfortní rychlost je kolem těch 120, pak už je to opravdu boj. A pokud ji nebudete vytáčet pořád do červenýho, tak se v klidu vejdete do 3,5 (pohodová jízda kolem 100 , ale dokáže si říct v pohodě i o 6 (vyjížďka se supersportem).

Servis mě čeká až na jaře, takže to můžu shrnout zatím jen takhle...GSko je spolehlivá motorka pro začínající...stačí jen dolívat benzín, kontrolovat olej, mazat řetěz a jezdit...každopádně pokud budete chtít jezdit trochu víc agresivně brzo vás omrzí a začnete koukat po silnějších sestřičkách...

...vlastně snad jediný co bych suze vytkla, je její děsně tichej projev. Skutečnost, že jsem ve městě dojela cyklistu a zjistila, že o mě nemá ani tušení, mě občas dost štvala. Pomohl by laďák, ale proč investovat do stroje, který nejspíš brzy nahradí něco jiného...

navštívené země:
Rakousko
Německo
Polsko
Slovenská republika

Najeto:
cca 16 000 km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DajaV
DajaV napsal 28.08.17 v 19:49 10b.

Moc hezká holka, teda motorka !!

Marty71Suzi
Marty71Suzi napsal 20.11.15 v 23:08 9b.

Hezký počteníčko

Valgard
Valgard napsal 02.03.15 v 20:28 10b.

Pěkný stroj! Laďák je fajn a určitě stojí za investici!

Více komentářů



TOPlist