PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Behysek
Vloženo 15.3.2015
Aktualizováno 30.9.2016
Zobrazeno 1753x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Dnes, 15.3.2015 přivezena domů.

Více fotografii

Motorka koupena od ivoxj (Krnov) - Přijeli sme, dovolil nám ve své garáži moto rozebrat a spravit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Nízký rozpočet.

První dojmy - První dojem? Wow, parádní motorka za parádní peníze. Druhý? Ou, ono to nechce jet. Třetí? Mrknem na to, to musí jet. Čtvrtý? Tak já nevím, berem? Pátý? Já jdu vyřídit papíry, vy to přivažte.

Motorku bych doporučil pro - Začínající jezdci, holky, ti co nechcou lítat třista z místa taky chybu neudělají.

Recenze

Levná cena, slušná domluva, musel sem ji vidět. Tak sme vyrazili ve třech. Já, otec a kamarád tyfoza.
Po cestě tam jsem si moto prohlédli, no paráda. Natočíme to, moto bručí pěkně... ale pak ticho. Škyt škyt... nic. Baterka? Napojit druhou, nic... Sprej do sání. Nic. To je vadné, to je vadné. Upustit karbec, nic. Tak ty vole co je? Ani odpuštění karbecu nepomohlo. Hotové, neberem, kašlem na to. No tak ale aspoň se podíváme, co tomu je ne? Já nevím, tak jo... To by bylo, aby to servisák, "servisák" a syn servisáka nespravili. Tak jo, dolů sedlo, nádrž, airbox, karbec ven. Vylét, namontovat zpět, napustit a hle, moto šlape a jezdí jak drak. To co sme vylili bylo horší než chcanky... Ne tak benzín. Takže to šlape. Jenže karbec trochu jetý... trochu hodně. Někdo do něj šel bruskou. Za ten karbec chci ještě peníze dolů a beru to. Fajn, tisícovka níž a moto na vozíku. :)

Po prvních 300 km musím říct, že moto je naprosto famózní a je to hodně muziky za málo peněz. A když říkám málo, myslím tím málo. Za tuhle cenu sem nečekal něco, co pojede tak dobře, takže teď jen doufám, že to vydrží. Maximálka kolem 150, točí do 8mi tisíc, takže bude škrcená dle mého laického názoru. Ale výkon nechybí ani na 6. kvaltu. Cestovní rychlost do 120 km/h, spotřeba nízká i při trošku svižnější jízdě.
Tlumiče dokonalé, moto je naprosto pohodlné i na hrbolatých cestách, ruce nebolí, posez dobrý. I jako spolujezdec jsem se cítil hodně pohodlně. Moto si pochvaluje i otec, který na prababičce GS 550 začínal a skončil přes různé šestky až na GSX-R 1100 a říkal, že tohle ho svou svižností překvapilo. Jestli olej žere musím pohlídat. Brzdy naprosto dokonalé proti Kentoye, kterou jsem sedlal předtím. Krizovku zvládají s přehledem a váha už mi taky nepřijde tak kolosální, jako první den. Jen když to mám vytahovat někde do kopce.

Moto v době koupi najeto 81 631 km dle tacho.

23.4.2016
Tak přidám další poznatky. Kromě už běžných závad, respektive zřejmě pořád té stejné projevující se nespolehlivostí chodu, jsem s motorkou celkem spokojený. Je to už víc než rok, co ji mám u sebe. Loni se toho moc nenajelo, když se pořád něco servisovalo a letos jsem sice už párkrát vyjel, ale přeci jen spoustu času trávím v garáži aby na to skutečné léto motorka byla ready. Psal jsem hodně muziky za málo peněz a stále si za tím docela stojím. Jsem student žijící z toho, co najde na zemi, rozuměj z malého kapesného na dojíždění do školy, takže co kde uškudlím, když si zkrátím cestu potupákem, rozuměj autobusem, o pár zastávek, to narvu zase do motorky. Například teď se chystám měnit alternátor, protože ten můj mě mrška jedna nechala trčet 35 km od baráku. Naštěstí po 4 hodinách to zase chytlo a dalo se dojet domů. Jak se na tom jezdí ve dvou? Jo, jde to, dá se šlapat těch 130-140, takže na kratší přejezdy po dálnici pohoda, ale nechtěl bych s tím jet třeba do Itálie. Ale zase už jsem si zvykl na posez a nedostávám křeče do nohou ani rukou a tak po okreskách na pohodku. Když jsem u toho cestování, tak se na motorku dá docela slušně sbalit na týden i se stanem a nafukovací matrací pro dva. Když člověk jede sám a není naložený, tak těch 180 tachometrových tam bylo což je na pětikouli docela v pohodě (ten efekt 180ti je tak krásný, že nepřepočítávám kolik je to v reálu, na papíry to stačí vždy...). Motorka neztrácí dech ani při jízdě do kopce, co se jí ale moc nelíbí je pomalá jízda. Chuderka škytá a tak se spojkuje jak u blbečků. Má mnohem radši ostřejší starty, než ty plynulé, ale to je možná rukou, nicméně žádná z předchozích motorek to nedělala a dokonce ani ty, co jsem měl půjčené (Chunlan, Rebel, Virgl, Daelim, CBR). Horší poznatek mám s obutím. Sport Demon na zadku fakt hodně klouže, když je chladněj a nebo lehce mokro. Dokonce i pneu se špunty drží líp. Předek je ale docela pohodová guma, tam je Diablo Rosso II. Brzdy jsou takové, no řekl bych, že místy by to mohlo brzdit líp. Ze začátku jsem si říkal: "OK, nejsem zvyklý, to bude brzdit slušně, až za to vemu." Nebrzdí. Jako jo, zastaví to, jako jo, dá se ubrzdit i krizovka, ale na prdel se z toho neposadím. Občas mi tam potvora nechce skočit neutrál a tak se člověk vzteká a než se trefí, má zelenou a zas jede. No i to se dá přežít. Novinkou je, že začal prosakovat olej kolem víka ventilů, takže ventily seřídíme a těsnění vyměníme. Mám před sebou opět hodně práce a mnoho plánů, ale stejně tu motorku mám rád. Tak vzhůru do nové "sezóny", i když tenhle pokřik je takový... nijaký. Nebýt nutného servisu, tak jezdím pořád.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Behysek
Behysek napsal 13.06.17 v 22:18

Díky chlape

context
context napsal 13.06.17 v 20:02 10b.

pěkná, přeji hodně najetých km bez nehod

Alas
Alas napsal 28.05.16 v 20:47 10b.

Krasavica ať dobře slouží

Více komentářů



TOPlist