Sportovně turistická celokapotovaná motorka. Dvouválec do L, obsah 944ccm, 61kW(83HP)/8500rpm, 82Nm/6500rpm. Suchá váha 212kg.
První dojmy - X X X
Recenze
Motor je prostě srdcová záležitost. I když ST2 je spíše pro pohodáře. Ten výkon tam závodníkům chybí (ale zase to jezdi za 5-6l). Trubkový rám je taky super ale podvozek je super jen na kvalitní vozovce. Na českých hrbolech je to už horší a skáče trochu jako koza (i po změkčení podvozku). Co je ale opravdu "debilní" je kapotáž, respektive to že pokud se chcete dostat například k baterce na boku motorky, tak musíte odmontovat nejprve přední masku a spodní kapoty. Prostě takový systém operace "rohovky přes anální otvor". A takových hloupostí je tam víc což je zajímavé neboť přístup k motoru je promyšlen skoro dokonale. U kapotáže ještě pozor při mrazech pod 10°C. To má tendenci praskat. Jak už se mi osobně stalo :(
Servisní intervaly jsou podle výrobce dost upnuté, ale je to zbytečné. Všechno se odvíjí od stylu jízdy. Jezdím podle předpisů +- 20%. Občas si jdu zazávodit, takže to trochu pohoním v otáčkách, řazení, brzdění motorem. No prostě jí dám do těla. Takže. Kvalitní svíčky můžete měnit po 20 - 30tis. Ventilové vůle tak 20 - 40tis. Doporučuji jen každých 10tis. zkontrolovat (po 20 tis. mám rozdíl 00 nic). Rozvodový řemen vydrží v bezpečném stavu také 30tis. Ale je dobré ho čas od času zkontrolovat. Vzduchový filtr taky 20tis. (pokud nejezdíte po polňačkách, což určitě ne). Spojka asi podle stylu tech 20 - 50tis (ale to už bude asi úplně na šrot).
Ceny nejsou tak hrozné jak se u nás traduje. V autorizovaném servisu je to samozřejmě dražší protože je jakási šance že tam toho tolik "nezkurví" jako nějaký jouda z garáže. Když ale máte dobrého mechanika který dokáže přemýšlet, tak se ho držte. Ten zvládne i tuto motorku. Ceny i s prací okolo roku 2008 podle mých zkušeností jsou zhruba takto (originál díly a neautorizovaný servis). Řetězovka 3500,-, vůle 1500-2000,-, spojka odhadem 7000-8000,-, rozvody 3500,-, olej 1600,-. Problém jsou nespotřební náhradní díly, zejména pak kapotáž (což je problém když to někde položíte a něco se ulomí). Pro představu, nové zrcátko stojí 3500,-.
Krasavice 10b
Mas to moc pekne popsany, i kdyz tuhle motorku nevlastnim jew to muj sen
10b a hodnes stastnych km bez nehod
Pěkné. Boduji. Jak tak koukám do servisního manuálu, až na tu enormní pracnost u běžného servisu (bo gyneko operace je přístup téměř ke všemu) to vypadá, že já si na ni troufnu sám. Jestli mi někde prodají spotřební materiál.
Krasnej stroj...taky o ni uvazuju...nebo ST4...na ty leta co maj za sebou maj porad neco do sebe :)
Vypadá zachovale. Ta červená jí sluší.