Klasický sportovně-cestovní stroj od Ducati z přelomu tisíciletí v nádherné rudé barvě.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati ST4: důvod neuveden
První dojmy - Krásný a vytoužený motocykl, na kterém bude ještě hodně práce.
Doplňky na motorce - Vyjmenováno v textu výše.
Recenze
Ducati řady ST se mi zalíbila již před mnoha lety kdy se vyráběla jako nová. Pohodlnější kapotovaný stroj s charakterem a kouzlem superbikových sestřiček.
Loni přišel čas si po mnoha letech opět pořídit mototocykl. Jiná značka než DUCATI nepřicházela v úvahu. Vybíral jsem mezi modely ST2/ST4. Pár jsem jich skouknul a nakonec se rozhodl koupit nějaký levnější a dotvořit ho k obrazu svému. Uvažoval jsem tak, že do všech které byly dostupné by byla nutná investice tak jako tak.
RENOVACE:
První cesta vedla tedy k panu Robertu Papežíkovi, který udělal komplet rozvody, výměnu spojky, dal nový palivový filtr, seřídil vstřikování, nový olej, napravil povolený alternátor a přeběhl motor tak, aby byl nachystán k dalšímu životu.
Na podzim jsem cca 1000 kilometrů a těšil se na zimní rozborku a zejména následnou sborku.
Cílem bylo dát motocykl do technicky i esteticky prvotřídního stavu.
Co se tedy událo přes zimu:
1. Komplet nové brzdy - kotouče i destičky Brembo, pancéřované hadice PP tuning.
2. Nové páčky brzdy a spojky - zalamovací od PP tuning.
3. Nový větší spojkový spojkový válec od TSS + pancéřová hadička PP tuning.
4. Otevřený kryt suché spojky Tabmburini.
5. Nové výfuky - karbonové Marving + vyleštění svodů.
6. Nový náhon tachometru.
7. Nové pneumatiky - sada Dunlop Sportmax Qualifier.
8. Oprava a lakování všech dílů kapotáže a nádrže.
9. Vyleštění zašlého čelního plexiskla.
10. Nové gripy rukojetí DOMINO.
11. Nové gumy všech stupaček.
12. Seřízená přední vidlice + výměna tlumičového oleje v ní.
Po tomto všem je motocykl v bezvadném stavu, hezky se na něj kouká a dobře se na něm jezdí. Úpravy vyšly na trojnásobek pořizovací ceny )).
Letos zatím najety 4000 km, nová řetězová sada je už na cestě.
JÍZDA:
Motocykl je ve srovnání s dnešními poměrně těžký, hodně hmoty na předním kole, tudíž ovladatelnost v menších rychlostech či utažených zatáčkách je tím ovlivněna. Na rychlejších úsecích s táhlejšími zatáčkami je ST ve svém živlu. Ve městě je to utrpení, jednička moc krátká, dvojka zase dlouhá. Motor pod 3500 ot./min. ucukaný a nervózní, je třeba hodně spojkovat. Za městem už je to dobré, mezi pěti a sedmi a půl tisíci otáček je to čistá radost, nad osm už to nejde.
Zvuk motoru + suché spojky je prostě BOMBA!!!
Celkově maximální spokojenost ... vysněná značka i model. S novými díly i spoustou práce je motocykl jako nový. Radost pohledět i jezdit. Bude první ve sbírce a za takových 15-20 let bude mít i slušnou hodnotu.
Na příští rok bych jí chtěl pořídit sestřičku, tak uvidíme.
Po svezení na nové 899 Panigale a Hyperstradě bych to viděl spíš na superbike.
Možná 848...
Krasna ST2 Treba se nekdy nase stroje z Borgo Panigale spolecne projedou.
Moc pěkná a hezky se o ni staráš .. Ať dobře slouží ještě hodně let.
Krásná práce,tak ať šlape Desmokrasavice
Krásný stroj a spousta odvedené práce. Přeji hodně šťastných kilometrů. 10b.