renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cífi
Vloženo 25.6.2009
Aktualizováno 24.7.2011
Zobrazeno 1 251x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Dobrá motorka na začátek. Dá se s ní naučit a pak je to prča.

Více fotografii

Recenze

Zápory:

Občas mě dostává její neobvyklé technické řešení. (např. provedení rozety, uložení spojkovýho koše a zadního kola.) Řekl bych, že některé součásti jsou zbytečně složité a jako náhradní díly jsou pak dražší. Ale hlavní že to funguje... Největší nevýhoda je malej a nepraktickej úložnej prostor. Malá lahvinka na olej, náhradní žárovka a nevejde se vám tam už ani kondom :o). Maximálka okolo 135 taky není nic moc. Na předjíždění to do 110 ještě svižně zrychluje, pak už vás předjede skoro každá plechovka. Další co mě sralo byly blinkry. Stojí asi kolem 3stovek a co pád, to alespoň jeden rozmlácenej. Škoda, že to není pružně uchycený. Ale při normálním ježdění vám to může bejt fuk.

Klady:

To že je motorka lehká(145kg) a má docela živej dvoutakt z ní dělá docela svižnou všestranou mašinku na hraní. Zvláda v pohodě lehkej terén a wheelie jde skoro samo, akorád by se nemělo dělat často, protože snadno se pak "utrhne" ten spojkovej koš (150ka tim netrpí). Nejlepší využití má asi ve městě a zakroucených okreskách. Tam se s tim člověk vyblbne nejvíc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist