bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KawaSV
Vloženo 25.2.2009
Aktualizováno 13.9.2013
Zobrazeno 4048x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


SV 1000S, co víc říci. Mám ji už 6. rokem, neuvažuju o změně.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy? 2V, co víc napsat. Líbílo se vše, proto mám už 2. SV1000S. A měnit nehodlám.

Recenze

Prasobltník oddělán,podsedlovka upravena.Je od ermaxu.Pozor,pokud někdo bude kupovat,tak K7 je krapet širší oproti K3.Takže tam zcela nepasovala,po pár úpravách tam skoro sedla.
2010
Tato motosezona byla zvláštní...od začátku jsem věděl,že nealítám moc km po silnicích.
Uklidil jsem se na drom.Neustále jsem řešil dilema SVK7,koupená funglovka - co když to rozmlátím.Ale prodat SV se mně nechtělo - jednak bych přišel o hromadu peněz,druhak mně SV moooccc baví a vzhledem k tomu,že jsem ji koupil funglovku,vím,co s ní je...atd.
Dávat SV na lamináty a cpát kačky do úprav - nemá absolutně cenu.
Proběhlo pár okruhů,včetně Dvouvál dne v Mostě - mimochodem super akce.
Musím chválit BC za super práci!!!
Podařilo se mně posehnat pár kačáků a přikupil jsem Pyčoletku na drom,SV si nechávám na ježdění v provozu. SV už na drom nepůjde.
Jsem rád,že můžu sezonu 2010 uzavřít opět bez pádu a se 2 mašinama v garáži.

K samotné jízdě SV na dromu:
Co je děs:
BRZDY!!! I přes sintermetalické desky,pancéřové hadice,racing kapalinu Motul RBF600 to prostě nebrzdí.Teda přesně - účinek brzdy jde přímo úměrně dolů s narůstajícím počtem ujetých km na dromu.Během 1 dne jsem musel 3x odvzdušnit,vyměnit kapalinu,aby byla brzda alespoň trochu tvrdá a nepropadávala se páčka až ke gripu.
Takže brzdy do provozu dostačující,na drom - KAKAT!!!
Podvozek - při mé suché(bez kombine,helmy...) váze 92 kg se nedají čekat žádné zázraky.
Ale pro mě(na to moje amatérské mrdání se na okruhu) dostačující.
Motor - zcela logicky - 2V rovinky nesedí - tam mě spráská jakákoliv 4V 600...ale zase se oproti 4V dá jít později na brzdy,on ten 2V docela dost ubrzdí motorem.Zátah na výjezdu je znát,ale zas v porovnání 4V 600 jen na chvíli,ež se dostane do otáček.Takže - dá se,ale na lámání rekrdů to není.Mně to stačilo.Jenmusímuznat,že drom v Mostě je pro SV daleko přijatelnější,než Brno. Brno - rychlé rovinky,Most - techničtější.
No,že bude litrové SV žrát gumy - to se dá čekat.Teda předek ani ne,ale prdel letí dolů nehorázně rychle...
Spotřeba...??? Na dromu až 17 litrů/100 km - taky docela nátěr...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
speedymratin
speedymratin napsal 29.03.15 v 19:42 10b.

Pěkný stroj. . Snad se uvidíme v Humpolci.

Riddick
Riddick napsal 09.02.15 v 22:22 10b.

Cannichon
Cannichon napsal 10.10.11 v 21:39

hlavně opatrně...

Více komentářů



TOPlist