PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DanoSV
Vloženo 20.8.2008
Aktualizováno 29.5.2011
Zobrazeno 1 452x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.9

Popis motorky


Je to klasika.Prostě dvouálec do V.Pár menších uprav(laďak,štítek,podsedlovka ermax s integrovanýma blinkrama)Další se planují(blatník,krovka,podsvícení)

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Recenze

Po dvou sezonách a jejím prodeji jsem se rozhodl napsat menší shrnutí.V 18 jsem se rozhodoval pro další motorku po NSR 125.Skok to byl ohromný.
Posed je velice pohodlný a ani po dlouhém dni stráveném na motorce jsem nebyl nijak unavený.
SV nabízí uspokojivý kroutící moment v nízkých a středních otáčkách.Pro normální jízdu stačí držet otáčky kolem 5t (5l/100Km) což je super.Ale pokud si chcete opravdu užít, je nutné ji držet někde mezi 8t - 10t(7,5l/100km).
Pro okamžitou akceleraci je nutné mít motor vytočení alespoň na 7t tam je odezva na plyn asi nejrazantnější.
Co se motoru celkově týče, je super.Jen kdyby dokázal nabídnou cca o 20koní více.Z nuly na sto to dokáže na hranici 4 sekund, 150 je tam taky celkem rychle.Ale pak už motor pomalu vadne.
Ovšem aby vás ze zatáčky vystřelil jako z praku stačí.
Další na řadě je podvozek.Motorka je vcelku dobře stavěná.Poměrně úzká a mrštná.Ovšem při vjíždění do zatáčky je jí potřeba trošku pomoci.Předek je na můj vkus v sérii zbytečně měkký.Ve srovnání s ostatními motorkami jsem si nemohl dovolit tak velký náklon.Možná byla chyba ve mě ale prostě podvozku jsem 100procentně nevěřil.Po přesednutí například na 600rr máte pocit že oproti SV ani nemusíte držet řídítka a motorka se do zatáčky položí sama.Toto od SV nečekejte.Je třeba se sní trošku poprat.Ale pokud se sní naučíte, zatáčky si s ní užijete také.
Brzdy, má tahle motorka tři ale vlastně jen dvě.První je přední, ta je průměrně dobrá když za ní vezmete trošku více, tak poskytne dobrý brzdící efekt.Druhá brzda nebrzda je brzda zadní.Pro alespoň nějaký brzdný účinek je třeba sešlápnout téměř na doraz.Nejlepší brzda na tomto stroji je samotný motor.Pokud chcete před zatáčkou přibrzdit, stačí podle okolností podřadit o jeden až tři rychlostní stupně a POMALU pouštět spojku.Brzdná síla motoru je opravdu neuvěřitelná.A střílení do otevřené koncovky výfuku je velice návykové.Pokud to ale přeženete, zadní kolo se vám téměř zastaví a záď motorky začne pěkně divočit.Proto je třeba pracovat se spojkou při podřazování opravdu s citem.
Ale pokud se to naučíte, budete schopni v zatáčkách prohnat prdel i o polovinu výkonnějším motorkám.Sice kvůli podvozku nebudete brousit kolena jako vaši kamarádi na SS ale určitě je potrápíte před vjezdem a ve výjezdu ze zatáčky ke kterému vám pomůže solidní kroutící moment od nízkého až po střední pásmo otáček.
Pokud nehledáte vyloženě sportovce a nelpíte na extrémních náklonech a rychlostech.Jste doma na okresních cestách s dostatečným počtem zatáček.Pak vám SV může být dobrým společníkem a užijete si spoustu srandy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
crasherx
crasherx napsal 24.04.10 v 09:31

Čau Dano. Máš to moc pěkný, to se musí nechat, laďáček, plexi atd... To si 10b zaslouží
Jenom jsem se chtěl zeptat, jak je to s tím spodním klínem tady u těch eSVéček? Protože co jsem se díval, tak půlka jich to má a půlka ne, tak jestli se to musí nějak dokupovat nebo jestli si to ti lidi oddělávají...? Díky moc za odpověď a do letošní sezony přeju mnoho štastných km v sedle

LukšaRR
LukšaRR napsal 14.09.09 v 16:02

Zdar mistře, 10 b.

deimos
deimos napsal 06.04.09 v 12:18

Beros
Beros napsal 25.03.09 v 14:37

krásná 10b Hodně šťastných km a zážitků

RiderPaul
RiderPaul napsal 18.11.08 v 21:22

Nádherná to mašinka kamaráde, jen ať jezdí, a nehody jdou kolem "nás"

Více komentářů



TOPlist