Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 100000 |
Průběh výkonu motoru
Spolehlivost
Cena
Podpora na www.suzukisv.cz
Hmotnost
Ovladatelnost
Zvuk po montáži laďáku
Tuhost rámu
Dostupnost a cena náhradních dílů
Podovozek
Nestabilita na horším povrchu
Zvuk seriového laufu
Moje úpravy |
Koncovka výfuku od LeoVince, progresivní pružiny Wilbers v předních vidlích, pancéřové hadice vpředu i vzadu. Přepákování PP tuning a nízká řídítka totálně změnili posez z cestovního na sportovní. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,2 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Dojezd na nádrž | 300km |
Obecné
Moje závady | Utržený držák chladiče+důlek v nádrži od řídítka po lehkém pádu ze stojánku :-))) edit: Dva pády v sezóně 09 způsobily zvětšení důlku v nádrži na kráter v nádrži a chladič je krásně ohnutej na obou stranách :-P edit II: Do sezóny 2010 vstupuje eSVéčko s komletním novým kabátkem v původní černé perleti a po pádech tak zmizely téměř všechny stopy. edit III: Na konci sezóny 2010 vyhrála tahle motorka závod naháčů a sezónu ustála opět bez poruchy a tentokrát i bez pádu :-DD edit IV: 11.6.2011 byla tahle úžasná kráska a rychlice prodána dalšímu šťastnému majiteli. Jakýkoliv další stroj v mých rukách bude pouhým následovníkem... to co dělá skvělý stroj skvělým strojem není čas na kolo nebo její maximální rychlost. Jsou to emoce, kterýma dokáže svého majitele naplnit a to tahle malá hbitá motorka uměla víc než mnoho silnějších a techniky lepších strojů. NIKDY NEZAPOMENU!!! |
---|
Zázemí
Nabídka doplňků | |
---|---|
Dostupnost dílů |