renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX7R (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ninjista
Vloženo 19.5.2008
Aktualizováno 1.9.2019
Zobrazeno 17 251x
HODNOCENÍ PROFILU OD 155 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Určitě podvozek, mám z něj lepší pocit než na šestce, což ostatně neni jen můj názor.
Motor určitě neni na dnešní poměry žádnej silák, ale ve spojení s o zub menším předním kolečkem se docela slušně vytáčí a i celkem přetáčí, červené je na 12,5tis a není problém točit 13 tis. a je srovnatelný s mojí šestkou, no a když se ještě přidá ten agresivní zvuk Sharka tak je pocitově silná jako prase
Celkem je solidní i spotřeba.

Slabé stránky

To je věc kterou každej u týhle motorky dobře ví a tou je hmotnost. Už na tehdejší dobu to byl takovej mastodontík, ale kdyby mi tohle zas vadilo tak si jí nebudu pořizovat, že
Další věcí je malej rejd, kterej když se spojí s nadváhou, tak po manipulaci na místě je člověk zralej na sprchu

Moje úpravy

Leštěný rám,kyvka,plochy nad stupačkami + stupačky spolujezdce, nerezová leštěná závažíčka,rukojeti "Ninja", K&N filtr, laďák Shark, menší řetězové kolečko,proužky na kolech, sponz. polepy,carbon tank pad+polep víčka nádrže +brýlí,výšivka na sedle, Ermax překryt sedla spolujezdce, miniblinkry, omotávka svodů Thermo-Tec.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Spotřeba oleje l/1000km neměřitelná, neni to Š120 :-)
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu hliníkový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Použité destičky Lucas
Úpravy podvozku -
Úpravy brzd. systému -
Použité pneumatiky Dunlop D207 F RR, D 208
Úpravy řídící jednotky -

Obecné

Moje závady Špatná pojistková skříňka + startovací relátko.
Jinak žádný velký problémy, pouze bežná údržba


TOPlist