Po Aprilii první dospělá motorka, už máme něco za sebou a musím říct, že jsem si nemohl vybrat lépe.
Recenze
Je to tak, už jsem si spolu odkroutili více jak 7tis. km, Kawa je výborná v tom, že se chování podvozku dá úžasně předvídat (no Kayaba je Kayaba) a drží jak přibitá. Když jedeme někde rychleji, novým šestkám v zatáčkách ukazuju záda, sedmička je totiž celkem těžká (nakrmená má 230 Kg) a tak ve spojení s podvozkem sedí jako žádná jiná. V manuálu se píše, že na zadek má přijít 190 pneu, nevím jak to, ale mě se mnohem více osvědčila 180, která se mi zdá že sedí ještě o level líp.
No, co bych pdal o výkonu.. je to 750ccm a s Dynem a průchoďákem se blížím ke 100kw. Je to pěkná porce, ale zvednout na zadní? Ne, to se nekonná, to je umění hodné velice zkušeného jezdce. Párkrát jsem ji sice vytáhl na bejka, ale to bylo přez horizont a jen na zlomek sekundy...
Už se mi povedlo motorku odložit na parkovišti... úžasnej pocit, zvedat tu tíhu. Zapotil jsem se, ale dal jsem ji zpět na kola...Jinak zatím jezdíme bez nehody, což doufám, že se povede i nádále.
btw: Je to už starší dáma, ale má pořád svoje kouzlo, ať už výkonové, či vzhledové...Chci ji po brigádách dát řádně do kupy a udělat z ní jediněčnou motorku, tahle Kawa si to zaslouží.
luxusni,nestarnouci supersport
Dík, koukám, že ty máš ale jinej horkokrevnej přístroj :)
Hyp! Máš to pěkný, kolego. Stojany bejvaj občas ohnutý z cestování trajektem - ty ho*ada utahujou popruhy víc, než je zdrávo...
Ahoj, hezká mašina 10b
yeah, je od toho jedinýho co mám ve friendech.Ale to je snad jedno.btw, jak se vyndat šnek z předního kola?Je asi vymotanej páč nefunguje tacháč, nijak blíž jsem to doteď nezkoumal, tak nevím, jestli se mám bát.