renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX7R (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník WenCa
Vloženo 15.5.2011
Aktualizováno 29.10.2011
Zobrazeno 8 570x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Zatoužil jsem po supersportu a vzhledem k okolnostem mi doma skončila Sedma

Více fotografii

Recenze

Po loňském svezení na okruhu se Zephyrem jsem zatoužil po pravém okruhovém náčiní a původně koukal po CBR 600RR 05-06 nebo R6R 06+. Vzhledem k mnoha okolnostem jsem se ale rozhodl koupit motorku za poněkud menší peníze a zbytek investovat jinde. A i když jsem původně chtěl 600ccm, tak 750 staršího data mají v podstatě stejný výkon, jen v jiných otáčkách. A když už jsem koukal po starších, chtěl jsem něco trošku "legendárního". Tedy rozhodoval jsem se mezi SRADem, ZXR 750 a ZX-7R. ZXR jsem nenašel takovou, aby se mi líbila a byla technicky OK, tak jsem se domluvil na prohlídku SRADa a Sedmy ve vzdálenějších koutech republiky. Skoro na jistotu jsem si jel pro SRADa a Sedma byla v záloze. Bohužel i přesto, že jsem byl týden předem domluven, tak mi majitel SRADa napsal v domluvený den SMS, že se tam někdo byl podívat a odvezl si to. Tímto děkuji pánovi od Plzně, kdybych neměl v záloze Sedmu, najel jsem zbytečně 400km s půjčeným vlekem. Když jsme přijeli k Ninje, majitel pro nás dojel a už po zvuku jsem věděl, že tu motorku chci

Kosmeticky sice v horším stavu, sem tam nějaká drobnost, ale motorka jela rovně, motor šel hezky, tak jsem ji vzal. U mojí motorky se jedná o americkou verzi, tedy plný výkon. Evropské mají snížený výkon na 100 koní.

Zatím s motorkou nemám moc najeto, tak se zdržím většího hodnocení jízdních vlastností. Zatím jen vím, že do zatáček je taková línější, možná to je nezvyk na tak široké gumy nebo možná geometrie. Tu jsem už upravil, motorka dostala kratší kosti do přepákování a zvedla se v kyvce. Dále byli popuštěny vidle, tím by se mělo zatáčení zrychlit. O stabilitu nemám strach, protože mám tlumič řízení. Tuto úpravu doporučují téměř všechny testy tohoto motocyklu, tak uvidíme.

EDIT: tak s motorkou jsem něco už najel a mám pocit, že úprava podvozku rozhodně prospěla, motorka je parádně ovladatelná a pocitově jde lépe do zatáček. Jen bych chtěl upozornit všechny, co to chtějí udělat, ať si raději seženou tlumič řízení, už mě stihnul zachránit. Jinak zadek se díky kratším kostem zvedl cca o 25mm a předek je popuštěný o 13mm.

Manipulace na místě je mazec. Malý rejd a velká hmotnost dělá svoje.

Pod spolujezdcem je hromada místa, viz. foto

moje opravy a úpravy:
-výměna mílového tachometru za kilometrový
-předělání elektroinstalace na konektory, předchozí majitelé všude nacpali "čokolády"
-výměna předního "parabolového" světla za světlo s čočkou v potkávačce
-montáž velkých blinkrů, miniblinkry nemám rád a k takovýhle velký motorce se prostě nehodí
-zvýšení zadku v přepákování (namontovány kratší kosti)
-popuštění vidlic
-výměna prasklé expanzní nádobky chlazení za novou
-výměna prasklého koncového světla
-repas tlumiče řízení
-kratší plyn
-repas předních brzdičů
-montáž závodní brzdové pumpy 19x20

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tron
Tron napsal 26.10.11 v 20:50

Krásná mašina vzhled jak pravá super střela. Rozhodně za deset...

h3nr1k
h3nr1k napsal 07.09.11 v 19:12

hezkej zabiják, ta barva to je jed...a ten plac na ty kuželky tam tak z toho jsem hotovej... ať slouží

pepar6
pepar6 napsal 07.07.11 v 14:17

Pěkná a z tý poslední fotky chcípam

WenCa
WenCa napsal 17.06.11 v 23:16

Zephyr šel do světa, jak jsem už psal, chytnul mě okruh

Jump
Jump napsal 17.06.11 v 11:53

pěkná slečna a co zephyr? co že jsi šel do supráka? Venca Cheb

Více komentářů



TOPlist