PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX7R (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ninjista
Vloženo 19.5.2008
Aktualizováno 1.9.2019
Zobrazeno 16 542x
HODNOCENÍ PROFILU OD 155 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Leštěný rám,kyvka,plochy nad stupačkami + stupačky spolujezdce, nerezová leštěná závažíčka,rukojeti "Ninja", K&N filtr, laďák Shark, menší řetězové kolečko,proužky na kolech, sponz. polepy,carbon tank pad+polep víčka nádrže +brýlí,výšivka na sedle

Více fotografii

První dojmy - wsbk superbike

Recenze

Sedmu jsem pořídil v únoru 2008, po hodně dlouhém procházení inzercí, kdy prodávané kusy byly spíš zralé do šrotu, ostatně dnes je to stejné, ne-li horší.
Původní majitel se o ni celkem dobře staral, tedy kromě kosmetických záležitostí, prostě jezdil, něco do ní vrazil a víc neřešil
Hned jak sedma zakotvila u mě v garáží, tak následovala kompletní údržba v podobě: nové bzrd. desky Lucas, brzdová kapalina, seřízení vent. vůlí, vyčištění karburátorů + seřízení podtlaků, nový olej + filtr, KN filtr, nová chladicí kap. a svíčky NGK.
Potah sedla řidiče bylo kvůli natrhnutí nutné dát na přečalounění, které provedla firma Čalounictví Mohelno (mj. perfektní kvalita i přístup, rychlé zhotovení), no a při té příležitosti jsem si na sedačku nechal rovnou vyšít nick „Ninjista“
Šikovný soustružník mi vyrobil leštěná nerezová závažíčka, která jsou určitě lepší než černý originál Pak přibylo pár nalepovacích kravinek pro rychlejší vzhled,proužky na kola, sponz. polepy ...
Jelikož koupě sedmy byla taky na sprinty, tak jsem namontoval o jeden zub menší přední řetězové kolečko, aby kvalty nebyly zbytečně dlouhý a líp se vytáčela.
Rám byl původně už leštěný, ale ne zrovna moc poctivě, když pominu, že byl zašlý, což je za nějakou dobu normální, tak do 100% lesku mu ještě něco málo scházelo ( asi na tom někdo už nechal ruce, že to nedodělal ).
Takže jsem pořídil potřebné věci na leštění, zavřel se do garáže, vyleštil rám a při té příležitosti i stupačky a výsledek můžete posoudit sami.

Za nějaký čas následovalo natření svodů žáruvzdornou barvou a omotání nehořlavou omotávkou Thermo-Tec, dále proběhla výroba záslepek origo blinkrů a do nich montáž mini blinkrů.
Původně byl v plánu také jednositz, ale po zvážení situace, kdy je to tak 75:25 ve prospěch jízdy ve dvou, vyhrál překryt sedačky od Ermaxu, který je sice pěkný, ale cena vzhledem k tomu, že byl bez laku, tak teda nic moc za takovej kousíček plastu.

Jelikož už jsem na sedmě kdysi jezdil, tak mi bylo jasný co mě čeká.
Velká hmotnost, nahrbenej posed s rukama nízko, stupačky vysoko, oproti motkám dnešní doby méně výkonu, ale na druhou stranu taky perfektní podvozek, brutál zvuk a v neposlední řadě design, kterej i když bude vedle vás stát nová mašina, je prostě „rychlej“ jako prase Podle mě nejlepší japonskej design sériovýho biku jakej kdy byl

Více info na www.zx6rninja.websnadno.cz

Trochu toho SBK zvuku






Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DonJirka
DonJirka napsal 18.04.20 v 21:33

Chválím ten odpich ve videu, takhle bych to také rád uměl.

fronislav
fronislav napsal 07.08.17 v 09:33 10b.

krásná

Dawe323
Dawe323 napsal 18.05.15 v 19:09

tohle je velká krása. majitel je borec

JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 28.11.13 v 21:29 10b.

krásná ZX7

Marketka_rebel
Marketka_rebel napsal 27.11.13 v 18:57 10b.

ooooou, krásná Kawa!

Více komentářů



TOPlist