PROFIL MOTORKY

Jawa 250/353 Kývačka (1954)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Labgusta
Vloženo 25.10.2005
Aktualizováno 19.6.2006
Zobrazeno 832x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 16 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
napsal 19.01.06 v 12:03

Musim reagovat, i když to asi nebude už aktualní. Vše co bylo tu bylo napsané je více méně fakt. Až na pár drobných odchylek. Kyvka z 54 má mít dvojklacek a to na sto procent. Abyse někdo neplet tak poslední péráky mněly alternativně jednoklacek. Ohledně špíglu. Origo bude max ten držák ale né tyčka a samotný špígl. Půlbubny sou OK a navíc super. Dneska už móóóc ceněné. To je asi tak všechno. Akorát ty kostičky se prodávaly v mototechně né jenom na vidli ale taky na parabolu, přední i zadní blatník, nádrž a dokonce i na blembák. Takže ranné stádium tuningu. Co myslíte, hodí se to na originál? Já mám např. policajta originál na jahodu. Dodával se za příplatek na přání jako zvláštní výbava. Je i v katalogu ND. Všem JAWAŘÚM přeju hodně km a ať nám ty naše babičky jezdí dalších padesát let. Bacil

Labgusta
Labgusta napsal 30.10.05 v 01:43

Diky Kluci za podmětný rady, s tím světlem vzadu a řídítkama sem si jistej, ale nebyl sem si jistej barvou, na jawamanii je svetlejsi nez višňová, výfukama a pákou řazení. Budu muset shánět dál. Pište příspěvky dál, moc mi pomáháte. <br />
<br />
PS: Yamaha RD 350 je bratra, proto ta stejná plachta , a cisla motoru souhlasí, mám dokonce i techničák, akorát už bez rožku

napsal 28.10.05 v 22:36

Dobrý brácho. Máš co dělat!!! Máme ještě před sebou dosti práce

napsal 27.10.05 v 14:18

---!!!---JAWA 250 FOREVER---!!!---

smazany5070
smazany5070 napsal 27.10.05 v 00:05

Tak teda jeste jednou motor mas original podle vyk bez napisu jawa tak to predelej na dvoupaku a bude to ok cus bus<br />

smazany5070
smazany5070 napsal 27.10.05 v 00:04

Ja su vul nevsiml sem si toho nejdulezitejsiho MOTOR co tam as je podle hlavy ten original na rok 54 ale ta jedna paka me tam nesedi bud je ten motor prekopanej ze dvou pak(jak to ma perak)na jednu a nebo je celej jinej.Predelat to z5 na 2 paky neni problem tak do toho cusec

smazany5070
smazany5070 napsal 27.10.05 v 00:00

Reknu ti to tak nejak v bodech:Sezen si na ni:<br />
1.Origos kejvackovy rejdy(Riditka)<br />
2.Rybinovy laufy<br />
3.Origos svetlo do zadu(plechovy)<br />
4.Tou bakelitovou spinackou si nejsu jistej na kejvackach bejvala od prvopocatku hlinikova ale kdyz ji tam nechas nic nepokazis.<br />
Je to mazel at ti to jezdi chlape

napsal 26.10.05 v 19:18

Kola máš tzv. půlbubny - to je na kývačkách velice neobvyklé a sběratelé si takové stroje dost cení. Rozhodně je tedy nedávej chromovat výměnou, ale nech si udělat tato původní kola. Jinak vše ostatní opravdu hledej na webu nebo v knížkách. Pro renovaci je asi vhodné najít někoho kdo má podobný stroj ze stejného období. Co můžeš vidět na vlastní bulvy to v knížkách nikdy nenajdeš. Taky je vhodné navštívit muzea a fotit si. Na druhou stranu já jsem svojí Jawku 350/354 udělal tak abych na ní mohl jezdit i když původní rozhodně není, lidé se u ní vždy zastavují a okukují jí. Měj se a hodně štěstí při shánění dílů.

napsal 26.10.05 v 18:54

a ješě zadní světlo má bejt plechový a taky mam takovej pocit že to má mit dvoupákovej motor jako pérák

napsal 26.10.05 v 18:53

asi že tam máš neorig. řidítka, výfuky. Řidítka maj ejt ůzký bez hrazdy a výfuky rybiny. Orig. lak je višnová červen 8850 s zlatyma linkama

smazany12362
smazany12362 napsal 26.10.05 v 18:10

http://moji.motorkar...index.php?show=12586 to je bráchova Jawinka. Je to kývačka po celkové renovaci z roku 1955. S tou jednou pákou se mi to nějak nezdá, originální je jednopáka. U péraka jsou dvě páky. Pro jistotu jsem se díval na Jawamanii, a tam na 250/353 nejde na dobových fotkách vidět, ale na 350/354 je jednopáka.

napsal 26.10.05 v 16:43

Má stejný pozadí jako u radkoviho RD 350, tu plachtu )

napsal 26.10.05 v 10:33

Teť jsem si všiml vcelku zásadní věci, ten motor má husté žebrování válce, hlava je taky pérácká, kryt karburace také, kartery jsou bez nápisu jawa, je velká pravděpodobnost, že majitel nepřehodil celý motor, ale jem start. a řadící segment. Zkus ještě zkontrolovat čísla rámu a motoru, ale myslím si, že by ten motor měl být orig.

napsal 26.10.05 v 10:20

Pokud chceš konkrétnější informace, tak si sežeň některou z dobových knížek (napr. seřizování a opravy motocyklů Jawa, atp - na netu je toho nepřeberně) jsou tam popsány jak modely (jawa 250/350) tak jednotlivé rady a postupy práce, které se ti můžou při renovaci hodit. Další možností je www.jawamania.cz, ale tady bych měl k výčtu modelů určité výhrady - nepřesnosti (někdy i vcelku zásadní). Nicméně na těchto stránkách se pohybuje spousta zasvěcených a zkušených ,,jawistů,, takže tady najdeš jak velmi!! užitečné články tak ,,dobrou radu,, v poradně. Jinak co píše Human si myslím že je pravda, nicméně ani neuvažuj nad tím, že by to byl vývozní model (viděl jsem sopustu ,,našich,, takto hozených do zajímavější podoby, ale nikdy to nebylo ono), jednak to jde lehce poznat a za druhé klasická první kývačka je jedna (podle mě) z nejzajímavějších motorek této kubatury (a r. v.), proto dělat nějakou vývozovku s jednou pákou je blbost - stejně když se na to podíváš, zjistíš, že motor co tam je je čistokrevná kývačka (a tedy přehozený z jiné motorky), kdešto sem patří pérák. Přeji hodně štěstí s renovací.

napsal 26.10.05 v 07:51

No je to první kývačka Co bych čuchal jako nepatřičné je zadní světlo, tam patří kovová lampička se sklem, co méně svítí, tahle je už z panelky. Pak řadicí páka na motoru - tyhle kývačky to ještě často měly oddělené jako pérák ale teoreticky mohla být vývozní model. Možná. Pak výfuky, asi /téměř 100%/ by měly být rybiny. Dál mě bijou do očí řidítka, ty taky jsou buď z panelky nebo nějaké čezety, kývačky neměly tu výztužnou tyčku. Zrcátko se zdá původní - nevyhazovat No ap kak ještě ty kostované vzory na vidlicích toho s originálem moc společného nemají. Schází linky zdá se ale můžou už být otřené. Víc z té fotografie nevyčtu. Mohla by být dobrý veterán/=první verze kývačky/ ale počítej cca 30 tisíc na nové díly a barvu a hoodně práce ;)

smazany16540
smazany16540 napsal 26.10.05 v 05:43

tak presne na tedle jsem se ucil jezdit pujcoval mi ji deda



TOPlist