renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 1100 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rade25
Vloženo 14.2.2008
Aktualizováno 10.8.2015
Zobrazeno 5 020x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Najeto poctivých 21 tisíc, bez spodní kapoty, top stav...spotřeba při pohodové jízdě do 5 litrů, i při svižnější jízdě kolem 200 km/h se nedostanu přes 7 litrů, je to super cesťák :) spíš takovej autobus :) velmi pohodlná na dlouhý cesty

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Krásná pohodová jízda, dostatek výkonu, příjemný posez...příjemná...

Recenze

Naprosto spolehlivá mašinka, motor je držák, velkej zátah od spodu a žádná výkonostní díra, perfektní na cesty, nesmírně pohodlná, malá spotřeba, je to takovej autobus na dvou kolech, spolujezdec se má taky fajn...perfektní ochrana před deštěm i větrem, motor hodně kryje nohy, takže i za deště jsou v suchu..spolujezdec je taky dobře chráněn...kvůli většímu krouťáku docela žere zadní gumu, ale já jezdím zásadně na měkké směsi, takže je to spíš tím, originál výfuky = šepot květin :) , dřív jsem měl GPX 750 R a kvůli otevřenýmu laďáku, co jsem si doma po potřebných výpočtech vyrobil, jsem musel mít na delší cestu špunty v uších :) spouštěl alarmy a dráždil kolemjdoucí :) , ale táhlo to pěkně :)...teď je to pohoda, je klid a tudíž ten hluk tolik neunavuje. Spotřeba GPZ 11ky je v rozmezí od 5 l/100km do 7.5 l/100km když se s tím jezdí agresivněji...na okruhy ju netahám, přece jen 270 kg je nálož, a kdybych tam byl někde delší, tak by asi ostatní naříkali co je to přejelo za tank :) . Se zakoupenýma brašnama, který jsou nacpaný do full kapacity, je motorka široká jak osobák :)ale i tak je perfektně ovladatelná i při 200 km/h (čímž samozřejmě stoupne spotřeba, páč zátěž a odpor vzduchu jsou neúprostné :) )...
Výměnu oleje provádím každých 5 000 km i s filtrem, leju dovnitř fullsyntetic. Brzdové desky kupuju měkčí směsi, přece jen má motorka svou váhu, a chci ji zachovat v origo stavu, takže žádné 6pístky tam dávat nebudu. Pokud se dodržuje výměna brzdovky, tak to ani není moc třeba. Pancéřové hadice tomu trošku pomůžou, jelikož se tak neztrácí tlak kapaliny tím, že se rozpíná do prostoru a "nafukuje" hadice, ale pokud od této mašiny neočekáváte, že budete lámat rekordy na okruhu či nesmyslně blbnout ve městě či na okreskách, tak je to postačující. Hlavně si uvědomit, jestli na to máte vy, jelikož motorka většinou jo , jezdit hlavou, srdcem, dívat se pořád kolem sebe, předvídat, tolerovat, nemachrovat, nenechat se vyprovokovat...pak máte větší pravděpodobnost, že se dostanete v pořádku do vytouženého cíle...
Pod sedlem je docela hodně místa, vleze se tam výstražná vesta, lékárnička, box s náhradníma žárovkama, 2x zámek na kotouč, hadra, pánská ochrana, mobil..Spolujezdec má za sebou k držení hliníkové madlo, dále je na pravé straně zámek na helmu, a pod spolujezdcem jsou háčky na pavouka.
Pneu je důležité zachovat takové, jaké předepisuje výrobce, jinak se motorka chová zásadně jinak. Tudíž do předu 120/70/17 a do zadu 170/60/17 , předek nahustit na 250 kPa a zadek na 290 kPa.
Vzduchový filtr peru na začátku sezóny a pak během ježdění každých 5000 km. Dělám to vždy, když měním olej s filtrem. Samozřejmě po vyprání pak vymáchat v oleji pro to určeném.
Další info dodám posléze :)

Opět něco navíc... (10.03.2010)
Na této motorce se mi osvědčiliy gumy značky Continental Road Attack, zadní mi vydrží na cca 8 000 km, přední tak 12 000. Jsou měkčí, ale je to lepší, než jezdit na tvrdé mrdce která při nižších teplotách klouže. Ti co mají mašinu, která má větší výkon, krouťák a váhu, tak určitě ví své Motor stále tiše ševelí a šlape jak hodinky, žádné klepání, chrastění, převodovka bez problémů, rychlost tam vždy padne jak němci do krytu a neozývají se žádná rázy a rány.
Za loňský rok jsem měl jednu kolizi s osobákem značky Felicie, kdy řidič, notně očarovaný blondýnou, která seděla vedle něj, nevěnoval dostatečnou pozornost řízení a asi aby jí ukázal, jakej je to borec a tím ji navnadil na případné mecheche v ten pěkný podvečer, tak řezal (rychlost cirka 60 km/h) zatáčku (jen mírně točenou, skoro rovinka) tak, že se ocitl přímo proti mně v mém jízdním pruhu. Když opomineme to, že jsem si málem cvrnknul a posral, tak jsem jen stihnul zareagovat tak, že jsem to narovnal, přitisknul nohu k nádrži, loket k trupu a narovnal hlavu. Následoval střet mého levého zrcátka s jeho předním sloupkem a čelním sklem. Moje rychlost byla cirka 70 km/h (no, taková kochací jízda, nebylo kam spěchat). Naštěstí to odneslo jen zrcátko, které teď momentálně sháním, tak pokud někdo máte, tak budu vděčen za jeho prodej Je to stejné, jako má Kawasaki GPX 750 R nabídky sem . Vraťme se zpět. Po tomto střetu, si vážený pán uvědomil, že něco asi posral. Strhnul řízení a šlápnul na plyn. Prostě ujel. Naštěstí se nikomu nic nestalo, i když jsem měl kousky zrcátka zabodaný v krku (minulo to šátek) .
Další věc co se mi přihodila, byla spíš technického rázu. Jednalo se o to, že se mi 2x vyloženě utopil motor benzínem. Když jsem startoval, tak to nechtělo chytnout, tak jsem si říkal, asi ještě není pořádně benzín v karbcích, ale ono ejhle, on tam ten neřád byl, jenže tím, jak jsem točil motor, tak se to zalilo tak (myslím teď válce) , že se skrz kroužky, tím tlakem, dostal benzín až do převodovky a pak mi to vychcalo skrz přepad do airboxu a následně na zem. myslel jsem si, že mi visí plovák, nebo že je jehla v pr...i , ale nebylo tomu tak. Byla to banální závada, na kterou jsem přišel až po třetí výměně oleje (ve kterým byl benál jako doma). Žádnej karburátor, žádnej plovák, žádnej špatnej ventil...bylo to tím, že tato motorka stála 7 let v garáži, takže v nádrži byly zrníčka rzi. Nebylo to nic hroznýho, ale i tak tam nějaká ta šupinka, smítko bylo. Tím, že nebyl v nádrži benzín, tak se filtrační sítko umístěné v nádrži scvrklo a v nejslabším článku (v tomto případě na nejdelší straně) stáhlo směrem dovnitř. Vytvořil se tvar číslice 8. Tudíž v těchto místech mohly procházet zrníčka rzi, která později měla za následek to, že nedovřel podtlakový ventil (pouze malá membrána) tak, aby uzavřela průtok. Když to stálo na slunku, tak při odpařování vznikl větší tlak v nádrži a ušel cestou nejmenšího odporu (zaseknutou membránou). Tím se benzín protlačil až do válcu. Myslím si, že tento binec měl za následek i to, že se kousl plovák. Jinak by to snad nemohlo protéct.
Nápravné opatření bylo takové, že jsem propláchnul nádrž, vytáhl mikrosítko, pomocí silikonu jsem zadělal ty skulinky, namontoval, dotáhl, pročistil membránu na podtlakovým ventilu, rozdělal karbce a komplet pročistil, koupil palivový filtr, nalil nové olej a od té doby (ťuk ťuk ťuk) žádný problém Najezdil jsem asi 11 300 km a pořád dobrý. Jednou až 2x za sezonu jen vyměním palivovej filtr (preventivně) a jinak pořád jen jezdím

Toť zatím vše

Pokud kdokoli bude potřebovat s něčím pomoct, poradit, jen se tak pobavit, tak stačí jen napsat
Pokud někdo bude potřebovat manuál na tuto mášu, popř. jakýkoliv jiný, tak bezplatně pošlu (by mail).

Přeji Všem mnoho šťastných km, spoustu nádherných zážitků, nespočet přátel a kamarádů a ať všichni dojedeme v pořádku do cíle i zpět domů.

Rade

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ALLF
ALLF napsal 17.05.15 v 21:46 10b.

...a dobře vypadá,je o ní asi dobře staráno...

ALLF
ALLF napsal 17.05.15 v 21:45

...dobře se to čte...

mikilaudo
mikilaudo napsal 11.02.14 v 18:41

Korycan.V
Korycan.V napsal 29.01.14 v 20:57

Prostě krásná motorka a v případě Radka i mírně odlehčená od plastů ale pořád krasavice...Ráďo, prostě plný počet bodů...

464646
464646 napsal 07.10.13 v 15:39

Boha jak já miluji tyhle staré báby Sám sem začínal na Kawasaki GPX 750R.Měl jsem za sebou dva kusy a ta první se mnou objela celé Řecko.Dnes se bojí chlapy jezdit ven i na nových,prý co kdy by se něco stalo Byla rok 87 a nalítáno přes 80tis.No at ti slouží,jsou to naše holky, že 10b

Více komentářů



TOPlist