renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 1100 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lukasnoe
Vloženo 29.8.2022
Aktualizováno 29.8.2022
Zobrazeno 1 589x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to těžká hůře ovladatelná motorka co se týká manipulace.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Na pohled krásná cestovní motorka ovšem má své nevýhody a tou je váha a horší ovladatelnost. Jako další nedostatek je špatná viditelnost ve zpětných zrcádkách. Při nižších otáčkách a nižších rychlostech celkem vibruje motor. Ještě jsem si na ni nezvykl.

Motorku bych doporučil pro - Tahle motorka se hodí do rukou zkušeného motorkáře který rád tráví volno na dlouhých cestách s kufry plnými na kempování.

Doplňky na motorce - Motorka má držáky na při kufry včetně kufrů a zásuvku na 12V (autozapalovač) pro USB adaptér.

Recenze

Motorku jsem si vybral jelikož jsem chtěl vyšší obsah a větší pohodlí cestovní motorky. Ale asi jsem to trochu neodhadl protože moje premierová jízda skončila velice záhy a to po necelých sedmi minutách jízdy pádem a celkem poškozením motorky! Při dobržďování jsem si neuvědomil že už sedím na těžší motorce a je nutné o trochu dříve začít brzdit což jsem okamžitě poznal když se mi nebezpečně rychle začal přibližovat zadek předemnou jedoucího auta a musel jsem rázněji zmáčknout brzdovou páčku čímž doško k zablokování předního kola a už jsem letěl. Jízda na takovéto motorce vyžaduje trochu jiný styl jelikož je poměrně těžká a velká - to je daň za cestovní pohodlí. Co se týká jízdních vlastností tak jsem vypozoroval že při jízdě se rychle vyhnout překážce jaksi moc nejde protože se motorka velice neochotně vzdává směru kterým jede, je z ní cítit taková těžkopádnost a zpomalenost reakcí a to se týká jízdy i brždění. Trochu mne mrzí celkem tuhý podvozek a tvrdší pérování což přikládám tomu že asi se počítá se spolujezdcem. Také mi vadí že při nižších otáčkách i nižší rychlosti dost vibruje motor, možná by to ocenily ženy sedící na takové motorce ale mně to vadí, avšak stačí porychlit na necelých 100 km/h a vibrace ustanou. Dosti obtížná je díky váze a výšce manipulace na místě, je dobré si rozmyslet kde na jakém místě zaparkovat protože pokud se to nedomyslí tak je potom horror dostat moto z parkovacího místa. Výkon tedy motorka má, když potáhnu za plynovou rukojeť okamžitě reaguje a celkem svižně zrychlí, potažmo díky obsahu motoru je zvuk hlubší a není nutno natolik vytáčet motor a najednou je na tachometru 140 km/h a to při pouhých šesti ticících otáčkách což je dost matoucí ze zkušenosti s předešlou motorkou o obsahu 600 ccm. Tahle motorka je spíše na široké cesty a dálnice, na takové to ježdění kolem komína se moc nehodí, což mne moc mrzí a protože jsem si řekl že je tohle moje poslední motorka tak asi nebude. V tomhle směru jsem všechny aspekty nedomyslel a do budoucna nepočítám že si ji nechám. Budu muset ubrat ze svých přání a poohlédnout se po něčem menším, lehčím a ovladatelnějším, prostě motorka na každý den a pro zábavu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marna
marna napsal 03.09.22 v 18:20 10b.

Motor zo ZZR1100 no asi to nebude taký nepodarok... pán už mal CBF1000 tak neviem. Ale napísali ste to dobre, niekomu tieto ťažšie stroje nemusia sedieť, niekto to čo uvádzate ako mínusy práve môže hľadať. Dávam 10b.

AdamXTZ
AdamXTZ napsal 01.09.22 v 21:22 10b.

Tyhle starý krámy nemá cenu kupovat pokud se nejedná o něco zajímavýho s potenciálem rostoucí hodnoty.

Více komentářů



TOPlist