Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 16500 |
Silné stránky
Cena
Výkon
Kvalita zpracování
Dobrá dostupnost ND
Slabé stránky
Tuhost rámu
Spotřeba
Elektrika
Jízdní pozice
Moje úpravy |
Elektronický regulátor dobíjení, el. přerusovač blinkrů, el. otáčkoměr, nosič + kufr Kappa s přídavným brzdovým světlem, klaksony. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 330 |
Obecné
Moje závady | U MZ jsou všeobecně známy problémy s eletrikou, ochrana proti prachu a vodě není prakticky žádná. Mně odešel mechanický regulátor dobíjení -> výměna za elektronický ze Š120. Motoricky problém se špatným záběrel 3. rychl. stupně -> výměna předlohového oz. kolečka a oz. kolečka 3. rychlosti (při 52000 km). |
---|