Koupil si ji můj táta a pak jsem na ni jezdiljá ale po společné havárii v roce 1998(můžu za ni já) motorka stála v garáži a venku skoro 9 let. Nyní přišel čas tento skvost opět zprovoznit.
První dojmy - Před dvaceti lety byly dojmy stejné jako teď, parádní stroj
Recenze
Zkušenosti: Nabíral jsem zkušenosti tak dlouho dokud jsem si nerozbil hubu.
Cesty: Prožil jsem s ní 3 srazy Crazy Bikers v Ostravačicích, Jawa club Praha, Mohelnice atd ..
Další info: Přední šavle srovnaný, naražený ráfek narovnán, objímka řidítka vyrobena, polepy na plotru vytištěny,nádrž částečně zakytována, podsedlový rám narovnán, replika přední kapoty vyrobena, světla koupeny, plexi štítek nový, zrcátka z karbonu.Zbývá sehnat přístroje (alespoň otáčkoměr), držák budíků a lešení pro kapotu, levý přepínač a kytovat a kytovat a brousit a brousit a nasříkat a polepit ( v barvách Rothmans Honda), oživit a poladit motůrek a hurá na projížďku.Ta fotka je stará 10 let a taky skoro jediná co se dochovala.
Ač celoživotní dvoutakťák, tak přitakávám,
že takovéto *skvosty* si tu enormní energii,
potřebnou ke zprovoznění, zasluhují
Bez diskuse
Ač celoživotní dvoutakťák, tak přitakávám,
že takovéto *skvosty* si tu enormní energii,
potřebnou ke zprovoznění, zasluhují
Bez diskuse
... po dvaceti letech opět ready :D
At se zadaří s renovací pak určitě hod nějakou novou foto ... i třeba z průběhu renovace.
Muzu se zeptat kde jsi sehnal plexi? Ja ho nemuzu nikde sehnat