renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 400 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Joshua.VFR
Vloženo 26.8.2008
Aktualizováno 4.2.2014
Zobrazeno 11 282x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Honda VFR 400 R NC30 made in Japan
dle TP 1995, dle servisu Honda při objednávání náhr. dílu 1992 tak si vyberme ...

Více fotografii

První dojmy - Hustýýý, ten zvuk, ty otáčky, ta lehkost ovladatelnosti se kterou VFRko padá do zatáček, na svoji dobu prostě bomba motorka .. Už jsem spolu 6 let, máme najeto přes 30 tis. a stále šlape jako hodinky. Je to moje srdeční záležitost, motorka pro zábavu! A vo vo votom to je, NC30 Forever ;) ..

Doplňky na motorce - Padáky na motoru výroba na zakázku Dmoto, padáky do přední osy kola zn. R&D, nové vykousané wave přední a zadní brzdové kotouče, oplétané pancéřové hadice předek + zadek, double-bouble plexi zn. Skidmarx, přepákování a laděná koncovky zn. Tyga, tlumič řízení, laditelné zapalování (CDI) přes USB zn. Ignitech tcip 4, Bi-Xenony, slim krátké páčky ala Titax, HRC logo kryt brzdovky.

Průměrná spotřeba - 6.90667 l/100km

Recenze

1.) Kontejnerovka z Japonska - dovozce fy Motoscoot, jsem druhý majitel v ČR, jediný negativa snad jen že je dost těžká při manipulaci na místě a že jí chybí spodek v otáčkách ale v 9 tis. se chytne a tahne až do červenejch 16 tis.. Pozitivní dojem na mě udělala s ovladatelností při jízdě s pocitem lehkosti jak na dvě pade, je sympaticky úzká a proto žádná zácpa po Praze není problém. Benzín a spotřebu neřešim, když dojde na rezervu zajedu k první benzině dotankuju do plnejch tak za 350,- Kč a jede se dál .. do konce sezony se hodlám jen vozit a nějaké kosmetické úpravy (špatné plasty, lak a samolepky) a ladění motoru si nechávám až na zimu, kdy bude dlouhá chvíle ... pro zatím vše.

2.) Takže příšla zima a s ní první velký servis: nové díly, úpravy, ladění a zazimování ...
2.1 začnu přehledem nových dílů: (RDmoto.cz) Double Bouble Racing plexi od fy Skidmarx; (Tyga-performance.com) Genuine Honda OEM náhon tachometru; Genuine Honda OEM spojkové lanko; Tyga přepákování; Tyga laděná koncovka Moto Maggot; Tyga spojková a brzdová páčka; Tyga R-Clip spona do zadního kola; (Davidsilverspares.co.uk - online eshop - vyhledávání dle typu motocyklu nebo přímo čísla dílu, viz. microfische v sekci moje manuály) Genuine Honda OEM č. 51410MR8003 trubky do předních vidlic 2x; Genuine Honda OEM č. 53165KT8710 gumové gripy ; (eBay Honkong) sada nových zrcátek + sada nových blinkrů ; (Honda MCH) sada (předek + zadek) racing zasílených stojanů na moto s dvěma kolečky of výrobce fy Tamoto; LED žárovky 2x do zadního brzdového světla (36 červených LED diod každá dvouvláknová žárovka); cena celkem 22.550,- Kč včetně poštovného, VAT (DPH) a cla ...
2.2 úpravy, ladění prostě komplet posezóní servis: výměna všech provozních kapalin (olej v předních vidlicích, nová gufera, nová brzdovka DOT 5.1, Valvoline 10w40 motor. olej, chladící kapalina), nové brzdové obložení sinterické vzadu a siefertové vpředu, montáž brzdového systému Braking (opletené hadice předek zadek, komplet sada), oprava zadního brzdového kotouče (rovnání), úprava Airboxu (zvětšené nasávání a průchod vzduchu), závodní vzduchový filtr (praní cca. každých 2000 km pro dlouhou životnost + Air filtr spay), čištění motoru, seřízení karburace\trysky, nové lanko plynu, příruba podtlaku, hadice příruby podtlaku, oprava kohoutu palivové nádrže, kontrola dobíjení, kontrola D.I.D. řetězové sady, úprava svodu a montáž koncovky Tyga Moto Magot, úprava a montáž Tyga přepákování, nový tlumič řízení jeho přepákování a montáž, výměna brzdové a spojkové páčky a celkové vyčištění motocyklu, snad je to vše a nic jsem nevynechal, jo a to nejlepší nakonec - cena za komplet servis a odladění 17.000,- Kč (naprostá spokojenost, v případě zájmu mohu po dohodě zprostředkovat kontakt, samozdřejmostí je komplet vyúčtování + CD s fotodokumentací před, během a po servisu! Motorka je jako vyměněná, zhodnocená investice na 100% ...
2.3 a co mám v plánu do konce zimy a začátku nové sezóny? (eBay Honkong) sada nových předních plovoucích wavy racing kotoučů + nový zadní brzdový kotouč; kompletní sada nových kapot v orig. barvě motocyklu; (RDMoto.cz) padací protektory s uchycením na motor a do osy předního kola, výroba na zakázku; osvětlení předek - Bi-Xenon sada (patice H4); oprava + nalakování nádže a Genuine Honda OEM č.08P61KAZ800B Tank pad - 4 dílný carbonový s HRC logem, předběžná kalkulace ceny dílů dle aktuálního kurzu a nabídky okolo 23.400,- Kč a nakonec to bude chtít už jen pořádný motoalarm, nejlépe model Scorpio SR-i900. Po dokončení všech plánovaných úprav se dostávám včetně pořizovací ceny motocyklu přes 100.000,- Kč ... ano čtete dobře, je to mazec a po jednotlivých položkách se to nezdá, ale když se to všechno nasčítá ... Asi si říkáte co je to za pacienta, ale věřte mi že ty zážitky a jízdní vlastnosti kterými mi oplácí moji péči za to stojí!! No prostě tahle motorka není na prodej a doufám, že mi zůstane už napořád aktualizováno 26.12.2008

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 27.01.18 v 17:12 10b.

paradni kousek

BorisRR
BorisRR napsal 30.01.14 v 23:41 10b.

těmhle strojům fandim

BorisRR
BorisRR napsal 30.01.14 v 23:40

10b

Dejwa33
Dejwa33 napsal 09.01.13 v 19:06

Bomba fotky pěkné barvy

malina
malina napsal 20.08.12 v 15:39

hezké

Více komentářů



TOPlist