PROFIL MOTORKY

Honda VFR 400 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Gahan37
Vloženo 24.3.2019
Aktualizováno 24.3.2019
Zobrazeno 1 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V podstatě jsem krom faktu že ji chci tenkrát nevěděl skoro nic a žil v mentálním bludu o modelech NC21-24 a NC30

Více fotografii

První dojmy - První dojmy? Je to divny, je to naháč, mam to koupit? Byla zima, žádná předváděcí jízda nebyla, chod motoru slušný, hromada dílů a vlastně 5 let jsem ji chtěl koupit a nikdy nebyla příležitost ji sehnat tak jsem ji vzal...

Recenze

Především chci říct, že tuhle motorku jsem již v profilu měl a asi 2x dal na bazar, že ji prodám...ale nakonec ne.
Touhu mít 400 trvalo asi 5 let, v podstatě od okamžiku kdy jsem si koupil první VFR800 a narazil i na menší variantu. Ale nikdy nebyla v nabidce za cenu o které se dalo uvažovat , že je “slušná “. Což je první omyl:)
Nakonec se objevila takhle, recenze původního majitele je stále v databází , ale ze zdravotních důvodu ji nabídl ke koupi, tak jsem nabral bráchu a jeli jsme.
K motorce byla ještě jedna nc21, dost dílů navíc , kapoty...skoro zázrak za tu cenu. Že byla oranžová jsem i přežil.
Částečně jsem na ni jezdil v roce 2017 a musím říct že je to zážitek, malá, obratná a ten zvuk je prostě nadhernej. Dokonce jsem na ni zkusil i menší okruh v Mýtě a i zjistil, že se na tom dá spadnout a lovit pak na webu drobné příslušenství je jako hledat jantarovou komnatu po Němcích .
Nakonec jsem se rozhodl v 2018 že to zkusím dát do původního stavu (pořád do oranžová alá plastidip)a nečekal , že začne adventura ve stylu “ proč to nejde sehnat” trochu naivně jsem si myslel že půjde udělat konverze předních vidlic z původních 37 mm na 41mm a použit vidlice a třmeny z NC30 , neboť to co jsem měl příliš nebrzdilo ani nešlo zrepasovat. Zjištěno že to nejde:) moto byla moc nízko, přece jen odlišný typ rámu ukázal hranice.
To byl první okamžik kdy jsem ji chtěl poslat k jinému majiteli, ale nastesti se na ten zázrak japonské technologie nikdo neozval, klika:)
Začal jsem dokupovat díly aby vůbec mělo smysl se znovu pokusit to dát do původního stavu, v té naked verzi tam bylo moc dílu z NC21 a zbytek v garáži použitelný tak z 30% ale jsem za ně rád.
Musel jsem sehnat: origo vyfuk, oba držáky stupacek spolujezdce, další sadu předních třmenů , nahon tachometru, komplet budíky, světlo, přední lešení, vymyslet co bude fungovat místo origo řadičky z nabidky eBay, zadní světlo- to bohužel natavil no name laďák. Nové brzdové hadice, přední pumpu, plexi, chladič a ventilátor,opravné sady na všechno co lze opravit , kapoty bohužel budou china , nic lepšího k sehnání není, původní jsou katastrofa asi 30x lepená... trochu pomohlo ,že jsem si udělal selekci dílů a začal rozprodávat, ale z 95% to vkládám na eBay, na Čechy-ať se nikdo nezlobí, nemám nervy...proč je ten díl za tolik, je to bezcenný kus, kolik bude sleva, nešlo by to za míň apod. Na to fakt nemám nervy...na eBay si každý prohlédne vystavené zboží, popis a klik, žádné dohady a slevičky, nikdy se nic nevrátilo. ...
Tak snad to letos dám, částečně jsem odstrojil a plánuji kompletně, včetně vyndání motoru , aby se vyčistil i rám. Bude to loterie, jsem mechanik amatér, na vše si musím přijít sám formou pokus/omyl/povedlo se. Tak uvidíme...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Majk_T
Majk_T napsal 17.06.20 v 20:02 10b.

To shánění dílů nezávidím, ale zas lepší než nějaká tuctovka. S tímhle budeš nepřehlédnutelný

Normik
Normik napsal 27.03.19 v 20:11 10b.

Pěkně chlape, ještě vydržet

marin35
marin35 napsal 27.03.19 v 08:37 10b.

tak to je teda mazel

tomasd.
tomasd. napsal 25.03.19 v 10:46 10b.

Gahan37
Gahan37 napsal 24.03.19 v 21:14

Díky Tome bude to technicky/mentální boj amatera

Více komentářů



TOPlist