renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CMX500 Rebel (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hulinam
Vloženo 12.10.2023
Aktualizováno 15.10.2023
Zobrazeno 1 831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Čistá radost a ovladatelnost, klidná jízda, ale síla tam je.

Motorka koupena od Motomo Břeclav

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Twin: moc drahá
CFMOTO 450CL-C: nechtěla jsem čekat až do jara

První dojmy - Natažené ruce, to z CB500F neznám, ale OK, to půjde. Zatáčky ... ani o nich nevím, jak to jde snadno, paráda. Trochu lenoch, ale já též nezávodím.

Motorku bych doporučil pro - Je to klidný a nízký stroj, takže pro lidi, co nezávodí a mají tak do 175 cm?

Doplňky na motorce - všechno bude

Recenze

Řidičák na velkou motorku mám 5 let. Začátky byly na Kawasaki ER5, což je příšerný stroj, který se, oproti doporučením, které byly tehdy k dispozici na www, do začátku fakt nehodí. Je to starý krám, který nebrzdí a do zatáček se opravdu musí člověk fest snažit, aby to byla aspoň trochu radost. Dokonce jsem zvažovala, že přiberu, abych měla sílu na sešlápnutí brzdy, a to je co říct
Následovala Honda CB500F, ročník 2019, najela jsem cca 15000 km, projeté Alpy. Supr stroj, ale nějak jsem se jí začala bát ... začala být silnější než já, vysoká (!?), bála jsem se manipulace na místě, pořád mi přišlo, že by motorka chtěla jet svižněji, ale já ne.
Takže ... Honda Rebel CMX 500.
A to je prostě ono, je to boží!
Koupila jsem funglovku, najeto 550 km za 3 dny po práci.
Je skvěle ovladatelná, manipulace na místě se nebojím. Nízké těžiště je v zatáčkách výhoda. Když to porovnám s CB500F, pak je radost z dobře vykroužené zatáčky menší, protože ten adrenalin není tak velký, ale celkově je jízda plynulejší, harmonická, zatáčky jde skvěle přehazovat, jsem strašně spokojená.
Přijde mi, že se motorka cítí nejlépe mezi 80-90 km/h, pak se změní zvuk výfuku a mám pocit, že ji už trápím. Nicméně, jistě dokáže jet i svižněji, ale zatím je v záběhu a tak ji nechci přepínat. Uvidí se, jak si vše sedne.
Brzdy jsou dostačující, stejně jako na CB500F.
Zrcátka jsou OK, vidět je dobře.
Zatím je spotřeba 3,0 l / 100 km, jeto po okreskách a v klidu.
Funguju poněkud jako mucholapka, plánuju tedy dokoupit štítek, pak na cestování boční kufry SHAD SH23, a další nesmysly, které mi jistě moje šikovná silnější polovička ráda nainstaluje .
A mínusy? Dělala to i CB500F ... za jízdy se objeví olejnička a motor zhasne. Po nastartování se jede dál. Na Rebelovi se mi to zatím stalo jednou . S CB500F jsem s tím byla v Hondě na diagnostice a našli pouze uvolněné konektory na baterce, jinak nic. Zřejmě kvalitní české silnice...asi už to řešit nebudu.
Dále, nelze nainstalovat hlavní stojan. Takže mažu tak, že s bočním stojanem namažu kousek a motorku posunu, na 4 popojetí je hotovo. Tak snad dobrý.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 18.10.23 v 11:13

JJ a díky.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 17.10.23 v 22:56 10b.

CBR600 mažu řetěz každých 200km a nelituji toho, podcenil jsem to na péráku a na 23 tis. jsem měnil řetězovku. Vím, že to není totéž, ale máš přeci jen novou motorku a péče se ti vrátí. Užívej.
Pro zimirekm- Tak třeba Pérák by bez chcípání byla divná motorka.

Mmm
Mmm napsal 17.10.23 v 11:39 10b.

Máme doma 3 roky cbr500r nikdy jse nám ta závada nestala. Ať slouži.

BezprstyBill
BezprstyBill napsal 16.10.23 v 18:16 10b.

Nech sluzi

zimirekm
zimirekm napsal 15.10.23 v 09:38 10b.

Ahoj. Gratuluji k motu. Ja mel Rebela i CB. Z obou mi vysla aktualne CL. Jak jsem zjistil, na CB plechovkari ocekavali,ze pojedu rychle. Na Rebelu me zas predjizdeli i kdyz pak jeli pomalu. CL je takovy stred mezi. Jak posedem,tak naladenim motoru. Jinak na retez si kup podlozku pod zadni kolo na mazani retezu. Treba zde: https://www.bohemia...zka-pod-zadni-kolo/. Ma na sobe valecky a pak otacis zadnim kolem na miste. K tomu je takovy puk,kterym podlozis stojan. Maly napad k zamysleni. Ja na Rebelu vymenil retez za zlaty. Vypadal fakt pekne,v tom mnozstvi cerne barvy. Jinak to vypnuti motoru jsem nezazil ani na jedne moto.

Více komentářů



TOPlist