renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sfv
Vloženo 12.9.2023
Aktualizováno 23.10.2023
Zobrazeno 1 327x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rychlá hodně, hodná Honda! Příjemné svezení..

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miloslav Kubálek - Motosalon Beneš - Jako vždy spokojenost!Díky!

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZZR 1400: Žádná novější (2013)nebyla za 1rok k prodeji ...

První dojmy - Jede víc než CBF ! Za chvíli je tu pilot jako doma.

Motorku bych doporučil pro - Kdo má rád supersporty!

Doplňky na motorce - rolny, Led blinkry(už tam byli..), plexi, polep víčka paliva, tankpad.

Recenze

Chtěl jsem něco na takovéto nedělní pěkné svezení..
Čekal jsem víc než rok na ZZR1400 (ideálně performance) ,žádná nebyla k mání,
koukal jsem na něco s čím se dá pěkně povozit a náhodou byl k mání Fireblade s 15000km po prvním majiteli ! No nekupte to ! Mám rád elektroniku na motorce , tak to vstřikování a zapalování a navíc ještě elektronický tlumič řízení mi musí stačit!
Ergonomicky padne snad každému to se jim povedlo dost!
Také je znát skoro 80 koní + oproti Cbf a skoro 50 kilo mínus? ,je to Honda takže zase jen servis ,kapaliny, svíčky, ,gumy a destičky a jezdí, snad mě nepotká zase stator altíku... Zpracování je velmi kvalitní ,krásně provedené detaily vše alu,ocel ,plasty drží nepraskají i když jsou tenké ,pěkný lak .
Podvozek se dá nastavit na okreskách perfektní jak komprese tak odskok lze upravit.
Přední brzda je krásně dávkovatelná, mám výborný pocit na páčce ! Zadek také slušný záběr.
Řazení jde bez problému snadno a lehce bez faleš.neutrálu, dnes schází quickshifter, ale zase si můžu vychutnat zmáčknout hydraulickou spojku!
Ovládání v zatáčkách je velmi dobré, dnes jsou sice agilnější stroje, ale i dnes máte pocit jistoty a kontroly jen to chce víc pracovat s těžištěm.
Spolujezdec má mít svojí motorku , je to bidýlko , slečna to chvíli vydrží!
Za chvíli bude totiž rozpálená!?
Úložný prostor je na nářadí, vestu a lékárničku .
Spotřeba je 6,5L/100 na silnici
Po cca 220km se rozsvítí kontrolka rezervy.
Ideálně se dá ždímat a vyždímat na okruhu. Jinak krásně se dá vodit na kvalitní otevřené silnici první a druhé třídy. Jinam je to škoda.
Na cestování byla podstatně lepší CBF!!

Co je super:
brzdy
motor
podvozek
kazetová převodovka
el.tlumič řízení

Co mi vadí :
výhled do zrcátek
nemá antihop
nemá ukazatel zařaz.rychlosti
topí pod sedlo-- samo když je tam výfuk!

Nějaké výkony:
Pěkně táhne od cca 5500ot/min
na 1.rychost 143km/h tacho
na 2.rychlost 190km/h -.-
na 3.rychlost 224km/h -.-
pak už jsem se nekoukal...

Kamarád koupil RSV4 Factory tak po projetí nutně potřebuju 217 koní...
No jede to hodně , koncepce V4 je super! Samozřejmě 17 let vývoje elektroniky je znát! porovnání na 5.rychlost od cca 70 tak fárošovi začne cca v 120 km/h ujíždět..
spotřeba 7,1 průměr . a ten ZVUK !!
na 1. 140 2. 190. 3. 238 4. nevím..
pod 3000 nejede a je potřeba spojkovat ! jinak od 7 do 13tis je to návykový ,
po jízdě je možné v aplikaci projet maximálku,náklon, výkon, křivku...atd
Výborně ovladatelná levá-pravá ,QS ok , el.podvozek -jistota! Stylema!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 23.10.23 v 21:48 10b.

Pěkná divoška.

vacekjirkaa
vacekjirkaa napsal 18.09.23 v 07:35 10b.

Mám jí už roky a nikdy nezklamala. Mou garáž jen tak neopustí. Přeji ti super sezónu a hodně zábavy. No je to Honda jak píšeš ta nic jiného stejně neumí.

Ma-Gor
Ma-Gor napsal 14.09.23 v 09:24 10b.

stále jedna z nejkrásnějších silnic.

Myschan
Myschan napsal 13.09.23 v 12:18 10b.

Honda, pěkná, a ještě červená

Více komentářů



TOPlist