renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jayjay
Vloženo 12.4.2011
Aktualizováno 4.8.2011
Zobrazeno 5 121x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Na ničem lepším jsem zatím neseděl:)

Recenze

Jezdí se mi s ní super, krásný plynulý zátah a neuvěřitelně obratná.
Příjemná i do města na pracovni cesty, jen je škoda, že víc jak trojku ve měste prostě nezaradim. Zatím sem na nic špatného nepřišel, mám ji jen asi měsíc. Původně jsme chtěl spis kombinaci s bílou, ale rychle sem si červenou oblíbil - vlastně hned:)

Rychlá akce tenkrát poprvé!

Přišel mail "poslední volná místa na okruh v Brně", nevím? Cejtím se na to? Ale tak co, vždycky sem chtěl... Potvrzuji. 2.8.11 a už se nedá couvnou. Na okruhu sem byl jako divák, ale znám ho? Kupuji hru SBK 2011 na xbox a celý večer trénuji zatáčky:) (nevěřil bych, ale reality byla zase jiná). Následují nové gumy (Sportsmart), olej a nic víc už není potřeba. Zařizuji ubytování, stan totiž nerad :). Vyslechnu pár rad (pro naprostého amatéra to nejcennější co mohu získat) a vyrážím do Brna po vlastní ose.

Cesta z hotelu na okruh je časově náročnější než sem čekal. Zase jsme nepřijel včas... Zařazení mimo nováčky do expert 2, snad se nikomu nebudu plést. Zalepuju, teda spíš mi zalepují zrcátka, světla a blinkry, ještě vyndat žárovku snad je to všechno. Je docela teplo 23°C (nakonec bylo i 27°C, po propršeném víkendu super) a já se začinám pořádně potit (potil bych se i kdyby bylo -10°C) :)

Přichází první 20 min ze 6. Najíždím na okruh. Xbox pomohl, ale okolí lehce mate a zatáčky jsou o dost prudší :). Zahřívám pneumatiky, jak mi radili, teda jedu a doufám, že se zahřívají. Nájezd do prvního kola a už mě 2 berou. Klopím to, co se dá, ale jediné co dře o zem jsou špičky bot. Začíná se mi jezdit lépe, motorka krásně poslouchá, tak dávám na výjezdu do cílovky 4 a 5. Vidím zatáčku a zjišťuji, že sem začal brzdit pozdě. Najednou si vybavuji Honzovo rady, "hlavně v kačírku nebrzdit". Držím se toho a snažím se udržet fároše ve vertikální poloze. Podařilo se, vyhrabávám se pomalu zpět na dráhu a jako by ze mně všechno spadlo jede se mi o mnoho lépe. Stopky na telefonu ukazují orientační čas 2:49. bída teda asi... nemám srovnání:)

Do oběda pak brousím i nadále špičky bot, ale cejtím, že sem si stále jistější, gumy zakusují a už předjíždím. Někoho na výjezdu, což mě moc nepřekvapuje, protože o síle fároše jsem věděl, ale že to půjde tak lehce...? Zajímavější je, že některé dávám i na brzdy, sice na to doplatí i pár přestřelených zatáček, ale výlet mimo trať se nekoná.

Na obědě dávám něco k jídlu a spíš než na trať bych ulehl do postele a dal si klasického dvacijáše. Je vedro a jsme fakt utahanej. Dostávám radu jak dát nohy na stupačky abych si úplně neoddělal boty ( radu řadím do krabičky zlaté). Taky sem se dozvěděl, že 2:40 už by nebyla na poprvé taková bída.
Pronajímám si trenspordér, fasuji číslo a zapisuji se mezi začátečníky (kam taky jinam...?) a vyrážím na odpolední 3 dvacítky.

První dvacítka a najednou sem nějakej rychlejší. Nedřu špičkou ale konečně kolenem... Bylo to jak první sex. V mém případě z okruhu mám vetší zážitek :))) Začínám dřív přidávat a na výjezdu nestačím rovnat zadek na motorku. Nakládám tomu plnej, ale rovinky jsou fakt kratší takže z pětky zase na trojku. Fároš drží stopu super, takže do zatáček zalehávám v daleko větší rychlosti. Předjíždí mě už jen výjimečně. První měřený čas je 2:39. Tam sem se chtěl přece dostat. :) Předposlední dvacítka, já namlsanej a fároš pořád plně funkční, sice jsem byl už podruhé u benzínky, ale spíš pro jistotu okruh je fakt dlouhej a boty trochu tlačí. Kolena jdou na zem už docela na jistotu, ale gumy jsou zahřáté vždy až ve třetím kole. Dvakrát jsme málem nedobrzdil do Švoncovky, tak si říkám, že pojedu na jistotu, jsem i dost utahanej, ale nejdeto motorka chce prostě jet! Čas je 2:36.8, což bych ani nečekal.

Do poslední dvacítky se domlouvám se dvěma rychlejma klukama, že se jich pokusím držet, umí to, je to těžší ale daří se. Někteří už se docela pletou a tak je dojíždím a začínám trochu závodit. Předposlední kolo je mám (je pravda, že je jeden se starším fárošem trochu zbrzdil) předposlední zatáčka, hezky do kopečka. Mám dobře zařazeno pěknej výjezd. Říkám si, že je dám na motor... Ztráta 10m rychle smazaná, půjdu přes oba na brzdy. Mám rychlé kolo. Najednou zjišťuji, že nebudu předjíždět sám a rázem jsme 3 vedle sebe. Mám nejhorší stoupu, vyhýbám se srážce, ale nejde to dobrzdit. Takže podruhé kačírek, už vím co mám dělat. Hlavně nebrzdit! tady je to kratší a manťák se blíží nějak rychle, nakonec sem vydržel, zase vertikálně. Super podruhé a stojím. Paráda, už to zase jen vyhrabat. Opatrně najíždím, víc nestihnu, jen ještě jedno kolo, ale to nedojedu celé, červená vlajka a mířím do boxů.

Je to za mnou, mám strašnou žízeň, nemohu polykat, v puse sucho a já si jen říkám jak to při závodě dělaj, nikde je stavět nevidím, takže za mně pánové a některé dámy klobouk dolů.

Mířím pro výsledky, moje rychlé kolo je díky výletu do štěrku + 0:34 takže nic, ale kupodivu zjišťuji, že kolo před tím bylo 2:36.5 nakonec zlepšení, mezi začátečníky končím celkově druhý. Sundavám lepenku vracím žárovku a a mechanik řiká, že nemám destičky... a to jsem evidentně brzdil málo:). Domu se prý dostanu, když teda nebudu moc brzdit. Ještě vyhlášení, jsem překvapen a tak spokojenej a neuvěřitelně unavenej usínám
už při odemykání hotelového pokoje.

V pondělí jedeme Most.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vítr-ve-vlasech
Vítr-ve-vlasech napsal 27.04.14 v 10:42 10b.

Juicee
Juicee napsal 10.08.13 v 23:11 10b.

super stroj a skvela recenze!

Tomis1000RR
Tomis1000RR napsal 28.04.13 v 14:58 10b.

Hezká motorka

Hondza
Hondza napsal 24.08.11 v 14:13

Pěknej strojek - za ty barvy dávám 10b

NoFate
NoFate napsal 17.05.11 v 16:20

Ty bláho, málem mi to vypálilo oči je to fantazie 10 b.

Více komentářů



TOPlist