PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník maxx101
Vloženo 26.10.2020
Aktualizováno 26.10.2020
Zobrazeno 2 905x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


RR-R SP je neskutečná raketa, bomba a dělo!! Je to absolutně něco jinýho, než bylo u Hondy zvykem a hlavně supersport, který Hondě oproti konkurenci chyběl. Co se týče barvy, vybral jsem záměrně černou, protože přes zimu se z ní stane exkluzivní repsolka

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - První dojmy byly super už při koupi, když tam stála a koukala na mě :-D Je to vždycky takový nekonečný všechno to papírování a to kolem, než si člověk sedne a zmáčkne čudlík :-) Jinak samozrějmě první jízdní dojmy jsou takový decentní, protože těch prvních 1000 se nejde úplně moc rozvášnit. Ale i tak bylo jasný, že po zajetí to bude strašná mrcha :-D

Doplňky na motorce - Co se týče doplňků, z toho už jsem vyrostl a tenhle bike rozhodně nic extra nepotřebuje. Jediný co je v plánu, jsou kryty motoru a možná držák RZ. Ale je to nová motorka a moc doplňků ještě k dispozici není. Každej by hned měnil výfuk, ale tenhle se mi tam líbí a navíc když se kolem 4500ot otevře a stane se z něj jen roura tak má fakt libovej zvuk. Takovej kultivovanej brutální řev

Recenze

Jak jsem již psal výše, měl jsem vybráno od té doby, kdy byla představena a hlavně jsem celej můj motoživot věrný Hondě. Měl jsem před touto motorkou model 2012 a chtěl jsem u supersportu zůstat. Už v minulých letech jsem vždycky na motosalonu pokukoval po nových modelech, ale nikdy jsem si stoprocentně neřekl jo, tohle chci. Přecejen víceméně pořád to byly ty stejné motorky, se stejným výkonem, jako moje 2012, jen v novým designu. No a popravdě jsem taky nikdy nechtěl dávat takovej balík za novej stroj. Až do teď! Byla to vyloženě láska na první pohled a přesně ten pocit, kdy si fakt řekneš jo, tak tohle chci! Díky jarní situaci a taky i dostupnosti kvůli problému některých kusů s ojnicí jsem ji koupil až 1. července, což je taková fakt blbá doba, protože sezóna už je v plným proudu, otevřeli okruh a ty víš, že tě čeká zábavných prvních 1000 No naštěstí týden po koupi následoval prodloužený víkend a za tři dny bylo hotovo Už hned při cestě na úřad pro značku bylo jasný, že sedím na strašným peklostroji a já se nemohl dočkat, až bude po prvním tisícovým servise. A jako bylo to fakt porno, když jsem mohl pořádně zatáhnout!!
Ještě než jsem vyrazil na okruh, tak jsem dost nalítal po silnicích, abych se trochu seznámil a i na nich bylo jasný, že tohle je absolutně něco jinýho, než co Honda do teď vyráběla!!
No každopádně, dal by se tu sepsat fakt hooodně dlouhej odstavec o tomhle bajku, ale myslím, že už různých článků a recenzí vyšlo dost a každý kdo chtěl si některý přečetl, takže jen tak v rychlosti můj pohled...
Máme spolu najeto už cca 7000 km a je to fakt úplně jiný CBR, než do teď byly. Se staršími modely se to v podstatě moc srovnávat nedá. Jasně, nejzásadnější rozdíl je asi výkon, to si každý přečetl. Ale dost podstatný je třeba i posed. Stupačky jsou o malinko výš a víc vzadu a je to fakt strašně znát v zatáčkách i při zalehnutí třeba na cílovce. Co se týče zatáčení, tak to je fakt bomba! Občas mi přijde, že ta motorka vidí zatáčku a ví, co má dělat a dost tomu pomáhá i profil zadní gumy 200/55.
Pneu jsou z výroby myslím si víc než dobrý a drží jak čert - Bridgestone Battlax RS11.
Motor - jedním slovem boží a rozhodně nemá problém ani na běžné cestě, jak každý zarytě tvrdí, protože to někdo říkal, komu to někdo řekl, kterej to někde četl. Je to primárně okruhovka, takže spodek není až tak zásadní, ale i na silnici fakt není problém. Nehledě na to, že když se chci s někým honit, tak se nebudu honit ve 4000, že jo Jediný na co si chce ze začátku trochu zvyknout, je el. plyn. Zároveň je docela vtipná spotřeba, kdy se na okruhu vleze do 10l a dlouhodobý průměr s jakýmkoliv stylem jízdy se drží na 5,3l
Převody - jsou trochu delší, to je pravda, ale zase, no problem! Řazení je precizní a quickshifter nahoru, dolů je přesnej a fakt návykovej! Navíc má 3 stupně nastavení tlaku na řadičku, takže třeba po městě stačí nohou jen lehce tlačit, kdežto na okruhu je dobrý trochu větší záběr. Co se týče řadičky, má jednu kouzelnou dírku a velice lehkým manévrem máte obrácený řazení
Brzdy - tady to nemusím moc komentovat, Bremba fungují skvěle a po dlouhé době je to motorka, která prostě brzdí!!! A zase je to docela návykový hlavně na okruhu, když ti před nájezdem do zatáčky poskakuje zadní kolo a motorka dělá jakože nic I když je pravda, že minimálně u SP už mohly být pancéřový hadičky, ale brzdí to fakt zkušeně, takže asi neřeším.
Podvozek - elektronický Ohlinsy fungují fakt skvěle a v zásadě není potřeba se hrabat v nastavení. Já si teda udělal tři presety - okruh, normální cesta a česká cesta Tím se dostávám k další rozšířené "pomluvě", že na našich cestách je to nepoužitelný. Není to vůbec pravda a právě preset "česká cesta" z RR-R udělá starý dobrý RR a možná že ještě i pohodlnější. Nastavení se dá přepínat za jízdy, takže při odbočení z nově opravené cesty na tu naši běžnou českou si lehkým pohybem palce uděláš zase pohodlí
Nastavení - nastavit se dá v podstatě vše, spousta upravitelných presetů pro podvozek, výkon motoru, brzdění motorem, kotrola trakce, abs, antiwheelie... i samotná grafika displeje, který si můžeš přizpůsobit k obrazu svému a vybrat si info, který aktuálně chceš vidět včetně úhlů náklonu a přetížení při akceleraci a brzdění. Prostě taková hračička V okruhovým módu je pak možné si procházet nejdůležitější údaje každého kola. Navíc se dá stáhnout softík pro PC, takový interaktivní manuál, kde je možnost si s nastavením hrát včetně patřičného vysvětlení, aniž by člověk musel sedět na bajku Jediný teda, co v nastavení není a co bych tam asi uvítal, je možnost vypnutí nouzových blinkrů při prudkým brždění v okruhovým módu, protože tam je to fakt zbytečný a se sklopenýma zrcátkama to člověku akorát před zatáčkou bliká do xichtu ...
Jak říkám, dá se o ní napsat fakt hodně a hodně jsem toho nenapsal, je to spíš na live pokec Za mě je to fakt boží raketa, která je na okruhu doma a nenechá tě jen tak si rozbít hubu, ale zároveň hravě a zábavně poradí i s běžnou silnicí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fireblader_puvodni
fireblader_puvodni napsal 28.11.20 v 21:27 10b.

Pěkná motorka, užij si ji ve zdraví.

Pedl
Pedl napsal 02.11.20 v 22:15 10b.

Pěkně popsané, dobrý bike

Velos
Velos napsal 01.11.20 v 15:55 10b.

Krásný stroj. Taky po něm slintám. Ale to asi až bude ojetý.

cebeer
cebeer napsal 30.10.20 v 11:07 10b.

Jejda, už dlouho tu nebyl nový SS. Jsi nadšený a kvůli tomu se tyhle motorky kupují. Hodně štěstí a ať dělá jen radost. Je to parádní stroj.

adae
adae napsal 29.10.20 v 21:54 10b.

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist