renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sfv
Vloženo 8.9.2023
Aktualizováno 21.3.2024
Zobrazeno 1 572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Osvědčený a spolehlivý typ s motorem do V!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miloslav Kubálek - Motosalon Beneš - 10. motorka zakoupená ...VELKÁ SPOKOJENOST!

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL750 Transalp: Moc najeto,starší rok výroby,neměl ABS,chybí 6.rychlost...

První dojmy - Hned padnul do ruky,snadná jízda a ovládání.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co rádi cestují a mají rádi dobrodružství!

Doplňky na motorce - Padací rám, klín pod motorem, bílé blinkry, zásuvka 12v, držák bočních kufrů, topcase ,botka stojanu, tankpad, držák telefonu, prodloužení př.blatníku, hlav.stojan, proužky refl.kol. bílé blinkry.

Recenze

S CB500x jsem byl velice spokojený, ale naskytla se možnost vyměnit a připlatit za stroma XT, tak rychlá akce a je doma v garáži. O stromu je napsáno mnoho, jednoduše spolehlivá, jednoduchá, velmi dobře ovladatelná motorka s motorem do V!
S jízdou a motocyklem jsem spokojený, věděl jsem do čeho jdu přes prvního stroma, pak přes Gladia, po poslední model stroma, je to osvědčená konstrukce viz Alpen Master Motorradu. Podvozek bere velmi dobře silnice 2,3 třídy i polňačky ,výborně padá do zatáček , další výhoda je kolečko seřízení pod sedlem .Motor je víc udušený oproti Gladiovi, ale má velký rozsah otáček na cest. enduro. Obě brzdy jsou ok slušný záběr a dávkovatelnost , přední páčka by měla mít menší krok. Spolujezd-kyně (ec) si nestěžuje, možná má hodně rozkročené nohy! Pod sedlem je slušný úložný prostor na vestu,antipich,nářadí,žárovku,lékárničku,peněženku...atd.Spotřeba osciluje od 3,7 po 4,5L/100km dle typu silnice a terénu. Servis jen kapaliny, svíčky 4, pneu Dunlop), řetězovka, destičky
Je to cestovní enduro a více cestovní, takže jakákoliv silnice, polňačka ,stezka, do těžkého terénu jsou lepší a lehčí motorky. Do města je nejlepší skútr! Ochrana proti větru a děšti je výborná, doplním ještě prodloužení př.blatníku. Asi první moto ,kde nebudu kupovat delší plexi. Výborně svítí v noci 2xH4 ! Jako cestovní motorka ,která je univerzální a s malou spotřebou je ve své třídě téměř bezkonkurenční! Viz níže srovnání.
V porovnání s XL700.
Na transalpu jsem rychlejší v utažených zatáčkách, jeho traktorovitý motor má lepší hrubý záběr. Brzdy jsou podobné .Řazení má trans hrubší. Podvozek podobně pohodlný. Spotřeba 4,8 oproti 4,0 l/100km u stroma. Na dálnici chybí 6.rychlost.

V porovnání s CB500X 2013-2017 př 17"kolo!
plusy Hondy : je superovladatelná -20kg,spotřeba 3,2L/100km,zábavná -slalom kolem kanálů! Když jedeš pro rohlíky,na poštu,nákup.. Nízká hmotnost. Kompaktní rozměry hlavně délka a šířka rámu. Výkonově lepší než skútr. Ukazatel okamžité spotřeby. Jemný točivý motor.

mínusy -levná př.vidlice (odpovídá ceně..),malé plexi. Po dlouhé cestě bolí zadek
ze sedla. Dlouhý krok řadící páky.Jeden světlomet. Uzávěr nádrže bez
pantu. Neukazuje teplotu motoru ,ani venkovní.

CB500X výkony 60-100 7,5s 6r, 80-120 8,0s 6r.
105km/h 6.rychlost 4500ot/min

V strom 650 výkony 60-100 5,5s 6r, 80-120 6,0s 6r
na2. 110km/h tacho, 4.rychlost 173km/h tacho
100km /h tacho na 6.rychlost 4500ot/min

rychlosti tacho vs GPS ...
30 28
50 45
80 74
90 83
100 92
130 120
150 139

plusy Stroma :výborné řazení řadičkou, krouťák ,pohodlí podvozku na rozbité cestě nebo
polňačce,2x světlomet ,ochrana proti větru a dešti, lepší -
pohodlnější sedlo na dlouhou cestu. Brzdí výborně motorem,
víčko nádrže na pantu, Ovládání ukazováčkem palubního
PC. Ukazuje teplotu motoru a venkovní. Rozsah otáček motoru.

mínusy : velká hmotnost -manévrování na místě, manipulace do garáže
rozměry délka +20cm, šířka přes stupačky spolujezdce po blástry
řídítek..., kolem 5500ot vibrace stupaček. Po dlouhé jízdě cítím kolena !


Nový Transalp 23 je výborný ,je znát výkon motoru nahoře ! Ochrana proti větru je lepší u Stroma 650.

V-Strom 800 23 je lepší krouťák dole, je těžší, ale je Alpen Master 23 !!!

Bmw F900XR , více silniční ,skvěle ovladatelné, výborný displej a ESA podvozek.

Duc Multistrada V2 Italka ,krásná, drahá , servis.. kamarád je moooc spokojený!

Versys 650 je kompaktní-kratší ,více silniční, hlavní stojan lze, ale výfuk zespodu.
motor pod 3000 nejde tak rázně..

Yamaha Tenere 700 pěkně ovladatelná,lepší př.brzda ,21 lepší do terenu ,
motor je hutnější !

Tracer 9 GT cestovní motorka se zábavnou ovladatelností ,silným motorem,
výborné brzdy, ochrana s vyš plexi je Ok, štve mě kryt spojky, vůle sedačky.

Resumé: V -strom je super motorka na cestování, úsporná, do lehčího terénu ,univerzální, ale celkově je prostě NUDNÁ! Je to klidná síla.
Gladius byl zábavný !! a tahal líp !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rudabady
rudabady napsal 12.09.23 v 16:25 10b.

kedarfan
kedarfan napsal 11.09.23 v 22:13 10b.

Souhlas s hodnocením motorky, taky jsem si pořídil malý stromek, zatím zajíždím, je to funglovka. Mám najeto 240km a dneska poprvé s baťůžkem. a i ona spokojená. Lepší posez a poloha nohou proti staré motorce. Už se těším na konec zajíždění a hlídání otáček motoru. Zas moc to neřeším a na chvíly tam dám i trochu více toček.

Snowball
Snowball napsal 11.09.23 v 10:56 10b.

Pěkná, ať slouží.
Co to prosím tě je "uzávěr nádrže bez pantu" na CB500X? Že se vyšroubuje a zůstane v ruce?

context
context napsal 09.09.23 v 10:20 10b.

pěkná mašina, přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu

Více komentářů



TOPlist