Co nového napsat k notoricky známému, je to prostě kovadlina.
Motorka koupena od FIRMA:Luboš Sedláček - RedBikes (Věžnice - Fér jednání.
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 850 GS: Nějak mi prostě nesedla na první dobrou.
První dojmy - První dojem byl velmi překvapivý a vzhledem ke stigmatům co si tahle motorka sebou nese kupodivu velmi pozitivní.
Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty, topcase, kufry, padáky, držák telefonu, zásuvka a blastry.
Recenze
Člověk by se měl umět jednou za čas odměnit, je to dobrý na hlavu. Můj loňský nákup F 650 GS byl spíš taková finančně dostupná volba jak mít ( zase ) v garáži něco na odpolední čištění hlavy po práci co není skůtr ( bez urážky ). Oproti tomu letos jsem byl rozhodnut vrátit se zase k něčemu většímu pro delší výlety s baťohem. Od jara jsem se tedy snažil Rotaxe prodat a zároveň jsem koukal co, kde a za kolik. V úvahu přicházeli stroje jako TDM900, velký Varadero a Versys, KLV od Kawy, Stelvio a nebo velký GS. Bohužel doba aktuálně moc nepřeje prodejům a tak se mnou Rotax i přes postupné snižování ceny stále zůstával. Minulý týden tak padlo rozhodnutí, že i přes jistou finanční ztrátu prostě akceptuji protiúčet a z možných inzerátů, respektive firem jsem vybral p.Sedláčka, který měl na stránkách čerstvě dovežený R 850 GS od Italů, slovo dalo slovo a já vyrazil s F 650 GS na jeho poslední cestu. Na místě již bylo připravený GS a tak jsem nelenil a po zevrubé prohlídce vyrazil na zkušební jízdu a , nic moc, nevím proč, ale prostě pocit nebyl dobrý, možná to bylo tím, že motorka má neoriginální řídítka a tak tovární ergonometrie byla narušena, nevím, také spojka ( lanko ) šla vcelku tvrdě a prostě to na silnici nebylo ono. Musím říci, že mě to vcelku rozladilo a vůbec se mi nelíbila představa 140 km zpět na Rotaxu domů z neúspěšného lovu. No a pak jsem si vzpoměl, že jsem na inzerci viděl, že tam má p.Sedláček ještě nějaký 1150 o kterých jsem původně ani neuvažoval, ale tak proč si to aspoň nezkusit. Prodejce byl velmi ochotný a zajel domů pro šedivou a já se jel projet po druhé, no a najednou rohlík na hubě, přišlo mi to úplně neskutečný, že po tý 850 je tohle úplně jinak a mnohem lépe. A už mě to mělo na háčku, vrátil jsem se k prodejci, ještě chvilku to prolejzal, zavolal kámošovi co má GSA a na jeho rady po telefonu vyzkoušel pár věcí a bylo hotovo, sepsat smlouvy, zamávat Rotaxu a hurá domů.
Co vím tak minulý majitel měnil převodovku ( černá ), dělal spojku ( zabírá velmi dobře a páčka jde zlehka ), ložisko kardanu a náplně + filtr.
Za ty 4 dny jsem zatím udělal 2 projížďky cca 170km každou a učím se s tím boxerem neprat.
Předpokládaný investice mám zatím ventily, klapky, občas pískne řemen altíku a nesvítí kontrolka oleje + nechám to u prověřeného servisáka omrknout.
Parádní GS. Přidej se
http://www.motorkari.cz/skupina/bmw-r-ko
Díky kluci
S takymto strojom som zazil velmi vela dobreho! Drzim palce nech to mas minimalne tiez tak.
Tak pokud pojedeš dál, asi bych do foroty koupit nebo rovnou vyměnil hall senzor. Akorát je teď svinsky drahej (u nás 5.900Kč, v rajchu 138Eur:
https://www.tills.de...330.html?language=de
Druhá bolístka je ložisko koncového převodu, ale to se přihlásí až hukotem pár set kilometrů před smrtí.
Naštěstí nemáš ABS a posilovač, takže ta největší bolest tohoto modelu tě mine.
krasavice, ať Ti dělá jen radost