renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 RR (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DaveK1300S
Vloženo 13.7.2023
Aktualizováno 11.3.2024
Zobrazeno 597x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


po zkušenostech s minulým modelem rád vyzkouším i tento

Více fotografii

Motorka koupena od PRINZ GmbH

Výška jezdce: 191 cm

První dojmy - jel jsem jen natankovat :) namontoval jsem značku těším se na první jízdu

Motorku bych doporučil pro - zkušený jezdec..skutečně Zkušený?

Doplňky na motorce - vyšší tmavé plexi, ochrana rukojetí a čekám na dodávku ochrany nádrže polepy a padáky, z minulé verze nepasují

Recenze

cca sedmset km v sedle..minulý model nemá několik vychytávek tohoto nového, tak jsem zvědavý na první jízdní zkušenosti, které pomalu přicházejí
rozdíl mám v zadní pneu, teď jezdím 190, na starší jsem měl 200..ty do kraje v běžném provozu nešly a při ojeté pneu Michelin mi vadila nesjetá hrana při větších náklonech. Teď jsou tam Dunlopy sportsmarty 3, jezdil jsem v dávné minulosti jedničky a motka se na nich vede dobře, řekl bych že tolik nehoří a nežmolkují jako Micheliny, uvidíme až celkový nájezd

tempo mám podobné, vyloženě extra rozdíl jsem nenašel, přepákování, které jsem dal i na minulé, fenomenálně doladíte na přesnou polohu a pak je radost řazení nahoru a dolu s asistentem?

trakce je příkladná, na Dunlopech bych řekl, že se výkon přenáší lépe na silnici, minulá motka a Michelin blikala kontrola trakce často, jestli je nějak upravená nová, pak výborně, sleduji i nižší spotřebu proti minulé, jsem stále pod 7litrů

co je stálo opruz, nedostatečný zvukový projev..fakt si to nezasloužíme..trochu při deceleraci si to zapraská, nic šíleného, ale jinak fakt je tohle nutné Euro nařízení emisí a totální utlumení?..koncovku můžete dát jakoukoli, dokonce úplně bez a zlepšení se příliš nekoná..mám 2ks akrapoviče, ano ten menší kratší je zlehka veselejší v projevu, ale jen zlehka..pomůže výměna celých svodů, bohužel

žeru poslední softwarovou verzi nevím, jestli jde i na starší, tam jsem musel pro volbu RACE režimů zastavit a buď jsem využíval 4_ři předdefinované RAIN, ROAD, DYNAMIC a RACE, nebo po zastavení přepnout na jiné 4ři RACE, RACE PRO 1 až 3, které si můžete upravit podle svého jízdního apetitu. Na nové si z celkových 8mi zaškrtáte, které 4ři budou aktivní a tak využívám ROAD, DYNAMIC, RACE PRO1 a RACE PR0 2. I v dešti na ROAD, který vážně podvozek změkčí a ten lépe filtruje nerovnosti, kterých je na našich silnicích stále dost. DYNAMIC si nechávám na úseky běžné, výfuk je stále bez větších deceleračních projevů. RACE PRO už o sobě dá vědět a navolil jsem si rozdílné trakce, pružení předního kola, zvedání kola a brždění motorem. Když povolíte zvedání kola více, ty karbonové moc na silnici při výjezdech z horizontů neudržíte..může to být zábavné, ano, ale občas výjezd ze zatáčky pod plynem a kolo ve vzduchu ..nooo.. chce to respekt a pokoru

tož zatím tolik

šťastnou jízdu všem

Dave

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jacek_18
Jacek_18 napsal 14.07.23 v 19:22 10b.

Uuuuuuffffffff 10.b

Více komentářů



TOPlist