renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 RR (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KapitanMasakr
Vloženo 26.10.2017
Aktualizováno 21.12.2020
Zobrazeno 5 644x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Popis motorky


Záběhové zkoušky, servis, seřízení Halbich, první majitel, toto BMW vyladil Muránik, což je specialista na závodní moto a jezdila jen 2 sezóny 2013 a 2014, jinak byla uskladněná jako výstavní kus.

Více fotografii

Motorka koupena od Starej Pes - Záruka na ojetý motocykl od kvalitního prodejce, co víc si přát.

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: Od roku 2012 nedostupné, či za cenu motorek s elektronickými asistenty.
Kawasaki ZX-10R Ninja: Nedostupná, horší brzdy, převody spíše na okruh (na 1 - 185km/h)
Honda CBR 1000RR Fireblade: Od roku 2012, motorka je málo agresivní, na tento rok málo koní, chybí aspoň jízdní režim RAIN.

První dojmy - Neutrální, podobnost s Hondou, dokud nepřepneš režim. Zpracování zajímavé. Super kvalitní zpracování, největší překvapení oproti kawasaki je, že je vše pevné, silné a tuhé namysli mám samozřejmě rám, podsedadlovku a kyvku. Je tam všude prostě kus masa, nepromáčkne se to a přežije to ledajaké prase :)

Motorku bych doporučil pro - Pro důchodce již pokročilého věku namísto pomocného elektronického třkolkového vozíku, jistě rádi využijí přednosti a pohodlnost BMW. Vzhledem k omezené pohyblivosti v supermarketu by mohli ztracený čas dohnat po cestě domů a rohlíky by vždy zůstaly teplé, lahodné a čerstvé.

Doplňky na motorce - Protektory, výkon elektronicky plně otevřen !!

Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj.
Aneb jak byla k němu cesta vskutku trnitá.


zranil jsem si předloktí (záhnět šlach, šlachové trauma, karpální tunely atd.). Kupoval, jezdil jsem na tom ještě trochu desítku, ale rozdrcení levého nártu mě dodělalo, takže jsem zx10r musel střelit na začátku sezony a celé léto pěstovat na zahradě rajčata.

Na desítce bylo pár maličkostí, co mi ještě vadili, tak jsem se zapřísahal, že poskočím a koupím něco generačně vyspělejšího. Vzhledem k tomu, že jsem na tom kvůli nemoci nebyl moc dobře a netrpím finanční negramotností zvolil jsem si cíl v podobě ojetin ZX10R 011 - 013 a BMW s1000RR.

Vybral jsem veškeré finance co jsem měl a každý den od rána do večera čekoval všechny inzertní servery po velice dlouhou dobu. Vždy se něco na motorce našlo a v případě koupi by to bylo při přechodu na novější model dále neprodejné :(.[/p]

Zapřísahavost pomalu vyprchala a já si pomalu přestal vybírat v podstatě jsem jel pro cca 9x motorek, ale než jsem se rozhoupal vždy mi to někdo vyfoukl . Nakonec se cesty osudu zkrížily a objevilo se tu s1000rr 010 za nějakých 225, co nemělo vůbec nic najeto. Kup jsme domluvili, připravil jsem vozejk a po bezva pokecu s majitelem s tím, že ráno přijedu mne večer kontaktoval, že mi moto vyfoukl jeho soused :). (Takové zklamání z něčeho jsem už velice dlouho nezažil, protože se mi motorka hrozně líbila a já na ni byl šíleně natěšený).

Nakonec jsem se nasral a od roku 2009, 2010, 2011 upustil, po přečtení archivů literatury o tom, jak unikají provozní kapaliny, jak se sere převodovka atd. atd.
(Že na to bylo času.)

Chtěl jsem si koupit Fireblade vyhlížený asi 6 měs. majitel ho dal na net se slevou 40tis. mě to bylo jedno chtěl jsem motorku. Po zjištění, že je to verze ABS s vybrakovaným ABS jsem se na to doslova a dopísmene vysral.

Narazil jsem na skvělou gsxr 2014 jako nová, až na to, že měla přeražený win na rámu a TP bylo 2008 a v něm barva : černá. Věta stávajícího majitele "Takhle jsem to koupil, já bych ti na to smlouvu dal" mne v podstatě šokovala.

Takhle bych tu mohl jet pořád.

Kawy byly stále nedostupné, akorat jedna okruhovka s kapotami z krabice, vyměněnou vidličkou, kolečkem a těstněnim. Na internetu se na konci sezony oběvilo docela pěkné S1000rr 2010 24tis km se serviskou a nějakou tou historií a šrámem. Majitel konkrétně 3 nic o svolávačkách nevěděli, přes veškeré negativismy jsem se pro ni rozhodl jet.

Než jsem zvedl telefon ukázala se na všech inzerujících stránkách bezproblémová bílo červená S1000RR 2012 za super zimní cenu (Já opravdu nevěřil vlastným očím). Hned jsem tam jako první, kdo ten inzerat zkoukl zavolal a motorku si dopředu zamluvil. ( Vedoucí prodejny trochu nechápal mé nadšení a neustálou ochotu ho krmit mými stohy peněz).

Na tuhle motorku jsem čekal dobrých 8 měsíců s balíkem peněz připraveným na stole (přestně tohle jsem si představoval ve svých snech i v takovéto barevné kombinaci )). Za 2 dny jsme s vozejkem vystřelili na 4h. dlouhou cestu do jedné prodejny v které měli samé v podstatě sběratelské kusy dovezené jen z Itálie připravené na přihlášení pro budoucího majitele.

Moje budoucí motorka tam byla schovaná v rohu a doslova všem konkurentům kralovala, už od prvního pohledu jsem věděl, že jsem tam správně. Bylo mi řečeno, že to přihlašovat na ČR papíry nemusím, že je motorka od nás od prvního majitele, že je to kamarád majitele prodejny a jen proto ji tam přijali. Že se v případě přijeti motorek od lidi boji zkrytých vad a následných reklamací.

BMW jsem opravdu už PROFESIONÁLNĚ prověříl, nešlo jim to nastartovat moto stálo 3 roky! Dofoukli jsme kola, nakopli to skrz kabely (hlavně, že měli 2 dny na přípravu :))

Nikdo netušil, jak se tam dává režim rain a zjištují se ty nulové kilometry, nakonec jsme k tomu nějakým způsobem pokus, omyl došli. Při zkušebce jsem nespočetkrát pouštěl ruce i ve 180 km/h, nakonec jsem v neskutečné kose a silném uragánu usoudil, že motorka nikam netáhne, jede a zní jak má :).

No a teď nemůžu ani spát, když mám takový pěkný stroj v garáži a naprosto šíleně se těším na sezonu 2018, velice rád bych se snažil stihnout rozjezdit a dát aspoň jeden amatérský závod čistě ze zvědavosti.

Zdraví, hlavně ta NOHA se čirou náhodou začala zlepšovat přímo raketovým tempem, tak by to snad molho být reálné. Sakra ta motorka mě snad napravila :)))

Motorka je naprosto perfektní, je na ní zárkuka z prodejny a poprvé v životě jsem s kupem naprosto spokojený, protože mne tentokrát nikdo neochcal. Při domluvě s majitelem, co se týče přihlášení mi sdělil, že motorka byla po celou dobu kompletně podstivě servisovaná u Halbicha, že tam pernamentně dělali už i rozvody a že si tam mám ještě vyzvednout zadní kolo zdarma. A rovnou mě zval už na léto na nějaké ... :)

???

Hledal jsem tu článek z redakčního testu BMW tady na motorkařích, kde pán tvrdil, že takovou výkonostní hetku na seriovém sportu na koncáku dosud nezažil, ale bohužel nenašel.

Nějak mi ta věta uvízla v hlavě, chtěl jsem to zkusit a otestovat si to, zajezdit si a přesvědčit se o přednostech tohoto mota osobně.

Občas si jezdim jen v žabkach, tričku a kraťasech a hledal jsem moto, ktere by mi to nějakým zpusobem mohlo dovolit a tady pan Tom Cruise mě na vlastní oči přesvědčíl, že to na tomto motocyklu jde i s pádem viz odkaz na video.





(3.11.2017)
Dost jsem se bál ovladatelnosti, po přechodu z kawasaki, prototože motorka působí kraped nabušeněji a těžkopádněji. Ále po dnešku mohu říct, že mé obavy mohou jít v klidu stranou, moto je svižné a zatáčí s lehkostí na výbornou :)
(4.11.2017)
Dnes už bych to hloupé srovnávání s Kawou uzavřel, poněvač to jsou dva sobě velice blízké stroje a je to, jako srovnávat HALIGALI na pouti s tím dalším otočným kolotočem, na kterém vždy zezelenal můj fotr :D.
Obě jsou prostě bestie :) Kawa je úcty hodný stroj s průběžným náběhem výkonnostní křivky, Bmw má úplně jiné vrtání a chová se zase jinak.

Na KAWASAKI je to, jako jet na hřbetě naspídovaného chrta , který to při dosažení maximálního výkonu ještě před posledním vydechnutím (omezovačem) vezme na zadní. Ten pocit v zatáčce je opravdu, jako koukat přes zábradlí do nekonečné rokle mohu jen potvrdit :).

Na BMW je to,jako jet na hřbetě nabušeného pittbula na steroidech , výkon se dere ven už odspoda. Je to zase něco jiného, motorka řve jako o život už ve středních otáčkách a člověk si připadá, jak hadr pověšený do průvanu :D.


UZAVŘEL BYCH TO TÍM, ŽE MOTORKY BYCH MĚL V GARÁŽI OPRAVDU RÁD OBĚ :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-)


(8.11.2017)
Motorku jsem vzhledem k počasí stihl naposled projet (8°). Potom, co byla baterie K.o. jsme zapojili novou, vše se zresetovalo a musel jsem dle manuálu zprovoznit jednotnou diagnostiku na ABS + DTC, povedlo se, po rozjezdu vše zhaslo a závada se nekonala. Ale stejně mi to nedalo a vypálil jsem ven na RAIN docela hned na studených pneu za sychrava tahal. Nic se neprotáčelo, nic nesvítílo, moje první zkouška s abskem dopadla příznívě, absolutně nic do řízení nezasahuje a nechápu Sršňovu recenzi na GSXR 1000 2017.

(30.3. 2018)

Tak u brambora se udělal servis, trochu jsem ho vybavil a vypálil ještě bez kombi na Dubou. Ták nová přilba nahovno, rukavice na hovno, boty nahovno vše předražené s marží 300% :D. Musim podotknout, že i toto ovlivnilo muj zdánlivě první dojem na tuto motorku.

Režim rain, race mi přišli i za zhoršených podmínek chladno 12 stupnu, lehce mokravo dost slabé a nahovno, tak sem to hodil na sport aby mi v připadě prokluzu pomohl asistent. (Prokluz při brždění před zatačkou přišel na obě kola a vybral sem to bez problému, jen jsem radši zvolnil tempo na režim kochací ).

No po zranění a takové době jsem měl šílený problém zatočit pořádně na levou stranu, výkon mne zas tolik neoslnil ale ze spoda je to nakopávačka jak u dvouválu otom neni vubec sporná :). Vůbec jsem to nechtěl napsat, ale na první dojem a radost z jízdy vyhrála na plné čáře KAWASAKI. Ten pocit, když se postupně v zatačce štosuje ven bestije, je to mnohem větší srdcovka. Brambor mi přišel vážně precizní akorat ta převodovka s volným neutrálem není zrovna v závodním stylu ( u kawy je takřka nemožné zařadit za jízdy neutrál - bezpečnost) na druhou stranu mi převody sedí na civilní provoz mnohem více u baworáka je to větší zábava a už si nepřipadám jako na dvourychlostním skůtru.

Jinak vše ok nebylo co vytknout, jen o jak my vždy pomalu imploduje motor, když se sepne ventilace. Na Dubé jsem měl za pojezdu i konkurenci (druhého brambora pro kterého jsem snad taky jel :) ). No byla to zatim jen rozumná prohižďka, nemam nastaveny tlumiče, koupit protiskluzy na nadrž a už to asi nějak pujde.

Jen mne šíleně zklamala přestavba Dubé, poliš na každém rohu, na konci dráhy jsem potřeboval pomalu mapu a to tady žiju.

Po.4.6. 2018

Recenze byla velice unahlena ale, velice nadšenecká po poznání motorky nebylo absolutně co vytknout, chyběly jen lepší vnitřky a progresivní pružiny na předku, musel jsem to rozjezdit a zahřát olej ve vydlich cca 70 km, potom pohádka.

Asi největší výhoda a zajímavost tohoto motocyklu je, že je pohodlný, nikdy vas neunaví, nikdy nebolí ruce, ani nohy, vše je dokonalé a největší obtíž kazíci zábavu a temperament tohoto motocyklu je asistent rain, race, sport.

Na slick vás to hodí do úplně jiného světa, povolí to maximální náklon, motorka je neuvěřitelně mrštná a pohyblivá, při čemž pilota posune na úplně jinou úroveň.

Dosud jsem pojmy ...kontrolovaný smyk...rovinky přez záda...kolínko v krátkejch...200 + v delších vůbec neznal.

Problém nastal, když jsem chtěl dojezdit batlaxy, překonával pojezdy sám sebe tak bezvadně, že jsem své vzorové nadpozemské vídko ( Dubá R1) nechal už daleko za sebou, nepřestal jsem se postupně skillama posouvat a při nefalšovaném TT Isle od Man poletu mne při předjiždění 3x aut výkonem po zádech zradil ohromnou power vygumovaný zadní batlax. V mžiku mne to podkoplo ve 230km/h jsem si ustlal na záda a motorka si x krát lízla silnici ze všech stran, ulítla skoro 300m do strmého příkopu a v dáli se zapíchla do pole s obilím - patník - první kontakt viz foto.

A něco vám řeknu...

Opravdu to stálo za to.
Recenze napsaná z Mělnické nemo. Zranění : bouchlé záda a krk, jinak ani škrabnuti neměl jsem pateřak + koleni chrániče p.s. : kazítko na pohyblivost ;). + instalováno šťastné číslo

4

Guy Martin forever (když mu to ještě šlo, ne 8)




































































Motor po pádu klepe nad 6tis povrchově s chraniči netknuty.
Bylo mi řečeno z neověřeneho zdroje, že motocykl nema v zakladu pojistku vypnuti motoru při chodu vzhuru nohama a v te chvili mohl nastat problem (možna přidřeni, možna unik provoznich kapalin do spalovacich prostor).

Asi by po pádu takoveho stroje nebylo na škodu neriskovat, nic nestartovat, rozpulit motor vše zkontrolovat a udělat jeho generalku.

Nad čím je potřeba uvažovat při jsou vnitřky tlumičů, ktere jsou asi z celeho stroje jedine nedostačujici a nové lepši progresivni nejsou zrova levné.

Take bych rad zminíl, že musí být motocykl poskytnut více nakladny a profesionalni servis, než u japonce aby se motor jak odpurci bmw řikajic (nevysypal).

Z duvodu zpřevodovani, všestrannosti a pohodlnosti budu nadále volit s1000rr 2016 . Volba je to prosta, těch 200km pojezdů + za den vubec necejtim.

Potvrzuji, že kawa 2016 se svým ležerním posezem mnohem lépe zatáčí , ale za cenu bolavého zápěsti, zad, stehen a chuze namrdaneho kačera. Zkoušel jsem to, pral jsem se s bolesti, ale při zraněni karpalu a šlach v zapěsti se ta raddost z jizdy už někam vypaří. Bavor je tak neuvěřitelně pohodlný, že se na něm da bez problemu i vycestovat :) , to ale už neplati pro model 2019 kdy srovnal laťku s konkurencí a ergonomie rámu je podobná , jak japonec takže rokem 018 končim.

Takže RR 2016, průser je u cartridge jak u stareho, tak u nového modelu, pro mne to chce vnitřky bez elektroniky (navíc s vnitřky za 40tis se znatelně přiblížíš ovladatelnosti Kawasaki), také bych uvítal vypnutí shifteru na režimu slick. Proč 2016 ? - nejlepší podmínky pro emisní normy, rád bych zde podotknul i nový fakt, a to že stařičké BMW 2010 dokáže tahem překonat R1 2017. U málo čeho si položíte otázku, jestli se to už nepřehání a není to už trochu moc. Na RR na normální silnici na režimu slick (prakticky žádné zasahování do projevu motoru) si toto řekněte téměř jistě.

Jen bych chtěl upozornit, že motorka jezd? a bude pravděpodobně pro kupce nebezpečná. D?ky naším supům, bez páteře na ní byly naházené plasty, bez jakýchkoliv profesionálních oprav ...

Recenzí bych asi zakončil tím, že měl na shození také obrovské procento quickshifter a už nikdy v životě tu sračku s falešnými neutrály nechci na motorce vidět. Převodovka je na úrovni aprílie a kawasaki 2016 byla téměř vždy o třídu výše. Aspoň v praxi ;).
Jenže na Kawasaki s mým letitým chronickým zraněním předloktí nikdy nenajedeš více, jak 200km...možná i bez něj.

Volba vhodného motocyklu je tedy překvapivá gsxr 1000 2016, asistent ti stejně zarazí výkon na úroveň staré vykopávky...jesti jezdíš režimy sport, race a bojíš se, tak si kup něco lehčího a slabšího.

Ten slick není pro každého, ta akcelerace je navíc už zbytečná, když se ti do 160km/h na 3x protáčí zadní kolo. Pozorně se podívej na to srovnávací video, která motorka má do 130km/h nejlepší opidch, protože jen tohle na běžné silnici budeš potřebovat. V obratnosti, zrychlení z místa ve spotřebě paliva ( BMW dojezd 90 - 100km), hlučnosti :) nemá sůza konkurenci ...je pohodlná...i na ježdění do práce, co víc potřebuješ?

Co se týče vzhledu dnešních novinek... ty vážně smete hned ze stolu, buhví, co tě designéři šňupu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rady
Rady napsal 22.11.20 v 08:10 10b.

Super recenze, smutný konec krásné motorky. Tak už jen kolama na zemi

baba
baba napsal 07.08.19 v 15:14 9b.

Super recenze

Pedl
Pedl napsal 22.04.19 v 19:47

Krásná motorka, recenze super, škoda bouračky

BorisVTR
BorisVTR napsal 12.11.18 v 10:33 10b.

Moc pekna recenze

Dawoo
Dawoo napsal 06.11.17 v 22:32

Hmm,
píšeš o tom, jako kdyby to byla brutální pecka, další bod pro to si tu mašinu pořídit 😉
Fakt dobrá recenze 😁 Thx

Více komentářů



TOPlist