PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 RR (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník -MARVIN-
Vloženo 21.2.2021
Aktualizováno 29.3.2021
Zobrazeno 633x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Prostě jsem si udělal opravdovou radost, hračka pro velké kluky.

Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky) - Ochota, vstřícnost, kafíčko... prostě profesionální přístup k člověku, který chce pustit nemalý chlup.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: Nebyl dostupný

První dojmy - Lehce ovladatelná, poslušná, živá... velmi živá... i přes fakt, že je období zajíždění obecně spíše záležitost "kloboukového" ježdění, sázení všech kvaltů, a točení v nižších číslech... Nebude na ní nuda

Motorku bych doporučil pro - Pokročilý jezdec, který si chce udělat radost. určitě ne, NE začátečník...

Recenze

V tento den mám na stroji najeto nějakých 600 km, za tu krátkou chvilku jsem si plně uvědomil, co sakra tento výtvor inženýrů z Berlína (Ano, BMW Motorrad je záležitost Berlína, mimo jiné) představuje.

Zajíždění stroje je obvykle dost prudérní záležitost, na druhou stranu, to má sakra něco do sebe. Jelikož jsou otáčky řídící jednotkou omezeny na 9000, je krom správného, zajetí motoru alespoň trochu zaručeno "rozumné" seznámení.

Stroj je celkem drobný, svými rozměry a hmotností si připadám, jako bych seděl na oné "hodné" šestce, kterou jsem sedlal před lety. Bohužel, zdání klame. Materiály a technologie jsou zase o nějaký krok dále, a srovnání se stroji 10 let zpět, je prakticky nemožné, alespoň z mého pohledu.
Řada elektronických pomocníků, kontrolou trakce počínaje, přes ABS, elektronický podvozek až po nastavení brzdného účinku motoru... Může dát nezkušenému jezdci, začátečníkovi, pocit že mašinu ovládá, že ji velí. A co si budeme povídat, to není úplně dobrá věc. Nicméně pro jezdce, který už něco najezdil, je to, řekl bych, takové zpříjemnění jízdy, asi jako když jezdíte pár let do chatky v kempu, a když Vás to omrzí, zajedete do luxusního hotelu. Asi takto bych to přirovnal.
Osobně elektronice, zatím, nevěřím, uvidíme na okruhu. Jediné co jsem si alespoň trochu vyzkoušel, bylo ABS v průběhu zajížděni brzd a osvěžování krizového brždění. Docela by mě zajímalo jaké je zabrzdit v průběhu zatáčky, mašina má samozřejmě náklonovou ABS, inu, to jsem zatím nezkoušel, a vlastně ani nevím jestli vědomně chci. Co musím hodně pochválit, je dělení brzdného výkonu, i když používám jen přední brzdu, je část brzdného účinku posíláno i na zadní kolo, opravdu super, to se mi líbí.

Co se jízdních vlastností týká, nemám v tuto chvíli co vytknout, ono legendární úsloví "sedmpade, hmotnost šestky, ale výkon skoro litru" ererko hodně přehazuje. Zde bych řekl "hmotnost šestky a výkon... jak kráva". Krom oné hmotnosti jsou šestce hodně blízké i rozměry, holka je drobná, lehce ovladatelná, jen si pomyslím, podívám se, nahnu a jedu přesně kam chci. Ale opravdu přesně. Pneu z výroby S21, opět chválím, jsem na ně zvyklý a vřele je doporučuji. Rozměry zadku 190 (standardní ráfek), karbonový nebo kovaný je 200. Bez dalších okolků, stroj jde na nohu bez jediného zaváhání. Co bych zde jetš vypíchl, tak měření náklonu, opět pěkné zpestření, už konečně vím i číselnou hodnotu náklonu mých oblíbených zatáček.

Inu, dalo by se toho sepsat mraky, pocitů je určitě děsně děsně moc. Ale shrnul bych to úplně stejně, jako mému kamarádovi, který položil jednoduchou otázku "tak mluv, co je na ní blbě, co je na p*ču, honem sem s tím"... má odpověď... "jediné co na ní může být špatně, je jezdec"

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DejvGSR
DejvGSR napsal 13.04.21 v 14:20 10b.

Krásný a perfektně odladěný stroj.

Jacek_18
Jacek_18 napsal 28.02.21 v 16:15 10b.

Moc pěkná 10b

Piki
Piki napsal 26.02.21 v 22:06 8b.

To je bestie

Brukev
Brukev napsal 21.02.21 v 15:58 10b.

Každopádně raketa !

Více komentářů



TOPlist