Brno 2:10,049,Slovakiaring 2:14,9.Superbiková dokonalost.Neuvěřitelná síla motoru,precizní podvozek,brzdy,rychlořazení,prostě asi to nej na trhu.
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Loni krátké poježdění na BMW Roadshow a letos pak zkušební jizda na předváděcí motorce v záběhu našeptalo,že mě báwo bude bavit. Avšak pak 20 minut v racing tempu na květnovém RR Days na brněnském okruhu mi doslova vyrazilo dech.Úplné nadšení.Pocit,jak kdybych na ní jezdil už několik sezon.Čas 2:17 při relativně opatrné jizdě vyjadřuje neskutečný potenciál tohoto německého nástroje na adrenalin.
Motorku bych doporučil pro - Bike je do provozu nesmysl.Ne,že by nefungoval,naopak,je snadno ovladatelný a nezáludný.Ale neskutečné kvality a výkon se dají naplno využit pouze na závodní trati.
Doplňky na motorce - Plná výbava+plus HP kovaná kola.Bike bude nyní upraven pro okruhové ježdění.Zatím budou stačit racing kapoty,přepákování a kryty motoru,rolny.Pak se uvidí.
Recenze
Asi před čtyřmi roky už jsem věděl,že RR bude můj vysněný superbike.S představením nového modelu 2015 a hltáním všech možných testů a videí jsem si dal podmínku,že si S1000RR pořídím pouze tehdy,jestli dokážu zajet Brno za 2:13.To znamenalo zlepšit se o tři vteřiny na mé Suzuki GSX-R 1000.V podstatě nereálné.Ale zakousl jsem se,začal makat na fyzičce jízdou na mtb a hlavně do té doby nenáviděným během,zhubl víc než 15 kg.A časy šli dolů.A přišlo to 4.7.2016.Zajel jsem 2:13,737 a když jsem údaj viděl na laptimeru,tak jsem na cílovce řval" jooo báááwóóó!!!"... Zakrátko jsem milovanou Rizlu prodal a pak v inzerci našel předváděcí bike s kovanými koly HP navíc v nejhezčí barvě.
Chtěl jsem okruhovou motorku s traction control.Highsideru se bojím jako čert křiže a při posledních pokusech s časama pod dvě patnáct jsem cítil,že výjezdy už jedu jemným driftem.A s knedlíkem v krku.Na BMW jsem se cítil po chvilce naprosto bezpečně,pouze jsem sledoval blikající diodu,že TC pracuje naplno.
Ergonomie supr.Přesný podvozek,který dělá z pneumatik žiletky.Až se divím,že závodníci mění semiaktivní sériový podvozek za racingový.Parádní down&up shifting znám z mé sportovně cestovní S1000XR,výkon je nad 10 tis.rpm nehoráznost...
Motorku jsem koupil s najetými 4200 km,teď jsem přidal dalších 400 km v provozu.
Edit 1.Stav tacho:5800 km.
Bike přestavěn na okruh,t.j. kapoty Bikesplast se závodní pěnou místo sedla,kryty motoru GBR a přepákování ARP.Takže v podstatě pořád série.
První okruhový den na báwu byla hlavně opatrná seznamka,přesto na sk ringu osobák,se kterým jsem spokojen ale moc nebyl.
Poté přišlo Brno a hned best 2:13,1.Poprvé jsem zkusil sadu Dunlopů KR 106 a 108 a jsem moc spokojen.Za víkend padlo asi 5 krát dvě třináct,takže progres by byl.
Za chvilku mě čeká poslední akce sezony 2016,na sk ringu a rád bych vylepšil best alespoň o 3 vteřiny.Motorka na to má úplně v pohodě.
Sériové brzdové desky na okruh nejsou vhodné.Brzdily dobře,ale brzo jsem je totálně spálil.
Sériový podvozek se při výjezdech jemně pohupuje,přesně jak se psalo v testech,ale baví mě to.Motorku asi nechám ve stavu v jakém je,akorát po sezoně budu řešit lakování kapot.Přal bych si ji v "M"barvách s imitací světel.
Edit 2:V září osobáček na Slovakiaringu 2:18,1.Škoda,mohlo to být o 2 sec.lepší ale v posledním měřeném optimistickém kole přišel brutální drift ve výjezdu na cilovku,guma prostě k.o a děkuji moc za kontrolu trakce.Únor 2017-Double R dostalo nový lak,stomp gripy na kryt nádrže,třmeny Brembo Monoblock M4 100mm,kovanou pumpu Brembo 19×18,hadice ABM,race desky Brembo Z04,vyřazení ABS.Čekám tedy snad další zlepšení časů.
Paráda chlape , co si víc přát ... s1000rr je i dle mého , když né nej ss bike na trhu , tak jedním z mála nej ...
Nechápu, kdo může dát jiné bodování než 10. Dokonalost sama, vzhled, provedení prostě krása. 10b
Tomu říkám marketing. Tak dlouho tě tyhle bestie předjíždí na výjezdech, že si jí z toho koupíš taky
.
.
Časy po takové chvilce s motorkou luxus, zírám
super, hodně zážitků