Takto si představuju Hard Rockenrol pod prdelí... Samozřejmě , když je nálada ho poslouchati :))) pokud je libo nějakého slaďáčku umí sloužit taky!!!
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Ta jedna brambora bramborovitá mě překvapila naprosto ve všem ! A to je můj už několikátý litr..takže jsem mohl tušit , co od ní čekat...
Recenze
Přes zimu jsem dospěl k názoru , že SS je nejlepší multifunkční bajk pod sluncem!! :D ale zcela vážně... A su docela překvapený , jak mi to bramborák jen a jen potvrzuje!
Jak sem psal vybíral jsem hlavně z S1000RR a GSXR1000 L2 a už jsem jednu málem kupoval , ale byl jsem překvapený spíše teda zklamaný s průběhem od 5tis ot. (GSX-R L2) ... všechny testy říkaly , jak na ni v tomto ohledu nic nemá , ale dospěl jsem k jinému názoru... Zdálo se mi , že i můj bývalý Fárik09 byl v tom středu dokonce živější ... takže nakonec jsem si dal ještě nějaký čas na rozmyšlenou . Po nějakém době se mi naskytla možnost vyzkoušet S1000RR a byl jsem naprosto uchvácený vším , co tato motorka nabízí...
V první řadě jsem byl nadšený nástupem ve středních otáčkách od 6 tis začne tahat jak blázen a od 8tis tento tah jen zmohutní a neustále nabírá na síle a co se děje od 12tis.ot. tady nebudu prostě rozebírat :))... to už je prostě pro odvážné povahy... od 12tis do omezovače je to naprosto samostatná kategorie mezi produkčními SS , i když vlastně se to od brambory očekává , že :D , tak proto jsem spíše překvapený z projevu ve středním spektru otáčkového rozsahu...:))
Další věc brzdy...taky parádička , ale taktéž do velké míry očekávaná věc :)
Nejnávykovější věcí je ovšem rychlořazení ... to když se z křižovatky vydáte vstříc novým osudům a zážitkům pod plným plynem a jen to tam prskáte při přizvedávání předního kola a blikání kontrolky trakce je prostě k neuvěření...brr
Dříve jsem prostě nebyl zastáncem elektroniky na motkách a byl jsem názoru , že to tam nepatří a vše si má užívat řidič pod plnou kontrolou a svými schopnostmi. Ale ve skutečnosti ,,pomoc´´ nepoznáte , protože dostat na limit tuto motorku se nestává až tak často či jen málo kdy a když už je nějaká krizovečka , tak proč by se člověk nemohl dočkat pomoci? Vývoj jde prostě dopředu a nic nebude jako dřív a bojovat striktně neustále proti něčemu... hm ... je to asi tak , jak se říká ,,bojovat proti větrným mlýnům´´:)
Navíc elektronika jde různě nastavovat v různé intenzitě zásahu a i úplně vypnout ...je to prostě taková hračička a člověk neustále objevuje něco nového ...
Za necelé 2 měsíce už mám najeto něco přes 4tis.km takže už docela vím o čem mluvím...
Skvělý na občasnou cestovačku v jednom (mimo jiného a jeho hlavního SS zaměření) proběhly dovolenkové Alpy a jsem moc spokojený ..nájezd nějakých 2tis.km za 5 dní je hezký výsledek 300-400km za den bylo ideální řešení , aby byl člověk s cestováním spokojený...
Po dvou letech naprostá spokojenost doposud zvládl veškerou věc , kterou jsem požadoval a to přímo s německou precizností a dokonalostí !!! Samozřejmě je tu pár věcí , pro které je prvotně určen a které zvládá nejlépe ... najeto po 2 sezonách necelých 18000km... mnou nějakých necelých 13000... Parrrááádááá
Nádherná samyce
Německá raketa
Ať dělá radost