Jaderný reaktor na dvou kolech,se semiaktivním podvozkem ďábelská kombinace, proste vrchol potravního řetězce :)
Motorka koupena od prusles (Podivín) - Motorku znám od narození tak vím že se o ni bylo náležitě postaráno
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: Měl jsem ji několik měsíců, uhlazený motor ideal na cestování, aale pořád tomu něco chybělo
První dojmy - Přechod ze 120k na 160k byl sakra poznat,přenastavení podvozku a mapy udělá z jedné motork několik. Když ji kamarád prodával tak jsem ji byl projet a to jsem neměl dělat :))
Motorku bych doporučil pro - Pro zkušenější motorkáře
Doplňky na motorce - Remus koncovka výfuku, kryt chladiče, rozšíření bočního stojánku, boční padáky SW Motech, plotna a držáky bočních kufrů Kappa, toolbox , quckschifter, vyhřívané rukojeti, příprava na navigaci, kryt předního světla, přední prodloužení blatníku., vyšší štít, mekké destičky,Scottoiler Esystem..
Recenze
Motorku znám od kamaráda, jasná historie a faktury ze servisu, olej měněný max po 7,5tis
Motorku jsem koupil s 25tis km, teď už 28 a zkušenosti jen kladné
Po první projíždcce jsem měl rozporuplné pocity a říkal si že bych do ní nešel, ale nějak jsem ji nemohl vytěsnit z hlavy dokud mě nepřistála doma :)
Vepředu byla nová Pirelli Rally STR tak jsem k ní dokoupil na zadek tu samou, i přes počáteční nedůvěru se plnně osvědčili, dou krásně do zatáček a drží i na asfaltu
Oranžádááá návykovost sama!
Prostě KTM!!:)
Takhle nějak vypadá evoluční vývoj motorkáře.
Nezakrnět a nikdy nás nedoženou.
Tohle taky nemá gule, jinak na cestováni super
Tak joooo, ať dělá radost ???