Vlastník | Joshuax | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2023 | |
Aktualizováno | 11.5.2023 | |
Zobrazeno | 1 479x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | Joshuax | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2023 | |
Aktualizováno | 11.5.2023 | |
Zobrazeno | 1 479x |
Můžu ti dB killery na zkoušku půjčit, píšu PM
Lucky you :) Ted je otazka, jestli to jenom nepoznas, nebo je problem jinde, protoze pokud i samotny vyrobce udava zvyseny brzdny ucinek pri pouziti te koncovky, tak musis poznat minimalne rozdilnou silu brzdeni motorem.
A to bylo hodne poznat a uz to samotne nepujde udelat bez toho, aby to nemelo vliv na dalsi vlastnosti chodu motoru. Data z brzdy nemam, ale je naprosto bezne i u aut, ze muzes poladit diky sani ci vyfuku vykon motoru ve vyssich otackach, ale ukrades si treba spodek.
Ja bych rad vratil ladak ze jo, je pitomy mit vyfuk za 25k v krabici, ale bez dbkilleru ho nechci a taky nechci vyhodit prachy za dbkiller jenom proto, abych si zkusil, jestli to s tim pak jede normalnejc, nez kdyz tam neni vubec. Takze pro me aspon prozatim zustane na kacene holt origos.
Tak mi to nedalo, sundal jsem Akrapa a dal pár km s origo laufem. Kromě impotentního zvuku jsem žádný rozdíl v chování motorky nezaznamenal…
KTM 1290 S Adv je super, nic lepšího není, jen se ti nesmí dokurvit tlumiče a nesmíš moto brát z KTM Bratislava. pak se ti muze stát, že stojíš i 110 dní v sezóne. bohužel, takove skušenosti mám. Ale když funguje, tak je to střela, divoška s vášní, určite menit nebudu, ale dodavatel v BA stojí za prd i spersonálem.
Kdyžneco od nej chcete, jen na Vás čumí jako kunda z roztženejch teplákú
No ja ty tlumivky nemam a udajne tam byly jenom nejak nabodovane nebo co, coz mi samo o sobe prijde divne, ze by svevolne vylitaly ven, ale budiz. Me o ten zvuk tolik nejde. To jestli nekdo posuzuje zvuk moji motorky je mi tak nejak u zadku, jezdim na tom ja, jezdim na tom v sedle, ne za vyfukem a uz z principu cestovniho endura, bych rad, abych mohl pouzit treba intercom, radio, nebo proste jenom slysel provoz okolo sebe, kdyz se motam nekde ve meste a jestli ten motor nejede hladce, pak ja teda nejsem zadny raketovy inzenyr, ale hrubsi chod = vetsi razy na vsechna loziska a ulozeni, takze uz z principu, proste jsem ted vyrazne klidnejsi a spokojenejsi. Ten zvuk mi nechybi a daleko vic verim zameru vyrobce, nez aftermarketu, ale jak se rika, 100 lidi, sto chuti ;)
No něco pravdy na tom bude … na 1190S sem měl Arow a bez tlumivky se mi to taky zdálo až moc hrubé. Ale obecně tyhle velké KTM potřebuji víc otáček … jinak za mě ten origo lauf je proste nehezkej a zvuk fakt spatnej … GS nebo Afrika tohle proste mají lepší … takže za mě ladak jednu až 2 tlumivky a pak je to ono …. Navíc ten zvuk z venku je mnohem lepší než ze sedla .
Tím výfukem jsi mě dost překvapil! Též mám Akrapa a nikdy jsem origo výfuk nezkoušel. Kadopádně bych určitě někdy rád zkusil...Díky za poznatek!!
@Brukev Diky za info. Me by spis zajimalo, jak se to pak s tema vlozkama chova, protoze jsem vcera vecer prehodil na origos a dneska rano jel na prepis a nestacil jsem se divit. Nejen, ze nebudim sousedy i v okolni vesnici (dobre prehanim, ale sousedi v baraku by me nemuseli mit uplne radi), ale hlavne se totalne zmenil chod motoru. Odspodu se uz netrepe jak drahej pes, je vyrazne hladsi, ztratila se takova ta divna hrubost, kterou jsem prisuzoval proste vetsimu objemu, nez jsem mel na 800vce, kde mi ten projev prisel dost podobny, ale tohle je ted uplne jina kava. Krasne hladky prubeh snad uz od 2000 otacek a uz nemam potrebu pri 4000 radit, protoze mam pocit, ze ten motor prilis vibruje, fakt se to zmenilo hodne. Neveril bych, kolik udela vyfuk, neni to jenom o zvuku.
Stačí když tam dáš tlumivky a je to v pohodě . Já mám sice SC ale i jedna tlumivka stačí a pak je to i v AT v pohodě