renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Joshuax
Vloženo 10.5.2023
Aktualizováno 11.5.2023
Zobrazeno 1 478x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to kraska i zvire v jednom :) Nebe i peklo, cerna i bila.

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1090 Adventure R: Lepsi vybava u 1920 Skoveho modelu v tomhle konkretnim pripade neslo odolat.

První dojmy - Po delsi pauze a prechodu z cruisera na neco s pohodlnejsim posezem, je to fakt rozdil. Soucasny narust vykonu, kontrolovany vsemi temi komputery, je navykovy, nebudu lhat. Nektere veci jako drive by wire mi prisly trosku neintuitivni, vule na plynu mi prisla prilis velka, ale lanko si tu nedotahnes no :), jinak ale prvni dojmy byly velmi pozitivni.

Motorku bych doporučil pro - Pro me ze jo :D Vy si sezente svoji :P

Doplňky na motorce - Motorka je vybavena po puvodnim majiteli uplne vsim, co KTM pro tenhle model nabizi. Plus plno dalsich doplnku do barvy, ruzna vicka, blbinky, krytky atp.
Aktualne na moto taky ladak, ktery dela na muj vkus trochu vic kravalu, nez bych asi rad poslouchal pri delsim cestovani, takze to budu muset nejak resit. Budto vratim zpet originalni vyfuk, ktery jsem od puvodniho majitele dostal s mnozstvim ostatnich doplnku (v podstate vsechno, co nahradil aftermarketem ulozil do folie a do krabic), nebo zkusim sehnat vlozky do toho ladaku, protoze s timhle by me v Rakousku asi hnali :)

Recenze

Hledal jsem vetsi motorku na svych 190 cm. Neco, co nebude mit problem polykat kilometry, ale soucasne dokaze vykouzlit rohlik na drzce jenom tak pri jizde donikam.

Zatim ji mam kratce, takze nemuzu posoudit vsechny jeji dovednosti, ale na prvni pohled se zda temer dokonala. Par drobnosti by se naslo, ty byly odstraneny v novejsim modelu, ale to uz bylo trosku mimo financni moznosti.

Edit:
Vymenil jsem ladak za originalni vyfuk a co se stalo, mne neskutecne potesilo.
Nejen, ze muzu nastartovat rano motorku u baraku, aniz bych vzbudil vsechny v okoli a muzu to nechat chvili na miste bublat, at se to trochu zahreje, ale az neuveritelne se zmenil projev a chod motoru. Z relativne hrubeho (predtim mi neprislo, nemel jsem srovnani a trosku hrubsi chod jsem prisuzoval velkemu objemu na dvou valcich) chodu, ktery se projevoval znacnym houpanim otacek na volnobehu (cca 250 otacek rozptyl), je ted projev odspodu vyrazne hladsi, motor je vyrazne klidnejsi, vibrace mensi, plyn zacal reagovat drive a s pozvolnejsim nabehem, pomalu, jako bych zmenil palivovou mapu, nebo tak neco, ale nic takoveho se neudalo. Jsem velmi mile prekvapeny vyslednou zmenou a hodne zklamany tim, jak se muze motorka "pokazit", vymenou originalniho vyfuku za ladeny znackovy.
Predtim mi to neprislo spatne, proste to bylo jake to bylo, ale to prime srovnani ted je k nezaplacen a jsem rad, ze jsem tu moznost mel a ze jsem to zkusil. Vracet tam zpet ladak v dohledne dobe urcite nebudu...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sete
Sete napsal 02.06.23 v 17:25

Můžu ti dB killery na zkoušku půjčit, píšu PM

Joshuax
Joshuax napsal 02.06.23 v 09:51

Lucky you :) Ted je otazka, jestli to jenom nepoznas, nebo je problem jinde, protoze pokud i samotny vyrobce udava zvyseny brzdny ucinek pri pouziti te koncovky, tak musis poznat minimalne rozdilnou silu brzdeni motorem.
A to bylo hodne poznat a uz to samotne nepujde udelat bez toho, aby to nemelo vliv na dalsi vlastnosti chodu motoru. Data z brzdy nemam, ale je naprosto bezne i u aut, ze muzes poladit diky sani ci vyfuku vykon motoru ve vyssich otackach, ale ukrades si treba spodek.
Ja bych rad vratil ladak ze jo, je pitomy mit vyfuk za 25k v krabici, ale bez dbkilleru ho nechci a taky nechci vyhodit prachy za dbkiller jenom proto, abych si zkusil, jestli to s tim pak jede normalnejc, nez kdyz tam neni vubec. Takze pro me aspon prozatim zustane na kacene holt origos.

Sete
Sete napsal 01.06.23 v 19:43

Tak mi to nedalo, sundal jsem Akrapa a dal pár km s origo laufem. Kromě impotentního zvuku jsem žádný rozdíl v chování motorky nezaznamenal…

abbany
abbany napsal 17.05.23 v 11:37 10b.

KTM 1290 S Adv je super, nic lepšího není, jen se ti nesmí dokurvit tlumiče a nesmíš moto brát z KTM Bratislava. pak se ti muze stát, že stojíš i 110 dní v sezóne. bohužel, takove skušenosti mám. Ale když funguje, tak je to střela, divoška s vášní, určite menit nebudu, ale dodavatel v BA stojí za prd i spersonálem.
Kdyžneco od nej chcete, jen na Vás čumí jako kunda z roztženejch teplákú

Joshuax
Joshuax napsal 15.05.23 v 13:10

No ja ty tlumivky nemam a udajne tam byly jenom nejak nabodovane nebo co, coz mi samo o sobe prijde divne, ze by svevolne vylitaly ven, ale budiz. Me o ten zvuk tolik nejde. To jestli nekdo posuzuje zvuk moji motorky je mi tak nejak u zadku, jezdim na tom ja, jezdim na tom v sedle, ne za vyfukem a uz z principu cestovniho endura, bych rad, abych mohl pouzit treba intercom, radio, nebo proste jenom slysel provoz okolo sebe, kdyz se motam nekde ve meste a jestli ten motor nejede hladce, pak ja teda nejsem zadny raketovy inzenyr, ale hrubsi chod = vetsi razy na vsechna loziska a ulozeni, takze uz z principu, proste jsem ted vyrazne klidnejsi a spokojenejsi. Ten zvuk mi nechybi a daleko vic verim zameru vyrobce, nez aftermarketu, ale jak se rika, 100 lidi, sto chuti ;)

Více komentářů



TOPlist