Po dlouhé době (cca rok) další splněnej sen. Kritéria byly jasný: mašina co pojede na cestě a v terénu se nebude trápit. Taky už po těch letech na japoncích sem si troufl na evropskej bajk.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - První dojem? Neuvěřitelný jak se to těm klukům rakouským povedlo. Párkrát už sem se na ní svezl takže volba byla jasná. Na asfaltu je to cesťák se vším všudy, ale v terénu v ní bouchnou saze a je ve svým živlu. Je neuvěřitelný co ta mašina zvládne. Na letošní cesty necesty bych nic jinýho nechtěl, takže kolonka: z jakých modelů jsem vybíral, zůstává prázdná. Teď už je po zimním servisu nachystaná na testovací jízdy
Motorku bych doporučil pro - Supersporťákům co chtějí do terénu
Doplňky na motorce - CNC lámací páčky M-style. Spojková pumpa Oberon. Pastorek se 16zuby.
Recenze
Zatím mám najeto prd, koupil sem ji na podzim a než se vyřešily papíry, byla zima. Aspoň byl čas na větší servis. Letos plánujeme pár delších tripů a nechce se mi řešit cestou problémy kterým se dá předejít. Už když sem Advíka rozdělával byl poznat rozdíl oproti všem mým dosavadním Japoncům. U tohohle stroje někdo fakt přemýšlel, není to úplně jednoduchý, ale mě ta technika nadchla.
Zatím se nebudu rozepisovat a dávat rozumy. Mám toho plný ruky ale takhle mi snad žádnej stroj nesedl. Neměnil bych. Snad co možná nejdřív přidám víc poznatků.
Sezóna v plným proudu, Advík složenej. Ve srovnání se záložní Kawou zr7 si zvykám na rychlost. Tam kde naháč končí, tam teprve řadím 6ku. Mám přezuto ze špalků na civilnější Pirelli scorpion str, řetězovka s originálním počtem zubů a včera jsem doskládal vodní pumpu, nahodil nádrže...
S origo převodem to chce strašně jet, řadit 6 má smysl od 150 výš. Krátkej plyn a hydraulická spojka vybízí k blbnutí, tak se opět tankovalo a to je jedna ze špatných stránek, u stojanu si postojím. Kámoši na Tigrech, Afrikách a Multikárách už mají zaplaceno, dokouřeno a já teprve dokapávám. Do úzkých nádrží to chce tankovat pomalu jinak to prská všude kolem.
Po prázdnu a sám si přitáhnu zadní tlumič a v šavlích mám o něco hustější olej než předepisuje KTM a výsledek na silnici pecka, předek se nepotápí.
Taky bych v obcích znova zavedl 60tku, protože udržet 50 nejde bez stálýho přemýšlení jestli 2nebo 3.
Ale pozitiv je daleko víc a těch pár neduhů rád odpustím.
Je to přece jen těžší kroska-motard poupravený na silnici
Máme za sebou týdenní trip po Rumunsku, paráda, dálniční přesuny v dešti i lehčí offroad, 3 tisíce km bez problému. Jen světlomet trochu nestačí, po setmění v lese je to naprd. Dodělám přídavný světla na padáky.
Sezóna 24 už asi spěje ke konci, už stihnu jen pár výletů kolem komína. Ale od jara najeto přes 14 tisíc km. Rychlovýlet okolo Slovinska s bandou, pak trochu na truc úprk před realitou- 7dní o samotě napříč Balkánem (můžu všem jen doporučit). Advík funguje skvěle, v zimě mu dodělám přídavný ventilátor, silikonový hadice a kdovíco mě ještě napadne pro zlepšení chlazení.
Tak ať Ti šlape, chlape..
.. Taktéž spokojenost, i když na tlamě co chvíli
Na 17/43 je to dlouhy jak písnička, ale na asvaltku či štreky chápu.