renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure / S (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník amperrsv
Vloženo 19.8.2011
Aktualizováno 22.8.2011
Zobrazeno 6 911x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


KTM 990 AdventureS
Tak to je nová hračka místo SMT. Zase jsem zvolil hračku od Rakouských sousedů. Původně jsem zvažoval pořízení BMW GS 1200 (hlavně proto že se pohybuji víc po silnici než v terénu), ale po zvážení všech pro a proti jsem nakonec zvolil

Více fotografii

Recenze

Mám jí od dubna a pořád mě nepřestává svými schopnostmi překvapovat. Nechá se na ní jak jet v klidu a kochat se krajinou, tak jet i docela dost svižně a v utažených zatáčkách zlobit kluky na sportech. No a jakmile se dostane na nějakou šotolinu nebo polačku tak je ve svém živlu a umí toho podstatně víc než já. Letos jsem na ní absolvoval dva výlety do Alp a to byla paráda. Jeden prodloužený víkend v jednom, což bylo úplně parádní a taky dvanáctidenní dovolenou ve dvou s bagáží a i to jsem si parádně užil. Je to dáno i velkými možnostmi v nastavení podvozku, který se tak nechá vždy přizpůsobit dle aktuální potřeby. Takže je jedno jestli jede člověk sám, ve dvou a nebo plně naložen s bagáží. Vždy se najde nastavení aby se podvozek motorky chovala parádně. Motor je o něco slabší než byl v SMT co jsem měl předtím, ale zase jde víc odspodu, což více vyhovuje charakteru motorky. Bohužel úplně odspoda je také ucukaný jako motor SMT. I když asi o něco malinko míň. Jinak co se týče spotřeby tak se zatím pohybuji od 5,5 až po 8litrů podle stylu jízdy, ale nejčastěji je to někde kolem 6,5litrů. I spotřeba plně naložené motorky ve dvou s bagáží byla během dovolené v průměru kolem těch 6,5litrů. No co jsem si musel chvilku zvykat jsou brzdy. Ne že by brzdili málo, ale proti sportovním motorkám co jsem měl předtím a hlavně proti předchozímu SMTéčku brzdí míň. Hlavně když se motorka nabalí bagáží tak je to znát. Co se týče ochrany před větrem tak je to lepší než na SMT, ale asi by to mohlo být o něco lepší. Jinak jízdní pozice je velice příjemná. Zatím jako největší mínus vidím sedátko. Nevím jak ostatní, ale když se jede dýl (cca 300Km a víc) tak jak mě tak spolujezdce z něj dost bolí zadek. A návrat z dovolená kdy jsme absolvovali 1200Km za jeden den bylo velké utrpení. Tak asi zkusím přes zimu pořídit gelové a uvidím.

Jinak co se týče doplňků tak jsem dodělal do kastlíku je zapalovač, ukazatel zařazené rychlosti co mě zbyl z předchozí motorky. Dále pak varovné blinkly a rozsvěcení hlavního světla až po nastartování. Jinak jsem dal padáky a větší zadní plotnu co jsem sehnal od kluků z LC8fóra, za což jim moc děkuji. Držáky kufrů na motorce naštěstí již byly. Už v zimě jsem pořídil hliníkové kufry, aby se bylo kam zbalit na cesty. Jo a rozšíření dosedací placky bočního stojánku, aby se na hlíně nebořil.

No a to je zatím asi vše co mě o ní napadá. Časem přidám další zkušenosti, až budou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 24.10.21 v 12:11 10b.

Na polňačkách je až nebezpečně dobrá Pod tvoji recenzi bych se klidně podepsal

JCéďa
JCéďa napsal 13.09.11 v 13:06

Velmi dobrá volba a akrásná motorka . Pěkně napsaný komentář Přeji hodně šťastnýck kilometů. Dávám 10 bodů.

mardock
mardock napsal 05.09.11 v 07:38

hergot u mě by jí bylo taky dobře

nuclearB
nuclearB napsal 26.08.11 v 19:38

Já ani nevim, co sem napsat..., ale něco bych měl.
Tak snad jedině, abychom zažili ještě hodně šťastných kilometrů na našich výpravách.

adriisekk
adriisekk napsal 24.08.11 v 09:04

Více komentářů



TOPlist