Modro černý ďábel do pohody i nepohody na cestách i necestách
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Vzhled, méně enduro
CF Moto 650 MT: Vzhled, méně enduro, \"strach\" z čínské motorky
Jawa Perak: Nechtělo se čekat až vyjde na trh, malý obsah
CF Moto 800MT: Nechtělo se čekat až vyjde na trh, \"strach\" z čínské motorky
První dojmy - Má první "velká" motorka. První dojmy? Vysoká koza, která je padne do ruky sama od sebe. První terén také proběhl více méně v klidu. Tou dobou byla designově odlišná od všech ostatních endur/cendur, což mi imponovalo.
Motorku bych doporučil pro - Jako "nezkušený jezdec" bych určitě nedoporučil začátečníkům, pokud neměří alespoň 180 cm. Pro vyšší je to již na zváženou.
Doplňky na motorce - Padáky SW-motech do nich brašny od Marseluse, alu kufry od ALU-milaneK, kryt motoru SW-Motech, držák telefonu DR2.cz, nástavce na zpětné zrcadla, blastery SW-Motech
Recenze
První motorka a ještě k tomu rovnou z kategorie A = těžká volba. Po desítkách bezesných nocí padla nakonec volba na Tenerku. Motorku jsem koupil již zajetou a mohu říci, že nelituji. Splnila veškerá očekávání, za první sezónu jsem nahrkal (nejsem žádný závodní jezdec) lehce přes 10.000 km. Za tu dobu žádná porucha a žádný problém.
Velice mne překvapila dobrá ovladatelnost, celková lehkost. Měl jsem strach z jízdy ve dvou, ale kupodivu to není problém. Je tedy pravdou, že jsem poměrně muší váha a i spolujezdci/kyně patří do nižších váhových kategorií.
Příjemně překvapila i spotřeba, kterou se daří držet okolo 4 litrů, samozřejmě v závislosti na stylu jízdy. Ceny servisu jsou za mě naprosto v pohodě. Jak se říká, kdo chce opičku, musí mít na banány.
Ať slouží, super stroj
Dobra motorka, pekna vybava. Neni co resit
Ja bych teda ve 2 jezdit nemohl (mame s mitfarou dohromady 180 kilo bez zavazadel), ale pro jizdu solo je to muj hlavni favorit. Verze WR by se mi libila jeste vic.