Nepřemýšlel jsem co chci, jelikož předcházeli 2 GSA před tím, volba byla jasná. Nic jiného jsem sedlat nechtěl.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - BMW R 1200 GSA je bezpečná motorka, to je hlavní důvod, proč jí mám a proč jsem po dvou GSách nic jiného nechtěl. Ať si říká kdo chce, co chce, pro mě je to top mašina, která mě nikdy nepřestala pavit. Na té předešlé GSA r.v.2011 jsem najel za 6 let 95.000km, a vše bylo původní i kardan, nikdy jsem ho nedělal. Když se o stroj dobře starám, vždy mi to vrátil bezstarostnou jízdou.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kteří mají rádi všestrannost, bezpečí a pohodlí.
Recenze
BMW jde neustále dopředu, LC je opět o kus dál, velkou výhodou je tempomat, výborná origo navigace. Jízdní vlastnosti jsou opět super, přibili palivové mapy, což u 2011 nebyli, ESA podvozek je top, byl jsem na něj zvyklý i u předchozího modelu GSA. Jediné co bych chtěl vytknout klukům z Mnichova, že podělali ty blinkry, bylo lepší, když byli každý na jiné straně, to zase šetřili, ještě jeden nedostatek to má, rovný policajt (boční stojan), není tak stabilní, jako u předchozího modelu, ten byl zahnutý a i když mašina stála z mírného kopce, ani se nehla, s tímto stojanem ujede. Ale co? Ta mašina mě opravdu baví, jede super jak prázdná, tak i naložená.
Na této mašině můžete závodit, i se kochat krajinou, to mě na ní baví.
Vim presne o cem mluvis. Mas ji nadhernou
Moc dobře vím co dělám, za tím si stojím , ale děkuji za kompliment.
Multisrandu ne, mám rád GSA
Nějak ti to neladí s vozovým parkem na dvoře - neměl jsi spíš šáhnout po Multistrádě? Néé dělám si kozy, zjevně víš co děláš, ať ti to jezdí!